וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירי: קולקציית התיקים שמשנה את חוקי המשחק

בשיתוף Furla, בשיתוף Furla

8.12.2019 / 17:47

החיים הוורסטיליים שלנו מחייבים תיק שיהיה איתנו מבוקר ועד ערב. הקולקציה החדשה של המותג האיטלקי המשובח FURLA נתנה לנו השראה, והנה לכן - המדריך הנכון לתיקים

קולקציית התיקים החדשה של Furla. יח"צ,
מותג תיקים האיטלקי FURLA/יח"צ

עגול, מלבני או מרובע? גדול, קטן או מיניאטורי? אנחנו אוהבות תיקים, אבל לפעמים מרוב היצע אנחנו מתבלבלות ולא ממש יודעות איזה תיק מתאים לאיזה מקום או אירוע. העונה, מותג תיקים האיטלקי FURLA שנוסד בבולוניה בשנת 1927, מתחבר לחיים הוורסטיליים והמשתנים של האישה המודרנית, זו שצריכה תיק שימשיך איתה מהבוקר לערב, מהמשרד למועדון ומהטיסה לטיול. הרי בסופו של דבר כולנו רוצות שהלוק שלנו יהיה הרמוני וטרנדי, ושהתיק יהיה תוספת הסטיילינג הקטנה שמקפיצה את כל האאוטפיט.

המותג הוותיק יוצר חיבור בין מורשת של מעל 90 שנים בייצור תיקים, ארנקים ואקססוריז מעור איכותי, לבין חדשנות עיצובית ופריטים ברמת הגימור הגבוהה ביותר. הקולקציה מכניסה אותנו לעולמות הדולצ'ה ויטה, עם לייף סטייל איטלקי שמורגש בכל תפר, ומוכיחה שאת לא באמת חייבת תיק ייחודי לכל אירוע - כל מה שאת צריכה הוא לשאת את התיק בצורה נכונה כדי שהוא יהפוך לחלק בלתי נפרד מהלוק שלך. אז אם את מתלבטת לגבי השאלה האם התיק הקטן שלך מתאים גם לשעות היום, או אם התיק הטרנדי הולם שמלת ערב, אנחנו כאן כדי לעשות לך קצת סדר בבלגן עם מדריך התיקים המלא:

קולקציית התיקים החדשה של Furla. יח"צ,
מותג תיקים האיטלקי FURLA/יח"צ

תיק DIVA צבעוני

מה: תיק עור שמשלב דש מזמש בצבעוניות מתחלפת או בצבעים תואמים של שחור עם אדום כהה, ירוק כהה ועמוק, או טון-על-טון שחור, בגודל בינוני עם סגירה ייחודית בצורת פירמידה.

לאן: הגודל הבינוני וזריקת הצבע הופכים את התיק הזה לוורסטילי במיוחד, הוא מתאים ליום ארוך במשרד אבל יקפיץ בקלות מראה ערב של מכנסי עור וגופיה או ג'ינס עם נעלי עקב. ובזכות הגודל, הוא יהיה גם תוספת מושלמת לטיול פוטוגני בחו"ל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תעזי קצת יותר: קולקציית התכשיטים שאת חייבת עלייך

בשיתוף פנדורה
פורלה. יח"צ רשמי,
תיק DIVA צבעוני/יח"צ רשמי

תיק BRAVA

מה: זהו ללא ספק תיק ה-MUST HAVE האולטימטיבי, הוא לא גדול מדי ולא קטן מדי, מספיק כדי להכיל את הטלפון, הארנק, המפתחות וגם שפתון או פודרה. יש לו גזרה מלבנית פשוטה ונקייה לכאורה, אך המונוגרמה הידועה של FURLA שמופיעה במרכז התיק בזהב הופכת אותו לאביזר אלגנטי וייחודי.

לאן: בזכות הגודל והעיצוב הוא מתאים ליום-יום כקרוס בודי מגניב, כתיק כתף אלגנטי ללוק מעונב יותר ואם מסירים את הרצועה, הוא הופך לקלאץ' אלגנטי שמתאים לערב נוצץ.

פורלה. יח"צ רשמי,
תיק BRAVA/יח"צ רשמי

תיק MIMI

מה: התיק הקלאסי והוורסטילי מגיע העונה במגוון הדפסים, החל ממנומר מגה טרנדי, דרך הדפס זברה, מטאלי עם אפקט צבע משתנה וכמובן גווני אדום, בורדו, שחור ולבן קלאסיים. יש גם גרסת זמש עם דיטייל של טון לטון במראה תלת-ממדי ייחודי.

לאן: התיק מציג צללית שטוחה ורצועה עבה, יחד עם כיס דק בגב לשמירה על פריטים חיוניים. הוא מגיע עם שרשרת מטאלית בתוספת עור שמאפשרת נשיאה נוחה לצד הגוף או לכתף, כך שהוא יכול להיות התיק היומיומי שלך שתישאי כקרוס בודי מעל ג'קט או מתחת למעיל או כתיק צד נשי וקוקטי שיוסיף זריקת צבע שמחה לכל אאוטפיט.

פורלה. יח"צ רשמי,
תיק MIMI/יח"צ רשמי

תיק MINI CROSS BODY

מה: תיק קטן בסגנון קלאסי בעיצוב מרובע או מעוגל, עם סוגר חדש ואלגנטי שנושא את המונוגרמה של FURLA. התיק מגיע במספר עיצובים וגדלים במטרה לאפשר לכל אחת למצוא את הגודל המושלם עבורה, זה שיכיל את כל מה שאת צריכה, ועם זאת תמיד ייראה כמו תוספת מדויקת לכל מה שתלבשי.

לאן: בזכות העיצוב העל זמני, התיק הזה מתאים לכל מקום ולכל זמן. זרקי אל תוכו משקפי שמש, ארנק, שפתון וטלפון ליום קליל בעיר, המשיכי איתו למסעדה, לפגישה עסקית ואפילו תני לו לטוס איתך ולשמור לך על הדרכון. זה בדיוק התיק שישדרג מראה של ג'ינס וטי שירט, ישלים חליפת עסקים אלגנטית ויחמיא לכל מה שביניהם

פורלה. יח"צ רשמי,
תיק MINI CROSS BODY/יח"צ רשמי

תיק Lady M

מה: תיק שמשחק בין הסגנון הנשי הקלאסי לגברי והמחוספס עם ידית כפולה ורצועה מתכוננת שניתנת להסרה. הוא מגיע בשלושה סגנונות: קלאסי בטקסטורת עור תנין, אפור כהה ו-ורוד בהיר, גרסה של תיק בתוך בתיק שכוללת תיק פנימי בגוון שחור קלאסי, או עם אשליה אופטית של גוף שחור עם קצוות לבנים שמעניקים מראה של קווי מתאר משורטטים.

לאן: זהו תיק ה-GIRL BOSS המושלם - זה שיכול להכיל את הלפ-טופ שלך ואת כל הטפסים שאת צריכה למשרד, ומצד שני יכול לשמש לוויקאנד סוער בו תברחי מהעיר עם בן הזוג או עם החברות.

פורלה. יח"צ רשמי,
תיק Lady M/יח"צ רשמי

תיק Furla Fantastica

מה: הקלאסיקה היומיומית שמשחקת בקלילות בין האלגנטי למחוספס ובין המאופק לנינוח. תיק עור יומיומי מעוטר במונוגרמת התליון של FURLA בזהב מתכתי.

לאן: תיק שמתאים לעבודה כשנושאים אותו בידיים והופך כל לבוש יומיומי לאלגנטי יותר, אך יכול להפוך ברגע לתיק צד או קרוס בודי טרנדי ובלתי מורגש שיתאים עם ג'ינס או שמלה קלילה ומתנופפת בזכות רצועה שניתנת להסרה.

טווח מחירים:
תיקים 640-1,930 שקלים
ארנקים 300-1,100 שקלים
אקססוריז 330-640 שקלים
להשיג בחנות הדגל, ויצמן 46, כיכר המדינה, תל אביב.
שירות לקוחות 076-5385555

פורלה. יח"צ רשמי,
תיק Furla Fantastica/יח"צ רשמי
בשיתוף Furla, בשיתוף Furla
  • עוד באותו נושא:
  • פורלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully