וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאונות לשמה! סלין דיון משחזרת את הלהיט הענק שלה לטובת שופינג ברשת

8.12.2019 / 10:37

הדיווה הבינלאומית חברה לאינסטגרם בשיתוף פעולה מסחרי שמקדם את שירות הרכישה המקוון החדש של האפליקציה. קריאייטיב גאוני ללהיט הגדול שלה "It's All Coming Back To Me Now", סטיילינג מטורף וסלין דיון אחת - רלוונטית מאי פעם. צפו

סלין דיון בפרסומת לקניות ברשת לפייסבוק/פייסבוק, אינסטגרם

רגע לפני שהיא סוגרת עוד שנה מוצלחת שמיצבה אותה רשמית כאייקון אופנה, יכולה סלין דיון להתהדר גם בטייטל 'אינפלואנסרית' ולהוכיח לעולם ששום דבר לא יעצור אותה. כוכבת הפופ הקנדית בת ה-51 חוברת כעת אל רשת אינסטגרם בשיתוף פעולה מסחרי לקידום השקת שירות הרכישה המקוון של האפליקציה בדיוק בזמן לעונת החגים והקניות. בווידאו החדש דיון נזכרת בערגה בטרנדים האהובים עליה מהניינטיז ששוטפים העונה את בתי האופנה, ומצלמת מחדש עבור הרשת החברתית את הקליפ ללהיט האייקוני "It's All Coming Back To Me Now". "סלין נראתה לנו כמו הליהוק המושלם בהתחשב בזה שהיא סמל ניינטיזי וכעת גם אושיית אופנה מובילה", הסבירו הקודקודים בפייסבוק את הבחירה. התוצאה היא שילוב בין השילוש הקדוש - סטייל, טכנולוגיה ונוסטלגיה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

סלין דיון ניו יורק. splash
שופינג אונליין בחסות הדיווה. סלין דיון/splash

כזכור, השיר שיצא ב-1996 צעד 30 שבועות במצעדים וחדר עמוק ללבבות של ילדי הניינטיז. גם הפעם, בדומה לקליפ המקורי, סלין מצולמת כיאה לדיווה שהיא ובהתאם לדרמטיות של השיר בטירה מכושפת וקסומה. הזמרת מדגמנת לוקים משנות התשעים ותחילת שנות האלפיים בהשראת בריטני ספירס ופריס הילטון, ובמקום להחזיק תמונה של אהובה האבוד, היא עסוקה בצייד אונליין של פריטי אופנה לוהטים.

רשימת השופינג שלה מאוד מגוונת והיא מציגה ערבוב נכון בין גבוה לנמוך. ה'וויש-ליסט' כולל בין השאר מעיל פרווה בגוון בזוקה וצ'אנקי סניקרס של מייקל קורס, חליפה ספורטיבית עם טופ וטייטס בפרינט מנוחש בעיצוב אדם סלמן, משקפי שמש של המותג רטרו סופר פיוצ'ר, מגפונים כסופים של רשת ברשקה, לוגו סניקרס לבנות של קלווין קליין ועגילי בלינג של אוסקר דה לה רנטה. כל הפריטים המופיעים בסרטון ניתנים כמובן לרכישה ישירה באפליקציה.

עוד בוואלה!

פאשניסטת על: סלין דיון מסחררת את ניו יורק

לכתבה המלאה
סלין דיון ניו יורק. splash
רוצות את כל מה שהיא סימנה!/splash

הפיצ'ר החדש של הרשת החברתית, שזמין כעת בארה"ב ובקרוב יהיה פתוח למשתמשים ברחבי העולם, מציע לגולשים להירשם לשירות שופינג ולרכוש פריטים ישירות מהפיד בקליק אחד, הליך מקוצר בהרבה ממה שקיים כרגע. רשתות ענק כמו זארה, H&M, נייקי ואדידס כבר חתמו עם אינסטה על חוזה שת"פ, וסביר להניח שגם מותגי-העל היוקרתיים לא יוותרו על השתתפות במסיבה. את הפריטים ניתן לרכוש באמצעות כרטיסי אשראי ופייפאל, והשאיפה של אינסטגרם היא להפוך לסוג של קניון מקוון.

אם הכול יתנהל כמתוכנן, סלין דיון צפויה להיות המופע המרכזי לקיץ 2020 בפארק הירקון. היא תנחת בארץ הקודש הלחה בתחילת חודש אוגוסט לשתי הופעות, ואם יתחשק לה - אנחנו מזמינים אותה לצלם את הקליפ בגרסה מקומית עם תיוגים לקסטרו, טרס, Adika, מאיה נגרי, דורין פרנקפורט ורונן חן.

סלין דיון. אינסטגרם, אתר רשמי
רלוונטית מאי פעם. דיון מעודדת קניות ברשת/אתר רשמי, אינסטגרם
סלין דיון. וואלה! מזל טוב
עכשיו השאלה היא - מה סכום הצ'ק השמן שקיבלת על הפרויקט המטריף הזה?/וואלה! מזל טוב
סלין דיון. splash
נועזת באלכסנדר ווטיה/splash
סלין דיון בטקס פרסי הבילבורד בלאס וגאס מאי 2017. GettyImages
אייקונית בטקס פרסי הבילבורד 2017/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully