וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להזריק בגלים: טרנד השפתיים הכי מזעזע שראינו

9.12.2019 / 8:22

"שפתי שטן" או "שפתי תמנון", אלו שני הכינויים שניתנו לטרנד המטורף הזה שתופס בימים אלו תאוצה לא רגילה באינסטגרם. פלסטיקאית בכירה מבהירה: "הזרקה לא נכונה עלולה להוביל לנמק"

על הטרנד הבא אנחנו ממש לא ממליצים והוא מובא לכאן מהסיבה הפשוטה שחשוב לנו להישאר בעניינים ולהיות מעודכנים במחסנית מלאה נושאים לטובת הסמול טוק הבא שנקלע אליו. הנה הסיפור: על פי הגרסה המקוונת של מגזין Dazed בתקופה האחרונה קיימת תופעת אינסטגרם שצוברת פופולריות מטרידה והיא מגיעה אלינו בדמות שפתיים בשייפ שהטבע לא יצר עם שני שפיצים נוספים בשפה העליונה תחת השמות 'devil lips' (שפתי שטן) או 'octopus lips' (שפתי תמנון).

מקור המגמה לא ממש ברור אבל על פי התחקיר שערכו במגזין מוצאו של הרעיון הייחודי ברוסיה, ספקית ידועה של טרנדים הזויים בתחום הביוטי, והוא כנראה נולד בקליניקה של הפלסטיקאי אמליאן ברוד וכרוך בהליך הזרקת פילרים על מנת לשנות לחלוטין את קו המתאר החיצוני של השפתיים. ועד כמה שזה נשמע לא סביר, ניתן למצוא באינסטגרם כמות בלתי נתפסת של נשים שכבר אימצו את הלוק ומשוויצות בו לראווה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כצפוי, הטרנד יצר בהלת מגיבים שטוענים שזה נראה כמו שלפוחיות ו"הרפס אקזוטי", אחרים הולכים על 'ביזאר' או מטופש, וכמעט כולם מסכימים שמדובר בקורבנות אופנה מהמעלה הראשונה. כחלק מהתאוצה של משהו שלדעתנו החל בכלל כטעות, בנות נוספות הצטרפו לטרנד על יד שימוש באיפור ובטכניקות פוטושופ. "לא ניתן לשנות את המבנה האנטומי של השפתיים באופן כזה" מבהירה ד"ר קרסטינה, רופאת שיניים המתמחה בהזרקות לפנים, "אפשר לחדד את המסגרת ולהבליט אותה אבל לא לשנות לגמרי את הקונטור הטבעי".

עוד בוואלה!

גיק שיק: האפודות חוזרות לחיינו בסערה

לכתבה המלאה

בהמשך היא מסבירה על הסכנות הצפויות למי שתנסה לעשות זאת בעזרת חומרי מילוי מעולם הפלסטיקה: "הזרקה לא נכונה של פילרים עלולה לפגוע בכלי דם ולייצר חסימות המובילות למצב של נמק, ויש המון כלי דם מסביב לשפתיים". אז במידה ובשיטוט הבא שלכם בפיד יקפצו לכם מול הפנים שפתיים ביוניות לפחות תבינו במה מדובר, ובתקווה שהטרנד הזה יעלם באותה מהירות שבה הוא הפציע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully