וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמנה שחורה: בחתונה הגותית הזו אפשר היה גם להתקעקע

9.12.2019 / 14:20

היא - מעצבת בנייק, הוא - מעצב טכנולוגי. השניים הכירו לפני 12 שנה אונליין והחליטו להתחתן באירוע קצת אחר. בלי ריקוד חתן כלה, בלי שמלה לבנה - עם אווירה גותית מול עץ מת, פלוס עמדת קעקועים אמיתית. ככה זה נראה

חתונה גותית לידיה פאנג רו וויליאמס ווג. Victoria Somerset How, צילום מסך
החתונה הגותית המושלמת בתבל. לידי הפאנג ורו וויליאמס/צילום מסך, Victoria Somerset How

עם פתיחתה של עונת חתונות החורף, נראה לנו שמצאנו את החתונה המושלמת שיכולה לספק השראה לכל הזוגות שעתידים לעמוד השנה תחת החופה, ובא להם אירוע קצת אחר. רק קחו בחשבון, ממש לא מדובר בזוג רגיל - אלא להפך. הזוג הזה הוא הכל חוץ מ"רגיל", וכך גם הייתה החתונה של בני הזוג הייחודיים. הכלה - לידיה פאנג, ילידת ווילס ממוצא חצי סיני שעובדת בתור מנהלת העיצוב של נייק. החתן - רו וויליאמס, איש קריאייטיב-טכנולוגי גם כן מווילס. היום השניים מתגוררים יחד בניו יורק.

בני הזוג הכירו לפני 12 שנה באתר MySpace, שזו הייתה הדרך המקוונת להכיר לפני עידן הטינדר. "אף פעם לא רצינו להתחתן", מספרת פאנג בריאיון לווג, "אבל ככל שהתבגרנו ועברנו דברים ביחד, החלטנו שבא לנו לחגוג את האהבה שלנו ואת מה שהשגנו יחד". על רקע זה, הוחלט לעצב את החתונה של בני הזוג באווירה גותית שמתכתבת עם הסטייל של שניהם וכן, שמלת הכלה הנבחרת שחורה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חתונה גותית לידיה פאנג רו וויליאמס ווג. Victoria Somerset How, צילום מסך
"את הטקס ערכנו מול עץ מת שקרס חלקית לקרקע"/צילום מסך, Victoria Somerset How

"טסנו לטוקיו לחגוג 12 שנים של זוגיות, ושם החלטנו להתארס", ממשיכה פאנג. "התעוררנו בבוקר, הלכנו לעצב את הטבעות שלנו, אכלנו קערת ראמן ובערב חגגנו את האירוסים בבר של המלון. סגרנו את היום עם הזמנת רום סרוויס. זה היה פשוט מושלם. עשינו את זה בדרך שלנו". הדרך הזו שלהם, שהתחילה באירוסים, ממשיכה גם לחתונה עצמה.

אחרי הטיול הם שבו לדירתם המשותפת בארצות הברית והחלו לתכנן את החתונה. הלוקיישן - דרום ווילס, המקום שבו שניהם גדלו. "אימא שלי ניגשה לחקלאי ששטח האדמה שלו, סיפרה לו את הסיפור שלנו - והוא הסכים לנו להתחתן שם, בין העצים והנהרות", מסבירה פאנג. "את הטקס ערכנו מול עץ מת שקרס חלקית לקרקע, הגשנו את האוכל החביב עלינו לאורחים, במקום אפשר היה להתקעקע וקראנו לשולחנות בשמות של שירים מהסגנון המוזיקלי המועדף עלינו - אימו".

עוד בוואלה! אופנה

חלום קסום באיי הבהאמה: החתונה המטריפה של מעצבת התכשיטים

לכתבה המלאה
חתונה גותית לידיה פאנג רו וויליאמס ווג. Victoria Somerset How, צילום מסך
"רציתי בגד נוח, גדול מהחיים, גותי אבל נשי"/צילום מסך, Victoria Somerset How

בחתונה הייתה גם התייחסות לשורשים הסינים של פאנג. "על ההזמנות הדפסנו פתגם סיני מוכר והן הוכנסו למעטפות אדומות עם קונפטי. הגשנו דים סאם בחצות, חילקנו עוגיות מזל עם משפטים משירי אימו וגם הנחנו צ'ופסטיקס עם השמות של כל אחד מהאורחים, במקום כרטיסי מיקום שיראו לכל אחד איפה לשבת". לחתונה הגיעו בסך אורחים מכל רחבי תבל - לוס אנג'לס, ניו יורק, לונדון, הונג קונג ועוד. "ההורים שלי השקיעו המון בחתונה הזו", היא ממשיכה, "אבי הוא שף שעבד קשה כדי להשיג את חומרי הגלם הטובים ביותר. אימא שלי אוצרת אומנות שדאגה לעיצוב השולחנות".

חתונה גותית לידיה פאנג רו וויליאמס ווג. Victoria Somerset How, צילום מסך
השולחנות קיבלו שמות של שירי אימו ועליהם הונחו צ'ופסטיקס עם שמות האורחים/צילום מסך, Victoria Somerset How

ומה לגבי השמלה? גם כאן מחכה כאמור הפתעה. "רציתי בגד נוח, גדול מהחיים, גותי אבל נשי ומודרני. בחרתי במעצבת הצעירה קאתי רוברטס ווד, שהבינה את האסתטיקה שלי. ידעתי שהיא תיצור שמלה שמגלמת את כל מה שרציתי, אבל היא התעלתה מעבר לכל הציפיות שלי". מדובר בשמלה שחורה שחלקה העליון טול שקוף וחלקה התחתון שכבות בד שיוצרות מראה קומתי דמוי נוצות משגע. היא נעלה מגפיים שחורים עם חלוקה ביזארית לאצבעות ואת השיער אספה בתסרוקת נמוכה עם שביל באמצע הקרקפת. החתן לבוש חליפה שחורה קלאסית, תודה לאל על זה.

חתונה גותית לידיה פאנג רו וויליאמס ווג. Victoria Somerset How, צילום מסך
הכלה מתקעקעת/צילום מסך, Victoria Somerset How

אחרי הטקס השניים הלכו להתקעקע, כשהאורחים נהנו מקוקטיילים על הדשא. אחרי בני הזוג, גם יתר האורחים יכלו להתקעקע. "חמותי, שנמצאת בשנות ה-60 לחייה, התקעקעה לראשונה", מספרת פאנג, "היא עשתה ורד על הכתף. אחד החברים שלנו קיעקע את השם 'בטי' של הכלבה שלו בתוך לב שחור". אחרי חגיגת הקעקועים, השניים התפנו לריקודים - ונמנעו ממסורות. "לא עשינו ריקוד חתן-כלה כי זה מיושן. גם לא חתכנו את העוגה, פשוט אכלנו אותה, אבל רקדנו הרבה. הערב הזה היה קסום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully