וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון גיל ה-50: הפאשניסטה הבריטית שאתם חייבים לעשות לה פולו

12.12.2019 / 6:10

רנטה ג'זדזיק בת ה-50 מצטרפת למעגל הנשים ששוברות את המיתוס כי רק בחורות צעירות ולוהטות יכולות לטפח אינסטגרם מרשים. כבר מעל 70 אלף עוקבים שמו עין על הסטייל המשובח של הפאשניסטה, וכעת - הגיע הזמן שגם אתם

נהוג לחשוב שתעשיית האופנה מתעסקת באוסף של עניינים רדודים שבמקרה הטוב מקשטים את העולם בפאן טהור ובמקרה הפחות טוב מדרדרים את המכורים לעבר קורבנות אופנה, מקדמים את החור באוזון, פוגעים בתנאי התעסוקה של פועלי הייצור וגם מעודדים הפרעות שקשורות לדימוי גוף. לצערנו הרב זו לא טעות, אבל יחד עם זאת בשנים האחרונות אותה תעשייה גם מכה על חטא ופועלת באופן מודע לשינוי הנורמות הקיימות.

אחד הנושאים החביבים עלינו בז'אנר קשור לפירוק המשוואה שקושרת אופנה וסטייל לגיל צעיר ולמראה מסוים, מגמה גלובלית שניתן לראות בכמות האייטמים שמוקדשים לנשים כמו סלין דיון, לטיסיה מלכת ספרד ומלניה טראמפ בין היתר. האובססיה האחרונה שלנו בהקשר הזה היא רנטה ג'זדזיק Renata jazdzyk, משפענית אופנה בריטית שחצתה את גיל 50 ומטפחת חשבון אינסטגרם מטריף תחת השם venswifestyle.

רנטה מהווה השראה ללא פחות מ-71.5 אלף עוקבים ולא בגלל שהיא נראית כמו דוגמנית-על או בגלל שהיא מעלה צילומים מחופשות מטריפות, אלא נטו בזכות סטייל משובח ושילובים מעניינים של פריטים שנותנים רעיונות לטוטאל לוקים העונים להגדרה 'מחוץ לקופסא'.

"הבלוג שלי נולד כתוצאה מאהבה לאופנה", היא סיפרה לפני קצת יותר משנה בראיון ל-whowhatwear, "אבל זה גם סוג של מניפסט המוכיח שאופנה יכולה לרגש ולהוות השראה בלי קשר לגיל. רציתי להראות לעמיתים שלי שנשים מעל גיל 50 מציגות סגנון חיים שהוא לא פחות מעניין, לדעתי הרבה יותר קל לשכנע אותנו הנשים לאמץ טרנדים שמוצגים על נשים בגיל דומה לשלנו".

עוד בוואלה!

גיק שיק: האפודות חוזרות לחיינו בסערה

לכתבה המלאה

פה אנחנו חייבות להסכים איתה לגבי הביקורת המעודנת שמצביעה על הבעייתיות בדוגמניות בנות 18 שלרוב מהוות את המודל העיקרי בו משתמשים מעצבי העל להפיץ את מרכולתם לעולם, בזמן שהלקוחות שלהם הן לרוב נשים שיזדהו עם מודל הקרוב יותר לרנטה. ברמה הפרקטית ומה שהכי עושה לנו את זה בפיד של רנטה מתחלק ליכולת שלה להדגים שילובי צבעים ודפוסים נועזים לצד אימוץ טרנדים בדרך אינטלגנטית ולא קורבנית.

  • עוד באותו נושא:
  • בלוגרית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully