וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטופחות: השמפו שצריך להיזהר ממנו וסרום שחובה לאמץ

שירלי אכסלרוד

15.12.2019 / 6:45

מסיכה שיקומית לשיער יבש, סרום בניחוח לימוני ומשגע, אנטי פריז מעולה ושמפו נגד קשקשים שסוף סוף מביא תוצאות. בדקנו את כל מוצרי השיער החדשים בשוק - ואלו המסקנות

1. פילינג לקרקפת של SABON

מה: פילינג קרקפת.
ההבטחה: "מנקה ומסיר תאי עור מתים, רעלים ולכלוך".
איך היה: כמו לחפוף את הראש במשחת שיניים גרגירית. הקרקפת של הנסיינית מ' לא ידעה מאיפה זה בא לה. יותר מ-30 שנה מסתובבת לה קרקפת בעולם, ופתאום לומדת שיש פילינג שמיועד רק לה, עם שמנים, מנטול ומינרלים מים המלח. לא בלתי נעים, הקירצוף הזה, שמגיע בחיספוס עדין ובניחוח green rose לימוני ונקי, אבל חוץ מהרגשה רעננה שנמשכה דקה או שתיים אחרי החפיפה, קשה ל-מ' להעיד על אפקט ניקיון ארוך טווח, ששינה את חייה. תוספת לא באמת חיונית למדף במקלחת.

מחיר: 79 ש"ח ל-300 גר'.

סבון. יח"צ,
אפשר גם בלי. פילינג קרקפת של Sabon/יח"צ

2. סרום ומסיכה לשיער של Sacara

מה: סרום לשיער יבש ופגום ומסכה לשיער ללא שטיפה, שניהם עם שמן אגוז ברזילאי.
ההבטחה: "הסרום מותאם לשיער לאחר החלקה או צבע למראה מושלם ומגע קטיפתי. המסיכה יוצרת תחושת רעננות לשיער גמיש ורך".
איך היה: הבה נעמיד דברים על דיוקם - הסרום הוא שומן טהור, ובכל זאת מוצלח למדי. הנסיינית הסקפטית, שנוהגת לטפל בשיער במוצרי בוטיק שעולים פי 10 לפחות, עשתה פרצוף כשקיבלה את הסרום במחירו הקטנטן, אבל מודה שהופתעה. הוא עשיר אבל לא שמנוני, עטף את הקצוות המפוצלים בציפוי עדין ולא מכביד, ובאופן כללי אירגן מחדש את היובש שאחז בשיערה הארוך לכדי משהו רך ונעים יותר. רצוי לשדרג: את הריח העדין מדי, שעם קצת מאמץ יכול היה להקפיץ את המוצר שתי ליגות לפחות. המסיכה ללא שטיפה היתה כבר סיפור אחר לגמרי - הנוזל הדליל שמגיע בבקבוק ספריי עשה לשיער את ההיפך מרעננות וברק, כשהשאיר אותו מבולגן. ביג נו נו.

מחיר: סרום לשיער יבש - 18.90 ש"ח ל-100 מ"ל, מסיכה ללא שטיפה - 13.90 ש"ח ל-150 מ"ל.

סקארה. יח"צ,
קומסי קומסה. סרום לשיער של Sacara/יח"צ

עוד בוואלה!

להזריק בגלים: טרנד השפתיים הכי מזעזע שראינו

לכתבה המלאה

3. סרום של kerastase

מה: סרום לחיזוק ולהגנה לשיער שעבר הבהרה.
ההבטחה: "מפחית שבירה, אוטם את הקצוות ומגן מפני קרזול גם בלחות גבוהה".
איך היה: למוצרים של קרסטס (כמעט) תמיד יש את מה שצריך. ומה שצריך זה ריח של הביוקר, מחוייבות להבטחה ומחיר שמצדיק מוצרים לשיער רק אם הם מכילים זהב 24 קראט. הסרום מהסדרה החדשה לשיער בלונדיני עומד בציפיות - הוא משאיר שיער רך ומשיי בלי לשמן אותו, משטיח פריזים, ומארגן מחדש את השיער גם כשהוא יבש ומבולגן, בליווי ניחוח לימוני ונקי משגע. מתאים גם על שיער רטוב אחרי חפיפה וגם לשדרוג במהלך היום. שווה מאד.

מחיר: 169 ש"ח ל-150 מ"ל, סרום מסדרת blond absolut.

קרסטס. יח"צ,
שווה פלוס. סרום מסדרת blond absolut/יח"צ

4. מסיכה לשיער יבש של Vichy

מה: מסיכה היפואלרגנית לשיער יבש ופגום.
ההבטחה: "שיער בריא, בעל ברק לכל אורכו ורך למגע".
איך היה: Vichy, מותג בתי המרקחת בעל האפיל הרציני והמהוגן, מפנק במסיכה שלדעת הנסיינית היא לא פחות ממושלמת: "השיער שלי באמת עובר את כל העינויים האפשריים: צבע, גוונים, פן בתדירות גבוהה ולפחות שלוש פעמים בשבוע ביקור בבריכה עתירת מי כלור ופיפי. המסיכה הזו הצליחה להוציא אותו מהדיכאון, ולהפוך אותו לרך, בריא יותר, מסורק בקלות ומשי באופן יחסי. המחיר לא זול, אבל גם לא משוגע. תענוג".

מחיר: 70 ש"ח ל-200 מ"ל.

וישי. יח"צ,
תענוג. מסיכה לשיער יבש של Vichy/יח"צ

5. מיסט אנטי פריז של Label M

מה: מיסט המסייע בהחלקת השיער.
ההבטחה: "מגן מפני נזקי חימום השיער ובעל תכונות משקמות".
איך היה: פריזים, צרת עולם ראשון עתיקה ונטולת פתרון של ממש, אבל יש מצב שמצאנו את הדבר הכי קרוב לזה. הנסיינית שהתמונה שלה מופיעה בערך הוויקיפדי של חשמל סטטי ניסתה את הסדרה החדשה של מותג המספרות label M, ומתוכה החליטה להמליץ על המיסט המעולה. נוזל קסום ודקיק בפורמט שפריץ, שמרגיע שיער עצבני, משליט בו סדר, מעלים קצוות קופצניים ועל הדרך משמש כבושם שיער מופלא, כשהוא משאיר אפס משקעים או תחושת כובד. מעולה ממש.

מחיר: 120 ש"ח ל-150 מ"ל.

לייבל אם. יח"צ,
מיסט אנטי פריז של Label M/יח"צ

6. מרכך של Kiehl's

מה: מרכך לשיער מעניק נפח.
ההבטחה: "מסייע לחדש שיער דליל וחסר חיוניות".
איך היה: השמפו מכיל דבש, אורז, חיטה ושמן סובין ועוד דברים שמתחשק לנשנש. יש לו ריח נחמד, יכולת ריכוך לא רעה והוא פורם יופי ראסטות עקשניות. אבל נפח ומראה מלא יותר? בשביל זה נצטרך נס.

מחיר: 109 ש"ח ל-200 מ"ל.

קיל'ס. יח"צ,
לא עומד בהבטחות. מרכך של Kiehl's/יח"צ

7. שמפו מקציף של Amika

מה: שמפו יבש במרקם קצף.
ההבטחה: "הפורמולה מחייה את מראה השיער, מעניקה לחות ומנקה בעדינות".
איך היה: אם להסתכל על הצד החיובי, יש לו ריח טוב! וכדאי להתמקד בריח, כי כל השאר היה פשוט לא. לא מנטרל את השמנוניות, מעמיס על השיער מראה מטונף וכבד ומושך אותו למטה. אבל היי! יש לו ריח טוב!

מחיר: 90 ש"ח ל- 166 מ"ל.

אמיקה. יח"צ,
ריח טוב, סה טו. שמפו מקציף של Amika/יח"צ

8. שמפו נגד קשקשים של Yves Rocher

מה: שמפו לטיפול בקרקפת לא מאוזנת.
ההבטחה: "השיער מוגן ונטול קשקשים מהשימוש הראשון".
איך היה: וכעת לנושא שאף מדור שדן במוצרי שיער לא מגעיל בלעדיו, הקשקשים. נסיינית עם קרקפת מהגיהנום שפיתחה בלית ברירה חיבה לכובעים, מעדכנת שהשמפו הייעודי של איב רושה אכן רשם הצלחה מסוימת במיגור השטן הלבן, ושהיא אמנם לא עצרה לספור את הפתיתים שכיסו לה את הראש, אבל סיכוי טוב שהם אכן התמעטו גם אם לא נעלמו כליל. הריח נעים, ובניגוד למוצרים אחרים שניסתה, הוא מנקה את הראש ביעילות בלי לייבש את השיער.

מחיר: 25 ש"ח ל-300 מ"ל.

איב רושה. יח"צ,
יש תוצאות. שמפו נגד קשקשים של Yves Rocher/יח"צ

9. שמפו ומרכך של Elvive

מה: שמפו ומרכך מועשרים בשמן קוקוס לשיער רגיל או יבש.
ההבטחה: "הזנה מוגברת לשיער בניחוח קוקוס משכר ומפנק".
איך היה: אלביב, הפרולטריון של מוצרי השיער, השיקו סדרה חדשה לשיער יבש, עתירת שמן קוקוס, שעוררה רגשות מעורבים: מצד אחד, כבר אחרי שימוש ראשון, השמפו והמרכך ריככו היטב את שיערה היבשושי והשרוף בקצוות של הנסיינית. מצד שני, אחרי השימוש השלישי הם הכבידו על השיער ושימנו אותו הרבה מעבר לרצוי, עד כדי חשש לפריצת חצ'קון על המצח. כל הטוב הזה מגיע בריח נוכח מאד של קוקוס, שהוא גם משמח וגם קצת יותר מדי. מתאים לשיער ממש יבש, ופחות לשימוש יומיומי.

מחיר: 17.90 ש"ח ל-550 מ"ל.

לוריאל. יח"צ,
מתאים לשיער מאוד יבש. שמפו ומרכך של Elvive/יח"צ

10. מזוודה של אסתי לאודר

ואחרי השיער הגיע הזמן לטפל בכל היתר, וכל היתר הזה ארוז במזוודה אחת שמצליחה מדי שנה באזור דצמבר לעורר רטט נעים בקרב אווזות פותות של מארזים, ולגמרי בצדק. במזוודה האדומה המשגעת של אסתי לאודר אפשר למצוא בין היתר סרום, מסיר איפור, קרם עיניים, קרם לחות - מוקטנים וחמודים, וגם מסקרה, שתי פלטות של צלליות וסומק - בניוד ובפסטל - שוות במיוחד, 3 שפתונים וגלוס - כולם בגודל מלא. כל הטוב הזה, שמחירו המלא הוא 2,600 ש"ח עולה 349 ש"ח, בקניית מוצרים של המותג ב-399 ש"ח בכל רשתות הפארם או בחנות המותג ב-499 ש"ח (בלי צורך בקניות נוספות).

אסתי לאודר. יח"צ,
פינוק. מזוודה של אסתי לאודר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully