וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג של בנות מלוכה: אפילו ראניה מלכת ירדן לובשת זארה

11.12.2019 / 6:41

מלכת ירדן הגיעה לטקס פרסים הנושא את שמה כשהיא בטוטאל לוק של הרשת המצליחה. מתברר שהאהבה לזארה לא קשורה לגיל, גזע, דת או צבע הדם. כדי בכל זאת להרגיש קצת רויאלטי, היא איזנה עם תיק יוקרתי במיוחד

ראניה מלכת ירדן המלכה. splash
אושיית סטייל משובחת - ועכשיו גם נגישה. המלכה ראניה/splash

המותג זארה חביב על נשים ברחבי העולם ללא הבדלי גיל, דת, גזע וצבע דם. כן, גם נשים עם דם כחול של נסיכות מתגלות כמעריצות מושבעות של זארה. אחרי שלטיסיה מלכת ספרד וקייט מידלטון הדוכסית מקיימברידג' כבר נתפסו לובשות זארה, עכשיו הגיעה שעתה של ראניה, מלכת ירדן, ללבוש לאירוע רשמי בגדים של המותג.

המלכה ראניה (49) הגיעה לטקס הקרוי על שמה בארמון בעמאן שמעניק פרסים על מצוינות בחינוך כדי לשאת דברים. לאירוע הרשמי היא בחרה ללבוש חצאית וחולצה מבית זארה. לצערנו, גרסת החצאית והחולצה אינן זמינות לרכישה כרגע באתר הישראלי, אבל אתן יותר ממוזמנות לרכוש את גרסת השמלה שעולה בסך הכל 269 שקלים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ראניה מלכת ירדן המלכה. splash
חובבת תיקי מעצבים ידועה. ראניה/splash

כדי בכל זאת להרגיש קצת מלכה בטקס שקרוי על שמך, צירפה ראניה לאאוטפיט מזארה תיק יוקרה של המעצבת גבריאלה הרסט בצבע קאמל, שהתכתב עם ההדפס הכחול-חום של הטוטאל לוק. רק לשם השוואה, עלות התיק הוא 2,000 דולר, והייתה גם תוספת עגילי סטייטמנט יוקרתיים בצורת טיפה בגוון חום.

בעבר כבר הכתרנו את מלכת ירדן כאושיית סטייל משובחת, אך הלוק האחרון לוקח אותה לטייטל שווה אפילו יותר - אושיית סטייל משובחת ונגישה. אין מה לעשות, ברגע שבת מלוכה עם תקציב בלתי נדלה בוחרת ללבוש מותג כמו זארה, זה באופן טבעי הופך אותה לעממית יותר וכך היא יכולה לספק השראה אמיתית לנשים שחובבות את הסטייל שלה.

עוד בוואלה! אופנה

מי אלו מייגן וקייט? המלכה הערבייה שעושה לכולן בית ספר

לכתבה המלאה
שמלה זארה. זארה, אתר רשמי
גרסת השמלה שזמינה לרכישה באתר הישראלי/אתר רשמי, זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully