וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרליז ת'רון לא תלך לכלא מהפשע האופנתי הזה

הכוכבת ההוליוודית השיקה השבוע לצד הקולגות שלה את הסרט החדש בכיכובן ועם כל הכבוד לנשים המשגעות שלצידה, שרליז ת'רון הצליחה לשלהב את הקהל כאילו הייתה הבלונדינית היחידה על השטיח האדום

צילום מסך

זה לא שיש לנו ספקות לגבי מדד הסטייל והרלוונטיות של ניקול קידמן ומרגו רובי היפהפיות, אבל חייבים לשים את אור הזרקורים על האישה הראויה מכל ולהודות בעובדה - שרליז ת'רון נמצאת בשיא של חייה.

ת'רון בת ה-44 הוכתרה כבר בתחילת הקריירה שלה לאחת הנשים היפות בהוליווד. כן, גם סרט הדרמה המדובר "מונסטר" שניסה לכער אותה כל כך לא הצליח להפחית מהיופי של האישה הזאת. לפני כחודשיים השיקה הכוכבת תסרוקת קצרה שהחלה בפטרייה הזויה, וקיבלה לאחרונה טוויסט נכון ממעצבת השיער הצמודה שלה, אורסולה סטפן, שהתכתב באופן מושלם עם הלוק הסקסי שהציגה השבוע בפרימיירת סרטה החדש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

שרליז ת'רון. GettyImages
מטריפה את החושים. שרליז ת'רון לובשת דיור/GettyImages

השחקנית הגיעה לצד רובי וקידמן להשקת הסרט החדש שלהן "פצצה" בטופ עם מפתח עמוק באיזור החזה וחצאית קצרה מתחתיו כשבסיומת גדילים שחורים שזזו באלגנטיות כשת'רון דיגמנה פוזות אל מול הצלמים. נחדד ונאמר כי המדור נוטה לסלוד מאובר חשיפה של חלק עליון וחלק תחתון גם יחד, אך משהו בפאסון של ת'רון הצליח לקחת את זה לגבהים אחרים. בגזרת האקססוריז נרשמו סנדלים שחורים עם פס סאטן מקדימה ועגיל אחד נופל בנונשלנט. 1.77 מטר של אלגנטיות וסקס אפיל גם יחד.

רובי (29) לעומתה בחרה ברומנטיקה בשמלה בגוון סגול לילך של ג'יאמבטיסטה ואלי עם פרח במרכז וניקול קידמן (52), אושיית סטייל בפני עצמה, הלכה על המחויט עם ז'קט מנצנץ של סן לורן, מכנסי סיגר שחורים, חולצה גברית לבנה ועניבה שחורה.

שרליז ת'רון, מרגו רובי, ניקול קידמן. GettyImages
הסרט נקרא "פצצה", ואפשר להבין למה. שרליז ת'רון, מרגו רובי וניקול קידמן/GettyImages

עוד בוואלה!

חליפה לפנתיאון: מרגו רובי זורחת בטוטאל לוק צהוב

לכתבה המלאה
שרליז ת'רון, מרגו רובי, ניקול קידמן. GettyImages
ת'רון סקסית בדיור, רובי רומנטית בג'יאמבטיסטה וקידמן מעונבת בסן לורן/GettyImages
שרליז ת'רון, ניקול קידמן. GettyImages
אחוות הבלונד. קידמן ות'רון/GettyImages
שרליז ת'רון. GettyImages
1.77 מטר של יופי. שרליז ת'רון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully