וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חליפה לפנתיאון: מרגו רובי זורחת בטוטאל לוק צהוב

השחקנית האוסטרלית עם הבלונד המשגע פופרצה ברחובות ניו יורק עם חליפה מחויטת של מותג יוקרתי, והזכירה לנו שוב שכל מה שצריך זה פאוור סוט רצינית וסטיילינג מינימליסטי

מרגו רובי. splash
מטריפה את החושים. מרגו רובי בחליפה צהובה/splash

הטמפרטורות בניו יורק סיטי כבר הספיקו לצנוח, הפאשניסטות עושות שיפט מהשמלות הפרחוניות של הקיץ לפלטת צבעים דרמטית לחורף ואז הגיעה מרגו רובי - קרן שמש באפרוריות של התפוח הגדול, זורחת עם בלונד הברבי שלה ובחליפה מחרפנת שברגעים אלו כבר צריכה לעבור ייצור המוני בשלל גווני הקשת.

השחקנית האוסטרלית בת ה-29 כבר סומנה מזמן כאחת המתלבשות הטובות בתעשיית הבידור ונמצאת בחודשי שיא בהם היא מפמפמת את סרטיה החדשים. ביולי האחרון היא הפציעה ליד בראד פיט וליאונרדו דיקפריו בפרימיירה המדוברת של "היו זמנים בהוליווד" וכעת היא במסע יח"צ אינטנסיבי לסרט "ציפורי הטרף" שיצא בתחילת 2020, ועל הדרך אמור להשתחל לו עוד איזה סרט שעתיד לעשות רעש.

לעוד חדשות אופנתיות:
הכוכב של העונה: הג'ינס המטריף שיעשה לכן את החורף
רוצות להתלבש ככה בלי קשר לבאמפ: הסטייל ההריוני של רוקי ברנס

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מרגו רובי. splash
לובשת Attico מכף רגל ועד ראש/splash

הסטייליסטית הצמודה של רובי, קייט יאנג, שהיא במקרה גם המלבישה של דקוטה ג'ונסון, סיינה מילר ומישל וויליאמס בחרה עבור הכוכבת חליפה גברית מהחלומות עם גזרה מדויקת וצבע משגע. החליפה, מבית המותג האיטלקי The Attico, מופיעה כרגע כבר להזמנה מראש בחנות המקוונת ובכדי שהפאשניסטות יתנפלו עליה כמו שצריך, נתנו לשחקנית היפהפייה את הזכות להדגים. בלייזר בכפתור כפול בשווי 970 פאונד, טי-שירט לבנה ומכנסיים בגזרה גבוהה בעלות של 615 פאונד.

עבודת הסטיילינג כאמור הייתה לא פחות ממעולה עם נעליים בצהוב לימון (גם כן של Attico) בשווי 525 פאונד, עגילי חישוק מזהב (432$), מיני בג קשיח מוזהב וטאצ' של ליפסטיק אדום. בעקבות הבאז שמייצרת מרגו, באינסטגרם כבר יש האשטג הנקרא dresslikemargo# שעוקב באובססיביות אחרי הלוקים של הסטארית ונותן מענה לכל גולשת אופנתית. מובן לגמרי לאור התוצאות.

עוד בוואלה!

לא סתם אנחנו אובססיביות אליה: מרגו רובי עם השמלה הכי יפה שיש

לכתבה המלאה
מרגו רובי. splash
מקבל גוון ליים יותר באישון הלילה/splash
מרגו רובי. splash
הטאצ' של הליספטיק האדום. מרגו רובי/splash
  • עוד באותו נושא:
  • מרגו רובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully