וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשלי גרהאם עם עקבים מטורפים בחודש השמיני להריונה

17.12.2019 / 7:38

הדוגמנית ההריונית הצטרפה לבעלה למשחק כדורסל בניו יורק והתלבשה בהתאם. כדי לשבור את הטוטאל לוק השחור שלה היא הוסיפה תיק מעצבים ירוק ועלתה על עקבים גבוהים. איך זה מסתדר עם הבאמפ? גרהאם מסוגלת להכל, כנראה

יוטיוטב

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם היא אחת הנשים היותר אהובות בתעשיית האופנה. מצד אחד היא לוקחת את החיים בקלות, אך יחד עם זאת יש לה אג'נדות שהיא לא מוכנה להתפשר עליהן. יש לה הומור עצמי משובח אבל גם רצינות למקצוע. גרהאם (32) היא אושיית רשת מהסוג שיותר כיף לעקוב אחריה - ומאז שהיא נכנסה להיריון הראשון שלה האהדה כלפיה רק זינקה, בעיקר מהצד שלנו.

עם שלל סרטונים באינסטגרם - בין היתר שלה רוקדת או מתעמלת - ומצעד של אאוטפיטים מוצלחים, למרות הקושי להתלבש בסטייל בהיריון מתקדם, גרהאם מציפה לנו את הפיד בתמונות שגורמות לנו לחייך. השבוע היא יצאה לבלות עם בעלה ג'סטין ארווין, והתמקמה בשורה הראשונה של משחק כדורסל בניו יורק של פילדלפיה 76 נגד ברוקלין נטס - ועד כאן ההבנה שלנו בספורט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אשלי גרהאם ג'סטין ארווין. GettyImages
מעודדים מהשורה הראשונה. אשלי גרהאם וג'סטין ארווין/GettyImages

גרהאם, שנמצאת בחודש השמיני להריונה הייתה יכולה בשלב הזה לרצות לרבוץ על הספה בלי לזוז מילימטר, אך היא ממשיכה לבלות עד רגע הלידה, תוך שהיא לגמרי לוקחת את ההיריון הראשון בקלות - ואפילו מעודדת וצועקת לשחקנים שרצים ומזיעים על הפרקט. למשחק הגיעה גרהאם בלוק ספורטיבי למדי, בהתאם לאווירה. היא לבשה טייטס שחור הריוני עם סוודר קרופ תואם, פריט שלא קל להשתמש בו בחודשי הריון מתקדמים, ומגפיים גבוהים על עקבים - מה שמסתמן כאחד הטרנדים הלוהטים לחורף הקרוב. כדי לשבור את הלוק השחור היא אחזה בידה בתיק קרוקודיל ירוק של קלואה וענדה עגילי חישוק כסופים.

עוד בוואלה! אופנה

סקסי מאמא: אשלי גרהאם קוברת לכולן בשמלה חושפנית

לכתבה המלאה
אשלי גרהאם ג'סטין ארווין. GettyImages
מצפים לבייבי ראשון/GettyImages
אשלי גרהאם ג'סטין ארווין. GettyImages
עם תיק מעצבים ועקבים/GettyImages

יממה לפני משחק הכדורסל שיתפה גרהאם תמונה באינסטגרם שלה עושה יוגה בטייטס וטופ וכתבה: "לאורך ההיריון שלי עליתי 23 קילו והחלק הכי טוב הוא - לא אכפת לי. מעולם לא הרגשתי טוב יותר. אני כל כך אסירת תודה על כך שהגוף שלי והבן שלי מאפשרים לי להיות ניידת וגמישה. בין כל האימונים, יוגה, דיקור ועיסויים - אני סוף סוף מרגישה שהבנתי את ההיריון הזה ואיך להרגיש איתו הכי טוב".

אשלי גרהאם ג'סטין ארווין. GettyImages
מרימים. אשלי ובעלה/GettyImages
אשלי גרהאם ג'סטין ארווין. GettyImages
מתעדים לסטורי וברור שבאייפון החדש. אשלי גרהאם וג'סטין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully