וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלה מקנדה, החתונה בפורטוגל והשמלה - מייד אין יזראל!

19.12.2019 / 7:31

השחקן ג'יי בארושל ובחירת לבו הדוגמנית רבקה ג'ו דנהאם נישאו בטירה פורטוגלית באווירת וינטג' משגעת. שמלת הכלה הנבחרת היא של מעצבת ישראלית, אבל השוס האמיתי הוא ההינומה המושאלת

חתונה חתונות ווג רבקה ג'ו דנהאם ג'יי בארושל. Danijela Gorley, אתר רשמי
הכירו באפליקציית היכרויות, יותר עממי מזה? ג'יי בארושל ורבקה ג'ו דנהאם/אתר רשמי, Danijela Gorley

השחקן הקנדי ג'יי בארושל נישא בספטמבר האחרון לבחירת לבו, הדוגמנית רבקה ג'ו דנהאם בחתונה מלאת סטייל בארמון פורטוגזי - עם שמלת כלה של מעצבת ישראלית. החתונה, שנכתב עליה בהרחבה באתר של ווג, אולי מזכירה לנו שמדובר בצמד סטארים, אבל סיפור ההיכרות שלהם לחלוטין עממי ומזכיר לנו שבסופו של דבר, גם הם בני אדם.

"הכרנו באפליקציית היכרויות", שיתף ג'יי בריאיון לווג. "רבקה הייתה האדם הראשון והיחיד שאי פעם יצאתי איתו לדייט דרך האפליקציה, שנקראית Raya". בני הזוג יצאו חצי שנה עד שנשלפה הטבעת. "בהרגשה שלי היא הייתה אשתי מהרגע שראיתי אותה", ממשיך ג'יי במשפט מלא רומנטיקה, אך רבקה מיד מתקנת: "החלטנו להתחתן אחרי שלושה חודשים, אבל אמרתי לג'יי לחכות כי אבא שלי יהרוג אותי. אחרי חצי שנה הוא באמת קנה טבעת והציע לי בסלון הבית שלנו". ג'יי מוסיף: "רקחתי לי רעיון בראש - ברגע שנצא לטיול אתכופף לאסוף קקי של כלבים - ואז אציע. הרעיון הזה ירד מהפרק מסיבות מובנות מאליהן".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חתונה חתונות ווג רבקה ג'ו דנהאם ג'יי בארושל. Danijela Gorley, אתר רשמי
לוקיישן משגע. הטירה בפורטוגל/אתר רשמי, Danijela Gorley

ההצעה בסופו של דבר לא הייתה גרנדיוזית, אבל השניים לגמרי מפצים על זה בחתונה. הרעיון האסתטי מאחורי העיצוב בחתונה הוא בהשראת מסיבת התה של אליסה בארץ הפלאות. רבקה רצתה חתונה מהאגדות עם טוויסט מודרני ולשם כך הלוקיישן הנבחר הוא פורטוגל. השניים נישאו בתחילת ספטמבר באופן רשמי במטבח שלהם, ובסוף ספטמבר ערכו את חתונת הענק מעבר לים - שנתיים בדיוק אחרי הדייט הראשון שלהם.

עוד בוואלה! אופנה

אלמנה שחורה: בחתונה הגותית הזו אפשר היה גם להתקעקע

לכתבה המלאה
חתונה חתונות ווג רבקה ג'ו דנהאם ג'יי בארושל. Danijela Gorley, אתר רשמי
"ידענו שזו האחת". רבקה בשמלת הכלה של ענבל דרור/אתר רשמי, Danijela Gorley

בריאיון לווג מספרת רבקה על התהליך המייגע של בחירת שמלת הכלה. "הלכתי לכל סלון כלות וממש לא מצאתי את מה שחיפשתי. רציתי משהו על-אופנתי עם נגיעה אדג'ית אבל שיגרום לי להרגיש כמו כלה". היא חשבה על האפשרות להתחתן בחליפה, אבל ירדה מזה אחרי שהבינה שיש לה רק הזדמנות אחת בחיים ללבוש שמלת כלה, והיא לא באמת רוצה לפספס את זה.

בסופו של דבר, נבחרה שמלה של המעצבת הישראלית ענבל דרור. השמלה הזו גרמה לאמה ולסנדקית שלה לבכות. "ידענו שזו האחת", היא אומרת. את ההינומה ששדרגה את הלוק היא השאילה מדודה שלה, אחותה התאומה של אמה והנעליים המשגעות הן של ג'ימי צ'ו. החתן לבש טוקסידו שחור קלאסי של Philippe Dubuc ובגזרת הנעליים הקליל במקסימום והגיע בסניקרס מדגם gazelle של אדידס בצבע שחור.

חתונה חתונות ווג רבקה ג'ו דנהאם ג'יי בארושל. Danijela Gorley, אתר רשמי
"המטרה הייתה שנרגיש אנחנו - רק בגרסה קצת יותר מפוארת שלנו"/אתר רשמי, Danijela Gorley

קבלת הפנים הייתה רגועה ונינוחה. "רצינו שהאורחים שלנו יהיו שלווים, שלא ירגישו לחץ", מספר ג'יי. במקום הוגשו מנות מהמטבח הפורטוגלי ועוגת החתונה הוחלפה בגלידה. "האכלנו אחד את השנייה בגלידת שוקולד בגביע", נזכרת רבקה. אחרי קבלת הפנים והטקס הגיע שלב הריקודים, שעבורו החליפה רבקה לשמלה שנייה של המעצבת הפולנית מגדה בוטרים אליה צירפה נעליים ותיק וינטג' של שאנל. "זו השמלה הכי מושלמת אי פעם", מסכמת רבקה.

חתונה חתונות ווג רבקה ג'ו דנהאם ג'יי בארושל. Danijela Gorley, אתר רשמי
"זו השמלה הכי מושלמת אי פעם". הלוק השני של בני הזוג/אתר רשמי, Danijela Gorley

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully