וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוהטת מאז ומתמיד: ג'יזל פותחת את 2020 בהפקת אופנה משגעת

18.12.2019 / 14:22

מגזין הארפר'ס בזאר רוסיה גייס את דוגמנית העל הברזיליאית להיות אשת השער שלו לגיליון שפותח את העשור החדש. חוץ מתמונות רותחות עם סטייל מינימליסטי משגע, הם גם הצליחו להזכיר לנו שכבר הרבה זמן לא ראינו אותה - וחבל

מערכת וואלה!

זה נראה לנו לא הגיוני לפתוח עשור חדש בלי שמגזין אחד לפחות ירים את הכפפה ויצלם את הטופ מודל האלמותית ג'יזל בונדשן (39) לשער שלו. מי שלא פספס את ההזדמנות היה המגזין הארפר'ס בזאר רוסיה, שגייס את ג'יזל לשער פלוס הפקת אופנה לוהטת במיוחד, ואחרי תקופה ארוכה של שתיקה מצדה - סיפק לנו סוף סוף תמונות נוצצות שהזכירו לנו למה היא זכתה לטייטל המכובד אי שם בניינטיז.

ג'יזל הצטלמה לשני שערים שונים לגיליון ינואר 2020 של המגזין על ידי צלם האופנה קווין או'בריאן, שעבד איתה לא מעט פעמים בעבר כשהסטייליסטית מאחורי התמונות היא קייטי מוסמן. על תמונת השער הראשונה היא מופיעה באאוטפיט של סלין שכולל ג'ינס, חולצה לבנה עם כפתורים פתוחים ווסט שחור. בתמונת השער השנייה היא לובשת חולצת וולאנים לבנה עם גב חשוף של ולנטינו. לוק מינימליסטי שמאוד מתאים לסגנונה של דוגמנית העל הברזילאית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יזל הארפר'ס בזאר רוסיה ינואר 2020. אינסטגרם, צילום מסך
למי מגיע כתבת שער בינואר 2020 אם לא לה? ג'יזל בונדשן באאוטפיט של סלין/צילום מסך, אינסטגרם

בהפקת האופנה יש לא מעט תמונות שלה בלוקים שונים, כשכולם על טהרת המינימליזם - בלי צבעים משוגעים, בלי גזרות יוצאות דופן, עם רמיזות סקסיות עדינות. בין היתר היא לבושה בשמלת בוהו של Etro, לוק אחר כולל אוברול עבודה צהוב, לוק שלישי הוא ג'ינס עם חזייה של ביקיני ומעליו מעיל רוח ניודי אדג'י ויש גם לוק סקסי שובב של תחתונים, טי-שירט לבנה ובלייזר פסים. תמונה אחת בלבד פורצת את מחסום הסקסיות ובה מצולמת בונדשן טופלס.

עוד בוואלה! אופנה

"אני חכמה יותר": ג'יזל פותחת פה על הדוגמניות הצעירות ונאלצת להתנצל

לכתבה המלאה
ג'יזל הארפר'ס בזאר רוסיה ינואר 2020. אינסטגרם, צילום מסך
עם חולצת וולנים של ולנטינו/צילום מסך, אינסטגרם

הבחירה בג'יזל, מעבר לעובדה שהיא דוגמנית על מצליחה שהזמן לא ניכר עליה ולו במעט, היא העובדה שלפני כשנה יצא לאור ספר שהיא כתבה. בספר שנקרא "My Path to a Meaningful Life" משתפת ג'יזל בתובנות ומסקנות אליהן הגיעה לאורך השנים ועזרו לה לעצב את חייה. עתה, הוחלט לתרגם את ספרה לרוסית ולהפיץ אותו במדינה. בכתבה שמצורפת להפקת האופנה ולשער, מדברת ג'יזל על אקטיביזם ומשפחה, הדברים שגרמו לה לקחת חצי צעד אחורה מעולם האופנה ולהתרכז בהם. ההפקה האחרונה מחזירה אותה לקדמת הבמה וגורמת לנו לקבוע חד משמעית ששם היא צריכה להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully