וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוהקת: ליזו מסובבת ראשים בשמלת ניאון ירוקה

24.12.2019 / 7:12

הזמרת העוצמתית הגיעה להתארח בתכנית טלוויזיה בניו יורק כשהיא לבושה בשמלת אוף שולדרס בירוק ניאון עם המון איפור, שלל אקססוריז, נעליים מעניינות וערימות של גלאם. אם צריך למשוך תשומת לב - תסמכו על ליזו שהיא מכירה כבר את כל הטריקים

אינסטגרם

מי שטען שטרנד הניאון בגסיסה, כדאי שיחזור בו. ליזו מוכיחה לנו שעדיין מוקדם להספיד את הצבעים הבוהקים, ושאם את רוצה לבלוט - אין צבע נכון יותר ללבוש מאשר הניאון. הזמרת, שאוהבת שכל העיניים מופנות אליה, הגיעה להתארח בתכנית "Saturday Night Live" כשהיא לובשת שמלת אוף שולדרס בצבע ירוק ניאון מבריק עם שרוולי בלון נפוחים ונעלי פיפ-טואו פרוותיות בצבע לבן, שחשפו פדיקור אדום מהוקצע. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילי חישוק כסופים, צמיד מנצנץ ותיק ורוד קטנטן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליזו. splash
שמלת אוף שולדרס בירוק ניאון עם שרוולי בלון ונעלי פיפ-טואו פרוותיות בלבן. ליזו/splash

ליזו לא בעניין של מינימליזם וניתן לראות את זה בין היתר גם בבחירות הביוטי שלה. שפתון אדום, ריסים מלאכותיים, צללית ירוקה ונגיעות ורודות מעל העפעף. עם כל האיפור הזה והשמלה הבוהקת, כבר קשה לדעת לאן למקד את תשומת הלב, אבל זו בדיוק האישיות של ליזו - היא לא מחלקת את מוקדי משיכת העין בנראות שלה. מבחינתה, תסתכלו על הכל.

עוד בוואלה! אופנה

העצמה נשית? ליזו מצטלמת בעירום - ולא החלטנו אם זה סקסי או מיותר

לכתבה המלאה
ליזו. splash
מגזימה גם בביוטי. ליזו/splash

הזמרת התארחה בתכנית האחרונה לעשור הנוכחי של "Saturday Night Live" לצד השחקן אדי מרפי. במהלך התכנית היא לבשה עוד שלושה אאוטפיטים (נוסף לשמלת הניאון) כשהלוק הראשון הוא שמלת סטרפלס בגוון ירקרק של כריסטיאן סיריאנו. בהמשך החליפה לשמלת טרנץ' של גוצ'י כששרה את הלהיט שלה "Truth Hurts" ולאחר מכן חליפה שחורה עשויה סאטן עם חולצה לבנה מתחת.

  • עוד באותו נושא:
  • ליזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully