וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרקה את הסטרפלס: הילארי דאף התחתנה בשמלת שכמייה נוטפת שיק

23.12.2019 / 11:24

השחקנית נישאה לבן זוגה ואב בתה בטקס בביתם שבלוס אנג'לס. זה לא מנע ממנה ללבוש שמלת כלה מהחלומות שעיצבה עבורה ג'ני פקהאם. "רבים מאיתנו חשבנו שדאף תתחתן בשמלת סטרפלס מהאגדות. אבל היא הפתיעה", אמרה המעצבת

הילארי דאף - מאחורי הקלעים של החתונה לווג/הילארי דאף בשמלה של ג'ני פקהאם

השחקנית הילארי דאף (32) נישאה שלשום לבן זוגה ואב בתה, המוזיקאי מת'יו קומה בחצר ביתם בלוס אנג'לס. על אף שהחתונה התקיימה בבית ועל אף שמדובר בחתונה השנייה של דאף, היא לא ויתרה על האפשרות להגיד "איי דו" בשמלת כלה סופר אלגנטית.

דאף המריאה ללונדון לסטודיו של ג'ני פקהאם בשביל שמלה בעיצוב אישי, התוצאה - שמלת שכמייה לבנה אלגנטית במקסימום, עם גב פתוח ומאות כפתורים בחלק התחתון האחורי. בשמלה אין קשקושים או תוספות, עיצוב נקי עם שיק מודרני וייחודיות שלא רואים על כל כלה. "ישבתי עם הסטייליסטית שלי ג'סיקה פסטר והסתכלנו יחד על כל מעצבי שמלות הכלה שיש. ביחד הסכמנו על ג'ני", מספרת דאף לווג, שזכו לבלעדיות להצטרף אליה למסע החתונה - מהנסיעה ללונדון ועד היום המרגש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הילארי דאף מתיו קומה חתונה. אינסטגרם, צילום מסך
"רציתי שמלה מודרנית בעיצוב נקי". הילארי דאף בשמלת הכלה לצד בעלה מת'יו דומה/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מרגישה שבשמלה הזו יש את כל מה שחלמתי עליו, אני מרגישה בה טוב. הכתפיים מרגשות אותי, זה בדיוק מה שרציתי - עם המבנה והצורה, אך יחד עם זאת זה עדיין מראה נקי ופשוט. רציתי שמלה מודרנית, אני לא אגיד פשוטה - אבל בעיצוב נקי", אמרה. בגזרת האקססוריז בחרה דאף בעגילים ארוכים נופלים של המעצבת Anita Ko ובקשת פנינים ויהלומים לשיער בעיצובה של Jennifer Behr. השיער הקצר שלה, שהוחזק בקשת, סורק לאחור ונתן בעיקר מקום וביטוי לשמלה.

עוד בוואלה! אופנה

הכלה מקנדה, החתונה בפורטוגל והשמלה - מייד אין יזראל!

לכתבה המלאה

ג'ני פקהאם, אחת המעצבות החביבות על הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, התייחסה בריאיון לווג לעיצוב השמלה לדאף: "אני חושבת שרבים מאיתנו דמיינו להילארי דאף שמלת נשף גדולה מהאגדות. היא גם לובשת הרבה שמלות סטרפלס, אז זה היה מתבקש. השמלה הזו היא סוג של הצהרה, שדאף יכולה לעשות גם דברים מפתיעים ובלתי צפויים". פקהאם עיצבה גם שמלה עבור בתם המשותפת של דאף וקומה בנקס - שמלת מיני מי בצבע לבן זהה לזה של שמלת הכלה עם פפיון עצום בגב וחגורה ורודה מתוקה.

"כשאתה מעצב שמלות כלה אתה חייב לעשות את זה באהבה", ממשיכה פקהאם. "אם יש רגע שאני מעצבת עבורו, זה הרגע של 'הגילוי', שבו הכלה צועדת לעבר ארוסה והוא רואה אותה לראשונה. מבחינתי, ברגע הזה אני רואה אם הצלחתי או לא. הארוס נראה שמח, מופתע, מתרגש - ובתקווה, יש גם דמעות".

"מת'יו מאוד פשוט בטעם שלו ורציתי לכבד את זה", מתייחסת דאף לבעלה הטרי. "רציתי להרגיש כמו עצמי אבל גם דמיינתי איך הוא יגיב כשהוא יראה אותי. התוצאה הסופית הובילה בדיוק לדרך שבה רציתי שהוא יראה אותי. אני חושבת שככה הוא דמיין אותי בתור כלה. זה היה רגע ממש מיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully