וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוגזמתתת! ריטה אורה היא המתלבשת הגרועה של 2019

28.12.2019 / 8:23

הזמרת שהייתה אמורה להיות הצלחה ענקית, התבררה כגרסת פרווה שלא מצליחה לייצר להיטים כמצופה. במקביל להידרדרות המוזיקלית, הגיעה גם הידרדרות אופנתית. במקום שילוב נכון בין גלאם לאדג', היא החליטה ללבוש את כל מה שמוגזם וחסר טעם

ריטה אורה. GettyImages
מה בעצם קורה פה עם מחשוף הבטן המוזר הזה? ריטה אורה בשמלה של Guy Laroche/GettyImages

אנחנו לא מתביישות לומר את זה, ריטה אורה היא המתלבשת הגרועה ביותר של השנה החולפת. מי שהייתה אמורה להיות הצלחה מטאורית בכל התחומים, לא הצליחה בענק כמצופה ממנה - ודעכה לאט לאט. גם הניסיון להיות דמות מדוברת באמצעות בחירות אופנתיות גרוטסקיות לא צלחה והתבררה בעיקר כחסרת טעם ומוגזמת.

בחירות אופנתיות חריגות מצליחות לעורר שיח ועניין כשיש בהן מסר חתרני, אך כשהמטרה היא: "תסתכלו עליי", התוצאה היא כישלון חרוץ. כך הפכה ריטה אורה מהצלחה ענקית לבדיחה אופנתית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ריטה אורה. GettyImages
פעם הצליחה לשלב בין גלאם לאדג', היום מעדיפה לוקים חשופים יתר על המידה/GettyImages

ריטה אורה (29), זמרת בריטית ממוצא אלבני שפרצה לעולמנו קצת לפני תחילת העשור. ג'יי זי היה זה שזיהה את הפוטנציאל וב-2009 כבר החתים אותה בחברת התקליטים שלו - רוק ניישן. ב-2012 יצא אלבום הבכורה שלה, שסיפק כמה להיטים והיא סומנה כהבטחה בתעשיית המוזיקה. באותן שנים היא חלמה לבסס את מעמדה לצד ריהאנה, קייטי פרי או גוון סטפאני, והחלה לאמץ סגנון של דיווה.

מבחינת סגנון, לריטה אורה הייתה נראות אחרת בנוף. שילוב של סטריט סטייל אורבני ואדג'י עם גלאם של שטיחים אדומים. בלונד הפלטינה שלה הפך לסימן ההיכר. בהתחלה היא עוד הצליחה לזגזג בתחכום בין הסגנונות, אחר כך משהו השתבש - ואנחנו יודעות בדיוק לשים את האצבע מתי זה קרה. את העשור האחרון אפשר לחלק עבור אורה לשני חלקים - המחצית הראשונה והמוצלחת, והמחצית השנייה הצולעת, שהובילה לאסון אופנתי בשלוש השנים האחרונות - ובעיקר ב-2019.

עוד בוואלה! אופנה

תזכרו מה אמרנו לכם - קמילה מורונה הולכת להיות אושיית הסטייל של 2020

לכתבה המלאה
ריטה אורה. GettyImages
המיקום של הפפיון לא מטריד אתכם? שמלה של מיו מיו/GettyImages

ריטה אורה לא הצליחה בגדול כמו שהיא חלמה. היא לא ריהאנה ולא גוון סטפאני. היא עלתה ועלתה ועלתה, ועדיין לא הגיעה לפסגה. היא חלמה להתפוצץ בענק, אבל החלום הזה קצת התפוצץ לה בפנים. זה לא שהיא נפילה מוחצת וכישלון בל יתואר, אבל היא עדיין לא מכונת להיטים. מודל ביניים לעת עתה.

הסיבה לכך נעוצה במידה רבה בוויכוח מקצועי עם חברת התקליטים שלה. הם מצדם טענו שהיא לא מייצרת להיטים כמצופה, היא מצדה טענה שהם לא משקיעים בה. מערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון ומי שאמור היה להוביל את ריטה אורה להצלחה בינלאומית, הפך להיות המקל שלה בגלגלים. פחות או יותר במקביל לקשיים עם חברת התקליטים, התחילו גם הלוקים ההזויים. שילוב של הכל מהכל - מחשופים, נוצות, איפור דרמטי, גזרות משוגעות. גם חובבי הז'אנר סלדו. מה שאמור להיות בטוב טעם, הפך להיות העמסה של פריטים בניסיון לזעוק לעולם: "אני עוד רלוונטית", אבל כך בדיוק מתחילה התרסקות אופנתית.

תוסיפו לכל הדרמה הזאת את שנת 2016, אז סומנה הכוכבת בתור האישה שגרמה לג'יי זי לבגוד בביונסה, וקיבלתם תדמית של ביץ' אמיתית - שבאה לידי ביטוי גם במלתחה. השמועה אולי התבררה כלא נכונה, אבל אורה לקחה את תדמית ה"ילדה הרעה" לקצה.

ריטה אורה. GettyImages
הצ'וקר, האיפור, הפרינט. הכל פשוט לא. אאוטפיט של המותג 16Arlington/GettyImages

משם זה רק הלך והחמיר. ב-2017 היא הגיעה לשטיח האדום לבושה בחלוק אמבטיה ומגבת על הראש, בתור מה שסימן רשמית את תחילתה של תקופת לבוש שנויה במחלוקת שרק דורשת תשומת לב. ב-2018 זה כבר היה רשמי. שורה של לוקים חשופים יתר על המידה, מבולבלים, בלי שום אמירה אופנתית כשהשיא נרשם במט גאלה, מה שנראה כמו שחזור ללוק של ביונסה, מה שהלהיט שוב את השמועות.

ב-2019 כבר הפכה הזמרת למופת של לבוש רע. כזה שבאמת לא נעים לנו להסתכל עליו. אל תתבלבלו, ריטה אורה לובשת בגדים של מעצבי העל הכי נחשבים, אבל בכישרון רב בוחרת בדגמים לא מוצלחים, מוסיפה אקססוריז מצועצעים ואיפור באווירה פורימית. גם ההיעזרות שלה בסטייליסט, רוב זנגרדי, שמחזיק ברשימת לקוחות מכובדת כמו גוון סטפאני או ג'ניפר לופז לא עזרה. הזמרת הענקית הפכה לתאונה אופנתית ואם צריך לבחור את המתלבשת הגרועה של השנה - ריטה אורה לגמרי מקבלת את הטייטל. מקוות שהשנה החדשה תטיב עמך - ושאת תטיבי עמנו.

ריטה אורה. GettyImages
אפשר לעוף עם זה? שמלת הפליסה של פראדה/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
זו מחווה לרג'ינה ג'ורג' מ"ילדות רעות"?/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
תאונה קשה עם ציפור. שמלה של מארק ג'ייקובס/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
אוף שולדרס עשוי נוצות עם מכנסיים קצרים שלא משתלבים בלוק. אאוטפיט של Ashi Studio/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
מנומרת וחשופה בשמלה של Dundas/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
פפיון של סיה, שובל ארוך ולוק של הלוויה. מוגזמת בג'יאמבטיסטה ואלי/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
מה קורה שם מאחורה?/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
עוד תאונת ציפור לא נעימה/GettyImages
ריטה אורה. GettyImages
כן, אפשר להרוס גם שמלה שחורה פשוטה/GettyImages

וגם קצת מ-2018, השנה שבה הכל התחיל להיות רע:

ריטה אורה 2018. GettyImages
המפוזר מכפר אז"ר סטייל/GettyImages
ריטה אורה 2018. GettyImages
אוקיי מה אנחנו רואות פה? לובשת ז'אן פול גוטייה/GettyImages
ריטה אורה 2018. GettyImages
מוטיב חוזר של ציפורים - שמלת וינטג' של מוגלר/GettyImages
ריטה אורה וביונסה עם הד פיס דומה. ספלאש
מעתיקה מביונסה?/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריטה אורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully