וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו עם ד"ר גוגל ולהלן התוצאות - מוצרי הביוטי הכי נמכרים ב-2019

29.12.2019 / 7:04

המותג הכי מחופש ברשת, איזו קטגוריה תפסה תאוצה השנה, מה השמטנו מתיק האיפור ומיהי משפיענית הרשת הכי חזקה בתחום? ספוילר - זו לא קיילי ג'נר. נתונים מסקרנים למכורות הטיפוח

קיילי ג'נר (אינסטגרם)

אם קיילי ג'נר לא הוכיחה את זה, אז עכשיו אנחנו כותבות לכן את זה שחור על גבי לבן: שנת 2019 הייתה שנת הטיפוח. השנה בה נשים העדיפו להשקיע בעור הפנים שלהן, רגע לפני שהן בוחרות במזרק. לא בכדי קיילי ג'נר הקימה לפני פחות מחצי שנה את "קיילי סקין", תשובה למגמות הפופולריות בקרב נשים ברחבי העולם. ג'נר, המיליארדרית הצעירה שעשתה את הונה בעיקר בזכות "קיילי קוסמטיקס", הבינה לאן נושבת הרוח - ופעלה בהתאם.

אך משפחת קרדשיאן אינה השליטה היחידה והבלתי מעורערת בתחום. "באינסטגרם זה נראה כאילו רק הן שולטות, אבל זה לא ככה", אומרת מנהלת פיתוח מותגים בסופר-פארם, שירן אליצור. מניתוח משפיעני הרשת החזקים ביותר בעולם הביוטי, עולה כי במקום הראשון נמצאת המאפרת הודא קטן שמחזיקה ב-40 מיליון עוקבים בעמוד הרשמי שלה. במקום השני נמצאת מילי בובי בראון, שחקנית צעירה, כוכבת "דברים מוזרים" שהשיקה לאחרונה מותג ביוטי - פלורנס ביי מיילס ורק במקום השלישי נמצאת ג'נר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"נשים מחפשות משפיעניות שהן מוקד ידע. כאלה שאפשר לסמוך על מה שהן אומרות ולא סתם עוד מישהי שקיבלה חבילה ולא באמת מאמינה במוצרים. זה לא משנה אם מדובר במאפרת או בשחקנית, העיקר שתהיה אמינה", מסבירה אליצור.

חקרנו בניסיון להבין מהן המגמות הבולטות בטיפוח ומתברר כי ישנם שני קווים מקבילים. מצד אחד - התחזקות האיפור המקצועי. לוק קרדשיאני כהלכתו של גבות מודגשות וריסים דומיננטיים ובאווירה הזו הטוטוריאלס עובדים חזק במיוחד ברשתות החברתיות.

במקביל, יש יותר ויותר מסרים של 'לס איז מור'. "יש מגמה בולטת של איפור מינימליסטי שמנסה להוביל נשים לאהוב את עצמן כמה שיותר טבעיות", ממשיכה להסביר אליצור, "נושא הקיימות גם תופס תאוצה, המודעות לסביבה, אריזות מתכלות ומוצרים שלא נוסו על בעלי חיים".

עוד בוואלה! אופנה

להזריק בגלים: טרנד השפתיים הכי מזעזע שראינו

לכתבה המלאה

מסתמן כי גם בקטגוריית השיער יש טירוף של ממש והתשובה נעוצה בקצוות. או שאת מחליקה באמצעות טיפולי קרטין או שאת משחררת את התלתלים עד הסוף. כבר אין ביניים. מנגד, אם יש קטגוריה שממש איבדה מכוחה השנה הרי שמדובר במסכות הפנים. "השוק הגיע לרוויה", אומרת אליצור. "עדיין יש חדשנות, אבל מעטה. 2017 ו-2018 היו חזקות - ועכשיו יש ירידה. חוץ ממסכות, יתר מוצרי הטיפוח בעלייה". גם קטגוריית הציפורנים נחלשת, וזאת בשל העלייה הדרמטית של נשים ללק ג'ל.

ומה אומר ד"ר גוגל? "צריך להבין שמה שקורה באינסטגרם לא מייצג את גוגל. בסופו של דבר, מה שמחופש בגוגל מוכר הכי הרבה ולא מה שמחופש או מדובר באינסטגרם", מציינים בפנינו אליצור וסגן מנהלת שיווק וסחר, חזי חממה. "המותג הכי מחופש בגוגל הוא איב רושה. במקום השני בודי שופ, השלישי קליניק, רביעי אסתי לאודר וחמישי מייבלין. אחריו יש את גלוסייר, פריצת ענק למבינות, וסוגרים את העשייריה דאב, קיילי, הודא ומאק". לפי הנתונים אפשר להבין שלכל מותג יש קטגוריה בה הוא מתמחה. אייליינר זה מייבלין, גבות - גלוסייר, סמקים - מאק, מייק-אפ - אסתי לאודר (בדגש על דאבל וור), ליפסטיקים - מאק ובשמים - לנקום.

במוצרי הטיפוח הכי נמכר הוא קרם פנים רויטליפט לייזר של לוריאל, אחריו סבון הפנים של גרנייה ובמקום השלישי נמצא סרום של קלרינס. באיפור המוצר הכי נמכר הוא מסקרה בולד של קרליין, במקום השני מסקרה טלסקופיק של לוריאל ואחריו אייליינר אינטנס של ג'ייד.

"היום יש הרבה שלבים לטיפוח, מה שמעלה את הצורך בעוד מוצרים - כאלה שיענו על כל שלב", מסבירה אליצור את הסיבה שלדעתה חלה עלייה גדולה בתחום הטיפוח. עכשיו נשאר רק לחכות ולראות מה יהיו השינויים שתביא איתה 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully