וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ-ע-ו-ל-ה! קייט בוסוורת' חוגגת 37 בשיא השיק

אנחנו כבר זמן מה מחפשות תירוץ להרים לסטייל של השחקנית ויום הולדת הוא אירוע לגמרי ראוי. אפס אסונות אופנתיים, בלונד מחרפן ומנעד צבעוני מרתק. ככה שומרים על סטייל מנצח לאורך תקופה

קייט בוסוורת'. splash
מ-ע-ו-ל-ה! קייט בוסוורת' לא מפספסת/splash

השחקנית קייט בוסוורת' חגגה השבוע 37 וחשבנו שאין דרך נכונה יותר לציין את יום ההולדת שלה מאשר להקדיש קצת זמן לבחירות האופנתיות המוצלחות שלה. לאחרונה ראינו אותה בכמה באירועים מתוקשרים, תכניות אירוח וצילומי פפראצי ובכולן היא הפתיעה עם סטייל משובח.

לבוסוורת' יש סטייל סולידי. לא תמצאו אצלה במלתחה משהו גרנדיוזי - הן בגזרה והן בצבעים, היא תעדיף מונוכרומטיות, סקלאת צבעים על טהרת האפור-ניוד-חמרה או פסטל לכל היותר וגזרות צמודות שמבליטות את הגזרה. ובכל זאת, עם פיגורה כמו שלה - בהחלט יש במה להשוויץ. היא חובבת אופנה גבוהה ואולי בזכות המעמד שלה זוכה ללבוש לא מעט מותגים נחשבים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט בוסוורת'. GettyImages
בוסוורת' באאוטפיט של קלואה/GettyImages

בתחילת החורף היא הגיעה להתארח בתכנית של אנדי כהן כשהיא לובשת שמלת סריג בצבע ניוד של המותג Bec + Bridge עם מגפיים עד הברך בצבע קאמל תואם של תמרה מלון ואחזה בתיק של קלואה. זה לא היה האאוטפיט היחיד שלה באותו יום, שכן בהמשך היא החליפה לשמלה אדומה של קלואה, עם אותו התיק בדיוק.

כשהגיעה להתארח בתכנית Today לבשה חליפת סריג אדומה בגזרת חצאית וסוודר עם עיטור נקודות שחורות של ארדם וסטילטו של ג'ימי צ'ו. ללוק היא צירפה קלאץ' פרוותי ומשקפי שמש חתוליים. כשהגיעה לתכנית של קלי וראיין לבשה מכנסיים בצבע שחור וחולצה משובצת צהובה-שחורה עם חיתוך משולשי בעצמות הבריח של פרואנזה שולר.

עוד בוואלה! אופנה

מוגזמתתת! ריטה אורה היא המתלבשת הגרועה של 2019

לכתבה המלאה
קייט בוסוורת'. splash
חליפת סריג אדומה של ארדם עם עקבים של ג'ימי צ'ו/splash

בוסוורת' תמיד הייתה שחקנית לוהטת ולא נראה שיש לה עליות ומורדות, מונוטוניות מנצחת שכזו. לא בכדי במגזין אל קנדה בחרו בה לאשת השער האחרון לעשור, בדצמבר 2019. מעבר לשני שערים בלוקים של ולנטינו וסן לורן, היא גם כיכבה בהפקת אופנה סקסית במיוחד של המגזין והזכירה שלפעמים שגרה זה לא רע, כל עוד מתחזקים אותה נכון.

לפני שהטמפרטורות צנחו ועוד היה פה קיץ, זכינו לראות עוד כמה לוקים משובחים של בוסוורת' וביניהם טוניקת סאטן בוורוד עתיק על גבי מכנסיים מנצנצים של Sally LaPointe, שמלת ניאון צהובה בשילוב נעלי עקב זהובות ושמלת "בת הים הקטנה" זוהרת בצבע טורקיז של פראבל גורונג.

קייט בוסוורת'. GettyImages
טוניקת סאטן ורודה ומכנסיים מנצנצים של Sally LaPointe/GettyImages
קייט בוסוורת'. GettyImages
לוק בת הים של פראבל גורונג/GettyImages
קייט בוסוורת'. GettyImages
הניאון הכי עדין ויפה שראינו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully