וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקטע של זה? בלוגריות האופנה מצטלמות בתוך שקית קוטור

31.12.2019 / 7:34

זה התחיל מתמונה אחת והפך מהר למגיפה של ממש. בלוגריות אופנה, משפיעניות רשת ודוגמניות מצטלמות כשהן יושבות בתוך שקיות של בתי אופנה עילית. אז מה הסיפור של הטרנד האינסטגרמי החדש?

כשנתקלנו בתמונה אחת כזו, חשבנו שמדובר בבדיחה חמודה. אבל אז הגיעה התמונה השנייה והשלישית וכבר הבנו שיש כאן טרנד של ממש. יותר ויותר משפיעניות רשת, בלוגריות אופנה ואפילו דוגמניות מצטלמות כשהן יושבות בתוך שקית גדולה של בית אופנת עילית - דיור, שאנל או לואי ויטון. אז מה בדיוק עומד מאחורי טרנד התמונות החדש שתופס תאוצה?

נתחיל קודם כל בחוקי התמונה. שלב ראשון - להצטייד בשקית גדולה של בית אופנה. כמה גדולה? כזו שאפשר להיכנס אליה ולשבת בנוח. הרגליים יכולות להיות בחוץ ויכולות להיות בפנים, העיקר שמרבית הגוף ימצא את מקומו בתוך השקית ורק הראש יציץ החוצה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השלב השני - מה לובשים? הרי אם יושבים בתוך שקית קוטור, כדאי שהלוק יהיה תואם. כאן התשובה מאוד פשוטה - את הפריט עצמו שהגיע בתוך שקית הענק. כך שאם את יושבת בתוך שקית של לואי ויטון, כדאי מאוד שתצטיידי בכובע/ חולצה/ נעליים של בית האופנה הצרפתי, ולא תתבררי כ"בוגדת" עם פריט של בית אופנה מתחרה ובכדי שיהיה אמין שבאמת רכשת פריט ולא סתם אספת שקית עזובה ברחוב.

עוד בוואלה! אופנה

זריקת טסטוסטרון: המתלבשים הטובים ביותר של 2019

לכתבה המלאה

השלב השלישי - בחירת הלוקיישן. סלון הבית, חדר השינה או הכי טוב - חדר בבית מלון בבירת אופנה שיקית בה אפשר לעשות שופינג משובח. השלב האחרון - בחירת הכיתוב. האפשרויות נעות בין להודות לבית האופנה ששלח לך מתנה נהדרת (אם התמזל מזלך) או על הפריט החדש שקנית (אם פחות התמזל מזלך), לצחוק על עצמך כאילו את פריט למכירה שמגיע בתוך שקית הקוטור ("עליי אין הנחות" או "תראו מה קניתי בסייל") או, אופציה נוספת היא לרתום את העוקבים לעשייה: "תייגי את חברת השופינג האולטימטיבית שלך".

אבל בסופו של דבר, בואו נודה באמת - מדובר בתמונה שמטרתה להשוויץ בעובדה שיש לך שקית ענקית של בית אופנה יוקרתי ותו לא. הטרנד החדש מצטרף לשורה של טרנדים אינסטגרמיים שכל מטרתם היא להראות שיש לך. כסף למותגים, בגדים יוקרתיים או סטייל מרקיע שחקים. התמונה הזו, למרות החיוך שהיא מעלה, היא בעצם ביטוי לכל מה שלא טוב באינסטגרם. הרשת החברתית שהפכה להיות מצג של אשלייה על חיים מושלמים מלאי בגדי יוקרה, מה שלרוב רחוק מהמציאות. במקרה הזה, מובילות הטרנד הן בלוגריות אופנה או דוגמניות שקיבלו את הפריטים הללו במתנה. אנחנו יכולות לעשות את זה לכל היותר עם שקית של מותג ביניים. גם תופס?

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully