וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת טסטוסטרון: המתלבשים הטובים ביותר של 2019

26.12.2019 / 6:50

בין שלל סיכומי השנה המובנים מאליהם, החלטנו ללכת על זווית קצת אחרת ולפרגן למי שלא זוכה בדרך כלל לככב במדורי האופנה - הגברים מלאי הסטייל. מהתגלית שלנו, דרך השחקן שמוכיח שגיל הוא רק מספר ועד האישיות האייקונית - אלו הם 10 המופלאים

דיוויד בקהאם בפרומו לראיון שהשפיל את ויקטוריה בקהאם (צילום מסך)

(בווידיאו: סיכום עשור)

שנת 2020 ממש עוד רגע מגיעה ובין שלל סיכומי העשור והשנה שמתקיימים במגזיני האופנה עולם, החלטנו לחפש זווית קצת אחרת. בין מצעד השמלות המובן מאליו לאנשים שעשו לנו את השנה - החלטנו לתת את הפוקוס למי שבדרך כלל לא זוכה לו - וחבל. אנחנו מדברות כמובן על הגברים שיודעים להתלבש, מצרך די נדיר בעולם ובתעשיית האופנה. אז נכון, לגברים יש פחות אופציות לכאורה, כי מה כבר אפשר לחדש עם מכנסיים וחולצה? אבל מתברר שיש המון - ובדיוק כפי שאופנה היא כלי לביטוי עבור נשים, כך גם עבור הגברים שיודעים להשתמש בה ולא מפחדים ממה יגידו עליהם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טימות'י שאלאמה

אחד המתלבשים המחוננים שלא זוכה להכרה שהוא ראוי לה בישראל, ואנחנו כאן כדי לתקן את העוול. השחקן הצעיר, בן 23 בסך הכל, כבר הספיק לככב בכמה סרטים מצליחים ואפילו להיות מועמד לאוסקר ב-2017. יש לו וייב צעיר והוא לא חושש מהגדרות כאלה או אחרות על מיניות - ולכן הוא רוח רעננה בנוף. הוא מקפיד להוסיף טוויסט בכל לוק שטיח אדום - בצבע, בגזרה ואפילו בטקסטורה של הבד. אבל לא רק שטיחים אדומים או פרמיירות הן המצוינות שלו כי גם ביומיום הוא מציג לוקים משובחים וקלילים.

עוד בוואלה! אופנה

תזכרו מה אמרנו לכם - קמילה מורונה הולכת להיות אושיית הסטייל של 2020

לכתבה המלאה
המתלבשים הטובים מפוצלת טימות'י שאלאמה. עיבוד תמונה
רוח רעננה. טימות'י שאלאמה, המתלבש המצטיין שאתן חייבות להכיר/עיבוד תמונה

עזרא מילר

השנה הקדשנו כתבה שלמה לסטייל של עזרא מילר - ולא בכדי. השחקן בן ה-26 זכה לטייטל הנחשק "סטייל אייקון" נוכח פלואידיות מגדרית ויצירתיות מרקיעה שחקים. מאז החל מילר לפקוד אירועים מתוקשרים, הוא הפך למזוהה עם בגדים פורצי גבולות. הוא לא מפחד מאלמנטים שמזוהים עם נשים כמו שמלות או איפור אך יחד עם זאת, מבליט גם מאפיינים גבריים כמו את עצמות הלחיים והלסת המסותתת. הלוקים שלו הם לא תחפושות גם אם לפעמים זה נראה כך. מאחורי כל לוק יש מחשבה עמוקה שמעבירה מסר. ההוכחה שלאופנה אין גבול ולסטייל אין חוקים.

המתלבשים הטובים מפוצלת עזרא מילר. עיבוד תמונה
מאחורי כל לוק יש מחשבה עמוקה שמעבירה מסר. עזרא מילר/עיבוד תמונה

הארי סטיילס

מדובר במלך הבלתי מעורער של עולם האופנה בשנתיים האחרונות. הזמר, שכל זכר בינו לבין להקת "וואן דיירקשן" כבר מקרי בהחלט, הוא אחד הגברים הכי אמיצים אופנתית שאי פעם פגשנו. כל בגד שלו רחוק שנות אור מהמובן מאליו. תנו לו כמה שיותר צבע, כמה שיותר עניין ותעשו את זה כמה שיותר גדול. סטיילס לא סתם הפרזנטור של גוצ'י, הוא והמעצב הראשי של בית האופנה - אלסנדרו מיקלה, רואים עין בעין, עד כדי כך שכבר לא ברור מי משפיע על מי - הפרנזטור על בית האופנה או להפך.

המתלבשים הטובים מפוצלת הארי סטיילס. אילוסטרציה, עיבוד תמונה
הגבר הכי אמיץ אופנתית שאי פעם פגשנו. הארי סטיילס/עיבוד תמונה, אילוסטרציה

דיוויד בקהאם

היינו אומרות שלהיות נשוי למעצבת אופנה עושה את העבודה, אבל האמת שדיוויד בקהאם הוא אחד מנציגי הסטייל הגבריים המוצלחים עוד הרבה לפני החתונה עם ויקטוריה. השנה הוא זכה לככב על שער מגזין GQ שהעריך את הסטייל המשובח שלו לאורך השנים. תמיד קלאסי, תמיד מהודק, תמיד לוהט. במילים אחרות - איקוני. רק מזכירות שבמידה מסוימת, הוא החלוץ של הגבריות המטרוסקסואלית אי שם בניינטיז.

המתלבשים הטובים מפוצלת דיוויד בקהאם. עיבוד תמונה
ממש לא קשור לאשתו. דיוויד בקהאם/עיבוד תמונה

פארל וויליאמס

הראפר המצליח הוא מילה נרדפת למגניבות. בתחילת השנה הוא הגיע לטקס האוסקר עם מכנסיים קצרים וזנח את הלוק המעונב המחייב של שטיחים אדומים. הסטייל היומיומי המהפנט מעורר השראה כבר שנים ולאחרונה נרשם שיא חדש בשער למגזין GQ, אליה התלוותה הפקת אופנה רותחת. וויליאמס נראה במעיל המפורסם של מונקלר, חליפה של בוטגה ומעיל מנומר.

המתלבשים הטובים מפוצלת פארל וויליאמס. עיבוד תמונה
מילה נרדפת למגניבות. פארל וויליאמס. משמאל - בטקס האוסקר, מימין - בהפקה של GQ/עיבוד תמונה

דונלד גלובר

מילא שזו הייתה השנה שלו עם התפקיד בחידוש ל"מלך האריות", את זה נניח רגע בצד - זו לחלוטין הייתה שנת הסטייל שלו. מתברר שלדונלד גלובר אין אפילו חליפה גברית קלאסית אחת בארון. למה בעצם צריך? גלובר הוא האיש שיפלפל כל שטיח אדום שאליו הוא מגיע. חליפות אדומות, וסטים משובצים, בלייזרים פרחוניים ונעלי מוקסין עם קריצה. ביי ביי לוק פינגווין משעמם, שלום לעולם שלם של צבעים והדפסים.

המתלבשים הטובים מפוצלת דונלד גלובר. עיבוד תמונה
מי צריך חליפה קלאסית בארון? דונלד גלובר/עיבוד תמונה

ג'ף גולדבלום

שחקן "פארק היורה" המיתולוגי הוא ההוכחה שגיל הוא רק מספר. ג'ף גולדבלום בן ה-67 מטורף על פרינטים - וכמה שיותר משוגעים יותר טוב. הוא לא מפחד משילובים ומצליח לעשות שלום עם פסים ומשבצות, ספורט ואלגנט. עם מלתחה צבעונית בלי שום התחשבות בטרנדים, מדובר באחד המתלבשים הטובים שראינו - במיוחד נוכח שנת הלידה שלו. אם ככה נראים בגיל 67 - אנחנו קונות את זה עכשיו בלי לחשוב פעמיים.

המתלבשים הטובים מפוצלת ג'ף גולדבלום. עיבוד תמונה
הכי שמח שראינו עד כה. ג'ף גולדבלום/עיבוד תמונה

רמי מאלק

אנחנו יודעות שכבר קצת שכחתם ממנו כי הוא לכאורה ירד למחתרת אחרי הזכייה באוסקר על תפקידו ב"רפסודיה בוהמית", אבל אנחנו כל כך לא. חוץ מסטייל שטיחים אדומים משובח, יש לו גם שיק קז'ואלי מעורר קנאה, כזה שנתפס בעדשת מצלמות הפפראצי כל פעם שהוא יוצא עם בת הזוג לוסי בוינטון. היכולת להחזיק לוקים לא קונבנציונליים בלי להתאמץ.

המתלבשים הטובים מפוצלת רמי מאלק. עיבוד תמונה
סטייל כיפי, לא מתאמץ עם טוויסט מתוחכם. רמי מאלק/עיבוד תמונה

מאלומה

הזמר הלטיני בן ה-25 הופיע השנה על שער היסטורי של מגזין הגברים הראשון של הארפר'ס בזאר, מה שנתן את הגושפנקה ההכרחית לאליל הנשים - מדובר בפאשן אייקון. מאלומה לא זונח את הניחוח הלטיני בחליפות מסאטן, משלב עם סטריט סטייל מצועצע, משקיע במחלקת האקססוריז שלו והוא הגבר היחיד שהצליח להיראות לוהט גם בשיער מחומצן. קליינטה.

מאלומה. מערכת וואלה! NEWS
וייב לטיני עם סטריט וור. מאלומה בייבי/מערכת וואלה! NEWS

סיינט ווסט

האישיות האחרונה ברשימה שלנו אולי תפתיע אתכם, אבל אנחנו רואות כאן הבטחה גדולה. סיינט ווסט חגג לאחרונה יום הולדת 5 ועל אף העובדה שהוא לא אחראי באופן אישי על הרכבת המלתחה שלו צריך לתת ח"ח לאמא המשקיעה קים קרדשיאן. לעצמה היא שומרת את כל הקרקס ואת הילד מברכת במינונים נכונים. אימוניות מגניבות כשהאחרונה בניאון זרחני, מכנסי קמופלאז' עם טי-שירט אוברסייז חומה, סניקרס של Vans ודגש מרכזי על נוחות וקלילות. כל זה בשילוב התלתלים המחרפנים והעובדה שקימי ציינה כי זה הילד האהוב עליה. סוף סוף אפשר להבין אותה במשהו.

סיינט ווסט. מערכת וואלה! NEWS
משהו טוב יצא מקים קרדשיאן - סיינט ווסט כוכב עולה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully