וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו עין: הכוכבת שמשחקת לצד ליאור רז משגעת!

בסרט הפעולה החדש של נטפליקס, "מחתרת השישה", הבחנו גם בשחקנית צעירה שלגמרי שווה להתעכב עליה. תכירו את אדריה ארחונה, שמתבררת כאושיית סטייל אמיצה מחוץ למסך הגדול

אדריה ארחונה. GettyImages
שמלת הפפיון של ארמני משכה את תשומת לבנו. תכירו את אדריה ארחונה/GettyImages

אם עדיין לא צפיתם בסרט הפעולה החדש של נטפליקס, "מחתרת השישה", מצאנו לכם תכניות לסוף השבוע הקרוב, אבל אנחנו מזהירות מראש - שיגעון זה לא יהיה. לצד שני השחקנים הענקים שמככבים בסרט - ראיין ריינולדס ההוליוודי וליאור רז הישראלי, שלאחרונה אי אפשר לראות בו דמות אחרת שהיא לא דורון קביליו מ"פאודה", נמצאת גם שחקנית שאולי פספסתם - ולגמרי שווה להתעכב עליה. תכירו את אדריה ארחונה, שהיא לא רק שחקנית מוכשרת ודמות רעננה על המסך הגדול, אלא גם מתבררת כאושיית סטייל אמיצה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אדריאה ארחונה. GettyImages
יופי אקזוטי שמקורו בפורטו ריקו/GettyImages

ארחונה בת ה-27 היא שחקנית פורטו ריקנית שגדלה במקסיקו. הרקע הזה מסביר במידה רבה את היופי האקזוטי והלא סטדנרטי שלה. בגיל 12 היא עברה למיאמי ובגיל 18 לניו יורק, שם למדה משחק. ב-2012 פצחה בקריירה בעולם הבידור, ומאז הספיקה לככב בכמה סרטים וסדרות טלוויזיה. נכון, היא עדיין לא פרצה בענק, אבל יש לנו הרגשה שאחרי הסרט האחרון ההצעות כבר יתחילו לזרום.

כמי שחולמת להשתייך לאיי-ליסט של הוליווד, מה שלא מן הנמנע שיקרה בקרוב, היא משקיעה מחשבה בבחירות האופנתיות שלה ומבינה את החשיבות של אאוטפיט נכון. היא משתדלת לדייק כל לוק - ולשם כך אפילו נעזרת בשירותיה של סטייליסטית צמודה, דניאל גולדברג. הסטייל של ארחונה הוא כאמור בעיקר אמיץ. היא מעזה כשזה מגיע לגזרות ומעזה כשזה מגיע לצבעים, וזה כשלעצמו מוערך.

עוד בוואלה! אופנה

תזכרו מה אמרנו לכם - קמילה מורונה הולכת להיות אושיית הסטייל של 2020

לכתבה המלאה
אדריאה ארחונה. GettyImages
משתדלת לדייק כל לוק. בחליפה צבעונית של מארק ג'ייקובס/GettyImages

כמו כל כוכבת עולה, המלתחה שלה מורכבת מפריטים של מעצבי על, שאותם היא אולי שואלת לטובת אירועים מתוקשרים, אבל מקפידה ללבוש אותם נכון. כך למשל, בפרמיירה לסרט החדש בכיכובה הגיעה לבושה בשמלת פפיון עצומה של ארמני, בפרמיירה לסרט אחר לבשה שמלה זהובה של אוסקר דה לה רנטה. באירוע מתוקשר שלישי לבשה חליפה פרחונית צבעונית של מארק ג'ייקובס ובאירוע אחר שמלה לבנה של דיור עם חלק עליון דמוי בלייזר בעל מחשוף מעניין.

בשנה החולפת זיהו קבוצת ווג את הפוטנציאל של השחקנית הצעירה וצילמו אותה לכתבת שער של ווג מקסיקו, פלוס הפקת אופנה רותחת במיוחד ולהפקה נוספת של ווג האמריקאי. זו לא הפעם הראשונה שלה מול מצלמת הסטילס, שכן מלבד ווג היא גם הצטלמה להפקות של ואניטי פייר, פיפל הספרדי ומגזין Flaunt. יש לא מעט כוכבות שהיינו ממליצות לכן לפקוח עליהן עיניים, ארחונה היא אחת מהן. אם הטייטל "שחקנית" לא יכניס אותה לאיי-ליסט, יש סיכוי גדול מאוד שהטייטל "אושיית סטייל" יעשה זאת.

אדריאה ארחונה. GettyImages
מנצנצת באוסקר דה לה רנטה/GettyImages
אדריאה ארחונה. GettyImages
הגזרה המעניינת של דיור/GettyImages
אדריאה ארחונה. GettyImages
ועוד לוק של דיור/GettyImages
אדריאה ארחונה. GettyImages
ותודה לסטייליסטית הצמודה/GettyImages
אדריאה ארחונה. GettyImages
גזרות אמיצות. ארחונה לוהטת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully