וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 עשורים אחרי: ברוק שילדס משחזרת את הלוק שלה מהסרט "הלגונה הכחולה" - והיא נראית מדהים

2.1.2020 / 0:02

ברוק שילדס בת ה-54 שתפה באינסטגרם תמונה שלה חושפת שרירי בטן בביקיני לוהט תוך שהיא שולחת קריצה לסרט "הלגונה הכחולה" בו התפרסמה לראשונה - וזכתה להמון תגובות מפרגנות. "דווקא כשהייתי צעירה כיסיתי את הגוף שלי. היום אני שלמה ואוהבת אותו"

הטריילר לסרט "הלגונה הכחולה"/Columbia Pictures

בסרטון - ברוק שילדס בסרט "הלגונה הכחולה"

40 שנה חלפו מאז הפכה ברוק שילדס לכוכבת על בסרט ההרפתקאות הרומנטי/אירוטי "הלגונה הכחולה" - ועל אף שהיום היא אם ל-2 בת 54, נראה שהזמן עשה לה רק טוב. שילדס פותחת את העשור החדש בלוק מרענן במיוחד ונראית מדהים מתמיד. בתמונה שפרסמה בעמוד האינסטגרם שלה ביום שני האחרון היא נראית רובצת בחוף פורטו ריקו כשהיא לבושה בבגד ים כחול של חברת Bandeau וחושפת שרירי בטן מעוררי קנאה. את התמונה היא פרסמה במחווה לתפקיד האייקוני שלה, כשלצד התמונה היא כתבה "עוד לגונה כחולה".

הלוק זכה לשלל תגובות מפרגנות, כמה אפילו מחבריה המפורסמים. "את לא אמיתית", כתב השחקן אלן קאמינג, כשדוגמנית העל סינדי קרופורד הגיבה בשלושה אימוג'ים של אש וכוכבת "אחת שיודעת", קלי רתרפורד הוסיפה: "יפהפייה (עם אימוג'י של לב)".

View this post on Instagram

another blue lagoon ?

A post shared by Brooke Shields (@brookeshields) on

ב-2018 התראיינה שילדס למגזין People וסיפרה שהיום היא מרגישה הרבה יותר נוח בביקיני מאשר בשנות העשרים לחייה. "ההתבגרות תחת המצלמות פיתחה אצלי חוסר ביטחון בנוגע למראה שלי", אמרה שילדס כששוחחה על קמפיין הביקיני שלה למותג בגדי הים Swimsuits for All, "הרגשתי מנותקת מהגוף שלי. לקח לי שנים להפריד בין הדעה של אחרים לדעה שלי. עם הזמן הצלחתי למצוא בעצמי ביטחון דרך העבודה שלי, התשוקה שלי, רשת המודלים הנשיים החזקים שלי והמסע האישי שלי דרך האימהות. בגיל 52 אני סוף סוף מרגישה בנוח עם עצמי וגאה בכל העבודה הקשה שעשיתי על הגוף שלי. בצעירותי לא אהבתי ללבוש בגד ים. הייתי מכסה את עצמי. היום אני יכולה לומר שאני מרגישה בטוחה יותר להיות בעור של עצמי, מציגה את הגוף שלי ולא מסתירה אותו יותר".

קריירת הדוגמנות של שילדס החלה כשכיכבה בפרסומת של מותג הטיפוח Ivory Soap בגיל 11 חודשים בלבד. בגיל 14 היא הפכה לדוגמנית הצעירה ביותר שהופיעה על שער מגזין "ווג". בקרוב נזכה לראות אותה שוב על המסך הגדול בסרט הקומדיה "התרופות של החבר שלי" שיצא לאקרנים בפברואר 2020. בסרט "הלגונה הכחולה" שיצא ב-1980 שילדס גילמה את אמלין לסטריינג', ילדה שננטשה על אי טרופי בדרום האוקיינוס השקט עם בן דודה, ריצ'רד לסטריינג' (כריסטופר אטקינס) והנשיים עוברים יחד את גיל ההתבגרות מלא ההרומונים.

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980

ברוק שילדס בפרסומת לג'ינס של קלווין קליין מ-1980/CK

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully