וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגבוה: הפריט הראשון שייכנס אלינו לארון ב-2020

7.1.2020 / 6:30

עשור חדש נפתח והחלטנו להתמקד בצרכנות נבונה עם מחשבה על פריטים בעלי אורח חיים גמיש. דגם ספציפי חזר שוב ושוב ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים, אז הבנו כי אין מנוס ואנחנו מוכנות לרכישה מבטיחה

טיימינג של שנה אזרחית חדשה, ובפרט עשור חדש, הוא זמן מצוין לנסח את המגמות שייצנו נוכחות בעידן הנכנס. לא מעט כתבות בנושא מעסיקות את הרשת בשבוע האחרון ובהן רשימות של נכון/לא נכון, מה ילבשו הפאשניסטות מאל איי ומניו יורק, איך מפרשים את הטרנדים בפריז עם השיק הצרפתי הייחודי, וכמובן מה יתפוס בלונדון תחת השפעת הדוכסיות.

אז האינפוט שלנו לסיפור מתמקד במגמה אחת שרק מתחזקת עוד ועוד בשלוש השנים האחרונות: מכנסיים מחויטים במותן גבוהה. ויקטוריה בקהאם היא אחת השגרירות הבולטות של הטרנד, למרות שקשה לקרוא לזה טרנד כי מדובר בתופעה שהיא הרבה מעבר לקוריוז עונתי. ואם תשאלו אותנו, זה הפריט הראשון שיכנס אלינו לארון ב-2020, כי מעבר לכך שפשוט בא לנו על מכנסיים גבוהים, אנחנו מאמינות שהרכישה הזו מסמלת את האטיטיוד של העשור החדש. צרכנות נבונה עם מחשבה על פריטים בעלי אורח חיים גמיש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הצלילה לעבר הפרטים צריכה לכלול התחשבות בכל מיני פרמטרים של גובה ומבנה גוף, וכמובן גם העדפות אישיות כמו מיקום החיתוך בקרסול או דווקא אורך שמתקרב לברמודה, גזרה רחבה, צרה, באגי וכדומה.

את המכנסיים הנבחרים שלנו איתרנו במהלך שיטוטי האינסטגרם בשבועות האחרונים כי הם הופיעו וחזרו שוב שוב בפידים של המשפיעניות, וגרמו לנו לעצור ולבחון היטב. הדגם שכבש אותנו הוא Bea מבית Frankie Shop, מכנסיים מחויטים וגבוהים שמתחילים בחגורת מותן עבה יחסית ממנה יוצאים פנסים מעודנים עם גזרה בהשראת המלתחה הגברית.

עוד בוואלה!

וולקאם 2020! כך תתלבשו בשנה החדשה

לכתבה המלאה

מדובר בקלאסיקה עם טוויסט מודרני שאפשר ללבוש עם כל דבר כמעט: חולצת טי וסניקרס, עקבים ובגד גוף, חולצת כפתורים, סריג דק או סוודר צ'אנקי, סווטשירט, בלייזר ואפילו עם גופיה קטנה בקיץ. המחיר, 229$, לא מהזולים אמנם אבל עדיין נכלל בקטגוריית ה'נגיש', כשדגמים ממש דומים של אותו לייבל, שנוסד לפני 6 שנים בלואר איסט סייד מנהטן על ידי גאל דרבט, מוצעים במחירים של החל מ-100$.

במחיר נגיש יותר - דגמים החל מ-100$

  • עוד באותו נושא:
  • מכנסיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully