וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגעגענו! מייגן מרקל עושה קאמבק בקולור-בלוק בצבעי שוקולד

אחרי שישה שבועות הרחק מהמצלמות, מייגן מרקל והנסיך הארי בהופעה פומבית ראשונה. הדוכסית מסאסקס לבשה גוונים חומים שונים וענדה צמיד שקורץ לאחד הדייטים הראשונים שלה עם הנסיך הארי

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

תודו שהתגעגעתן. תקופת החגים מעבר לים עברה במלואה בלי אף הופעה פומבית של הדוכסים מסאסקס, מייגן מרקל והנסיך הארי, ואנחנו נשארנו בלי שום לוק לשאוב ממנו השראה. כל מה שקיבלנו בתקופה הזו, שנמשכה שישה שבועות, היה לכל היותר איגרת חג לשנה החדשה ערוכה היטב עם תמונה מתוקה של ארצ'י. זה נהדר, אבל מה עם מייגן? אתמל נרשם הקאמבק המיוחל אל מול המצלמות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
איפה היית כל הזמן הזה? מייגן מרקל חוזרת ובגדול/GettyImages

מרקל, מלווה בבעלה הארי, הגיעה אתמול לביקור בבית קנדה בלונדון לבושה בקולור-בלוק בגווני שוקולד - ונראתה קורנת מתמיד. אולי בסופו של דבר, ההפסקה הזו מההופעות הפומביות עשתה לה טוב. מרקל לבשה מעיל בצבע קאמל של המותג Reiss שעלותו 345 פאונד, שמתחתיו חצאית וחולצה של מאסימו דוטי במחירים נגישים. חולצת גולף חומה בעלות של 50 פאונד וחצאית סאטן בגוון כהה יותר של חום שמחירה 85 פאונד. לתוספת גלאם, נעלה מרקל עקבי קטיפה בגוון נוסף אחר של חום של ג'ימי צ'ו, שהיא כבר נעלה בעבר. אפשר להמר שהחזרה אל מול המצלמות קצת הלחיצה אותה, וזאת בגלל עיגולי הזיעה שנחשפו ברגע שהיא הורידה את המעיל.

בגזרת האקססוריז, בחרה מרקל בעגילי זהב צמודים לאוזן בצורת ציפורים של קתרין זוראידה וצמיד זהב עדין עם עיגולים נופלים של המותג Kismet, שעלותו 540 פאונד. יקר יותר מכל פריט אחר בלוק. הבחירה בצמיד מחושבת מאוד. מדובר בצמיד שענדה מרקל באחד הדייטים הפומביים הראשונים שלה עם הנסיך הארי בטורונטו ב-2017. כנראה שמדובר במעין מחוות תודה לקנדה, שהייתה אדיבה כלפיה מהרגע הראשון והיוותה לוקיישן מושלם להתפתחות של סיפור האהבה הזה.

עוד בוואלה! אופנה

דוכסית בג'ינס: מייגן מרקל חוזרת ללוק הקז'ואלי - וזה מהמם

לכתבה המלאה
מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
בחירה מחושבת בצמיד זהב יקר במיוחד/GettyImages

לא רק הצמיד הוא מחוות תודה. בני הזוג הגיעו לבית קנדה בלונדון על מנת להודות לעם הקנדי על האירוח שלהם בזמן החגים. כזכור, מייגן מרקל והנסיך הארי ויתרו על השהות בחיק המשפחה בארמון המלוכה בבריטניה במהלך חג המולד וערב השנה החדשה, וכבר בסוף נובמבר העדיפו להמריא אל מעבר לים, לוונקובר שבקנדה, כדי לבלות שם את התקופה. השניים כינו זאת "זמן איכות משפחתי". עכשיו הם סיימו את ההירגעות, חזרו לבריטניה והרגישו צורך להודות. בשנה הבאה, ישראל מוכנה לארח.

מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
בילו את החגים בוונקובר שבקנדה. הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages
מייגן מרקל בית קנדה לונדון. GettyImages
גם לכן בא פתאום שוקולד?/GettyImages
הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
רואים את הצמיד? מייגן מרקל והנסיך הארי ב-2017 בטורונטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully