וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסט הזה מדהים - אבל מתי לעזאזל נלבש אותו?

בזארה עיצבו סט נהדר של מכנסיים, טופ וקרדיגן תואם, רק מכשול אחד וסופר קריטי עומד בפנינו לבין הרכישה הזריזה באפליקציה. אז למה כן שווה לכן לקנות ועל מה כדאי שתשימו דגש?

זארה. אתר רשמי
מכנסיים, טופ וקרדיגן - הסט החדש של זארה/אתר רשמי

ישנם לא מעט פריטים שברגע שאנו נתקלות בהם מיד אנחנו תוהות - לאיזה מזג אוויר בדיוק זה מתאים? במדינתנו הרותחת הקיץ בשיאו והחורף תמיד מאחר לבוא ולבסוף מסתיים אחרי חודש וחצי. לכן, כשנתקלנו בסט הסריג החדש והיפה של זארה שעלה לא מזמן לאפליקציה, תהינו עד כמה הוא שמיש בחורף והאם ניתן לנצל אותו גם בעונת המעבר.

הסט המדובר הוא עוד פרשנות לסריג והחזייה התואמת של המותג הניו יורקי Khaite, אותו לבשה קייטי הולמס כשניסתה לעצור מונית בעיר הגדולה. סיבוב אחד מאת זארה כבר הפך 'סולד אאוט' לפני כחודש וחצי וכעת הגרסה המשודרגת פלאס מכנסיים.

לעוד חדשות:
לסבו שיק: הכלה המושלמת בכלל התחתנה בטוקסידו גברי
תפילה לאלוהי הטרנץ': מלניה טראמפ במעיל מוגזם ויקר בטירוף

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

זארה. אתר רשמי
המכנסיים הקצרצרים - זה חורף או קיץ?/אתר רשמי

מכנסי סריג קצרים בגזרה גבוהה בגוון חום בהיר בעלות של 129 ש"ח, טופ בטן עשוי אותו אריג ב-99.90 ש"ח וסריג קרדיגן ב-169.90 ש"ח - סך הכל עסקה משתלמת כלכלית. וכעת לשאלה שהעסיקה אותנו מלכתחילה - במידה וחשקה נפשנו בטוטאל לוק, המטרה היא לקפוא בחורף עם מכנסי סריג קצרצרים שגם מגפיים עד מעל הברך לא יצילו? או שבכלל תכננו ברשת הספרדית שנפרק את האנסמבל ונשתמש בשורטס עם טי-שירט מגניבה בקיץ וניקח את הסיכון שנזיע את חיינו באזורים האינטימיים?

אחרי מחשבות ותהיות, המלצת המערכת היא כי תוותרו על המכנסיים החביבים (על אף המחיר הנגיש) ושלבו את הקרדיגן והטופ התואם עם ג'ינס משובח, כזה שכבר יש לכן בארון.

זארה. אתר רשמי
ואפשר גם ככה - טופ מעל הקרדיגן לשובבות שביניכן/אתר רשמי
זארה. אתר רשמי
סריג קרדיגן ב-169.90 ש"ח/אתר רשמי
זארה. אתר רשמי
טופ תואם ב-99.90 ש"ח/אתר רשמי
זארה. אתר רשמי
מכנסיים בגזרה גבוהה - 129.90 ש"ח ובהצלחה עם זה בקיץ/אתר רשמי

  • עוד באותו נושא:
  • זארה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully