וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסבו שיק: הכלה המושלמת בכלל התחתנה בטוקסידו גברי

15.1.2020 / 7:14

הכדורגלניות מארצות הברית אלי קריגר ואשלין האריס התחתנו בטירה קסומה במיאמי עם שמלת כלה קלאסית - וחליפת כלה משגעת עם אדג'יות רוקיסטית. ללא ספק מדובר באחת החתונות הגאות הכי יפות שראינו

חמש עובדות שלא ידעתם על חתונות/מערכת "אסור לפספס"

עולם הכדורגל חגג בענק בחודש שעבר, ולא בגלל ניצחון באחד המשחקים החשובים. שתי הכדורגלניות מארצות הברית, אשלין האריס ואלי קריגר, התחתנו אחרי כמעט עשור של זוגיות, בשמלת כלה קלאסית לצד חליפת כלה מהיפות שראינו אי פעם. את החתונה שלהן תיעדו במגזין החתונות של ווג.

בריאיון שנלווה לצילומים מתוך החתונה, מספרות השתיים על רגע ההצעה. "ירדנו לחוף לראות שקיעה והיינו עם כוסות שמפניה ביד, חגגנו סוף עונה בכדורגל", נזכרת אלי, "צילמתי אותנו ולא קלטתי שאשלין מחזיקה טבעת אירוסים. הייתי בהלם אבל גם כל כך שמחה ונרגשת, זה היה רגע מושלם".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השתיים רצו חתונה קלאסית ואלגנטית. הלוקיישן הנבחר: מוזיאון וילה ויזקאיה במיאמי, שנראה כמו טירה ששוכנת בסמוך לחוף הים. "המקום הזה מרגיש אירופאי ולכן בחרנו בו. נכנסנו לשם בפעם הראשונה לראות את המקום, וזה היה פשוט עוצר נשימה", אומרת אלי. הזוג שכר מארגנת אירועים, שרה לואל, שהייתה אחראית על עיצוב ותפעול האירוע.

עוד בוואלה! אופנה

הכלה מקנדה, החתונה בפורטוגל והשמלה - מייד אין יזראל!

לכתבה המלאה

ומה לגבי הלוקים? אשלין לבשה חליפה של תום בראון. היא הכירה אותו כשהלביש את שחקני קבוצת הכדורגל של ברצלונה ומאז לובשת אותו לכל אירועי שטיח אדום שאליהם היא מוזמנת. "אני אוהבת את זה שהמראה הוא לא מאוד מגדרי, שזה גמיש. תום בראון מאוד לא קונפורמיסטי ואני אוהבת את זה", היא אומרת. אשלין ובראון עיצבו יחד את חליפת הטוקסידו האדג'ית בעיטור חרוזים וחוטים אותה לבשה לאירוע.

אלי לבשה שמלה של המותג הספרדי Pronovias עם שרוולים ארוכים, מפתח בצורת "וי" בגב ושובל ארוך, די מאכזב יש לומר ביחס לחליפה המשגעת. "מדדתי אותה וידעתי שזאת האחת. התאהבתי בשמלה. פשוט ידעתי שאתחתן כשאני לובשת אותה. זה עיצוב מתוחכם אבל אלגנטי בו-זמנית ומעבר לזה, זה מותג שאהבתי מאז ומתמיד".

ב-28 בדצמבר, שלושה ימים אחרי חג המולד, השתיים התחתנו בנוכחות חברים ומשפחה. על כיסאות האורחים חיכו סמלים להט"ביים ושמותיהם. המעבר עד לחופה כוסה פרחים לבנים. "רצינו ללכת על המעבר כנשים חזקות, עצמאיות ובטוחות", מסבירה אלי. אחרי הטקס, עברו השתיים למדי ב', כלומר - בגדי הריקודים. אלי לבשה שמלה לבנה נוספת של Pronovias, הפעם בגרסת מיני פלוס סניקרס. אשלין עברה למכנסיים קצרים וגופיית ווסט פלוס פפיון, גם הם עוצבו על ידי בראון. רגע השיא של הריקודים היה חיתוך העוגה הלבנה, כשבפנים הסתתרו צבעי הגאווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully