וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעריצים בטירוף: סמנתה פוקס בת ה-53 רותחת בבגד ים

13.1.2020 / 10:58

הכוכבת הלוהטת של שנות ה-80, סמנתה פוקס, שיתפה תמונה כשהיא נופשת בתאילנד בבגד ים פרחוני ונראית בשיאה: "הרגע הגעתי לקו-פיפי לקצת שנורקלינג". הגולשים הנלהבים לא נשארו אדישים

צילום: אדריאן הרבשטיין עריכה: רן צימט

בסרטון - חובת צפייה: כשסמנתה פוקס הופיעה בפסטיבל המחולות בכרמיאל ב-2010

הזמרת והדוגמנית לשעבר, סמנתה פוקס, כבר בת 53 ונראה שהזמן עשה לה רק טוב. מי שהתחילה בשנות ה-80 בתור דוגמנית עירום בעמוד 3 של ה"סאן" הבריטי והפכה לזמרת מצליחה ואייקון תרבות, שיתפה באינסטגרם תמונה שלה בבגד ים נופשת בתאילנד והטריפה את המעריצים במראה הצעיר והקורן שלה. בתמונה נראית הכוכבת עולה על סירה מול חופי קו-פיפי כשהיא לבושה בבגד ים מלא, שחור ופרחוני שמאוד מחמיא לגזרתה. בעור שזוף ושיער בלונדיני מייצג, חייכה פוקס למצלמה והוכיחה שעל אף שעברו כבר כמעט 4 עשורים מימי הזוהר שלה, היא עדיין מעוררת קנאה לא פחות מהימים ההם.

לצד התמונה המהממת שלה היא כתבה: "בדיוק הגעתי לקו-פיפי לקצת שנורקלינג. באהבה, סמי". התמונה זכתה לאלפי לייקים ומאות תגובות מפרגנות. אחד כתב: "את עדיין האישה המדהימה שהערצתי מאז שהיית 'נערת עמוד 3' בשנות השמונים והתשעים". אחר כתב: "את עדיין נראית מדהים!". משתמש נוסף כתב: "וואו, לעזאזל, איך את עדיין נראית ככה?".

ככה היא נראית היום

סמנתה פוקס החלה את קריירת הדוגמנות שלה כשהייתה רק בת 16 בשנת 1983, כשתמונותיה התנוססו על גבי מגזינים רבים - ובהם בעמוד השלישי הנודע לשמצה של הצהובון הבריטי "סאן", שבמשך עשורים הציג נערות חשופות חזה לקוראיו המסורים. היא גם זכתה 3 פעמים בפרס "נערת עמוד 3 של השנה", בין השנים 1984 ל-1986. אף על פי שפרשה מעולם הדוגמנות בגיל 20 - במטרה להתמיד בקריירה המוזיקלית שלה - היא המשיכה לשמש מודל לחיקוי עבור נשים רבות.

וככה היא נראתה בשיא תהילתה

סמנתה פוקס. GettyImages
סמנתה פוקס/GettyImages
View this post on Instagram

Nite nite. #foxys ??❤️

A post shared by Samantha Fox (@samanthafoxofficial) on

בריאיון לגרדיאן ב-2018, היא אמרה: "עזרתי להשמיע את קולן של נערות עמוד 3. הייתי 'נערת עמוד 3' הצעירה ביותר אי פעם ועשיתי כל מיני דברים שכנערת עמוד 3 לא הייתי אמורה לעשות. הופעתי אצל טרי ווגן והגשתי את תכנית האירוח 'The Six O'Clock Show'. אנשים חשבו שכל מה שאנחנו יודעות לעשות זה לדגמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully