וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס בלגיה מעדה והפילה את החזייה בשידור חי - ויצאה מזה כמו מלכה אמיתית

15.1.2020 / 8:23

הכי הגיע לה לזכות: מועמדת בתחרות מלכת היופי של בלגיה מעדה בשידור חי בגמר התחרות והפילה את חזיית הסטרפלס שלה מול כל האומה. התגובה המקצועית שלה לפשלה הגדולה בחייה בהחלט הפכה אותה לראויה לכתר

הפדיחה של מלכת היופי - מיס בלגיה מועדת והחזייה נופלת לה/מערכת "אסור לפספס"

לפעמים מלכת יופי אמיתית לא נמדדת רק ביופי שלה, או ביכולתה לסייע לנזקקים או ניסיונותיה להביא לשלום עולמי, אלא דווקא בכישורי ההסתגלות שלה במצבים סופר מביכים כמו נפילה בשידור חי או תאונת מלתחה נוראית. אחת המועמדות בתחרות מיס בלגיה 2020 חוותה על בשרה בבת אחת את שני המצבים המאוד מביכים האלה והגיבה במקצוענות מעוררת השראה ממש. עד כדי כך שאין ראויה ממנה לכתר שהיא קיבלה כשהוכרז שמה כמנצחת בתחרות.

סלין ואן אוייטסל בת ה-23 מאנטוורפן, כבשה את לבם של הבלגים כשמעדה בגמר תחרות מיס בלגיה, הפילה את חזיית הסטרפלס שלה לרצפה - והמשיכה לצעוד על המסלול כאילו דבר לא קרה. התאונה המביכה שודרה בלייב בשבת האחרונה והפכה לויראלית ברשת עם עשרות אלפי צפיות בקטע. בסרטון נראית סלין, בוגרת תואר במשפטים, יורדת בגרם המדרגות כשהיא לבושה בשמלה נוצצת בצבעי כחול ולבן ומועדת מהמדרגה האחרונה שהובילה לבמה. היא נפלה על ברכיה ומהר מאוד התרוממה והמשיכה לצעוד לעבר מרכז הבמה כשהיא מחייכת לקהל חיוך גדול. בזמן שהיא צועדת לה, צופים חדי הבחנה שמו לב לחזיית הסטרפלס הלבנה שהשאירה סלין מאחור כשנפלה. על אף הפדיחה המביכה (ואולי בגללה), סלין ניצחה בתחרות והפכה להוכחה הקיימת שמכל נפילה תמיד אפשר לקום.

הנה היא מועדת:

גיף מיס בלגיה מועדת והחזייה נופםלת לה. צילום מסך
גיף מיס בלגיה מועדת והחזייה נופםלת לה/צילום מסך

החזייה נותרה על הרצפה מאחור:

מיס בלגיה מועדת בשידור חי. צילום מסך
מיס בלגיה מועדת בשידור חי/צילום מסך

אבל ההצגה חייבת להימשך:

מיס בלגיה מועדת והחזייה נופלת לה. RTLplay/Twitter, צילום מסך
מיס בלגיה מועדת והחזייה נופלת לה/צילום מסך, RTLplay/Twitter

לאחר זכייתה בתואר מיס בלגיה, היא אמרה לכתב חדשות VTM: "כן, נפלתי, אבל אני הדוגמה הטובה ביותר שאחרי כל נפילה אפשר לקום ולעמוד שוב על הרגליים. גם בחיים". מעריציה ברשתות החברתיות היללו את סלין על התגובה המקצועית שלה. "לנצח בכל סיטואציה. לדעת לקום גם שאתה נופל", כתב אחד ואחר הוסיף: "היא לוחמת אמיתית. מעריץ את הביטחון שלה". אדם שלישי כתב: "היא התמודדה עם זה כל כך יפה, בכל כך הרבה חן".

צפו ברגע ההכרזה על המנצחת:

סלין, שזכתה גם בתואר מיס אנטוורפן 2020, תייצג את מדינתה בתחרות מיס עולם שתערך השנה בתאילנד ותציין 70 שנה להיווסדה. נאחל לה ששם לא תאבד שום חזייה בדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully