וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראו הוזהרתן: זה הצבע שקייט מידלטון לא תלבש בחיים

20.1.2020 / 7:09

מחקר מעמיק בדק את כל הלוקים של הדוכסיות וגילה שיש צבע אחד שאף אחת מהן מעולם לא לבשה מהרגע בו נכנסו אל משפחת המלוכה. המלכה אליזבת לעומת זאת, לא היססה ללבוש אותו

מי ומה מייגן מרקל/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

עכשיו כשמייגן מרקל עזבה את הארמון ונפרדה מתואר האצולה, מי שנשארה כמשפיענית האופנה של משפחת המלוכה היא קייט מידלטון. זה לא שמחר "אפקט מייגן" ייגמר - נהפוך הוא, יש סיכוי מאוד גדול שעכשיו כשאין לה תקציב בלתי נגמר מטעם הארמון היא תתחיל ללבוש בגדים במחירים נגישים יותר וכולנו נעתיק ממנה את הסטייל, אבל מייגן כרגע עושה את צעדיה חזרה לעבר הטייטל "פשוטת עם". בכך, היא משאירה את מידלטון לבד במשפחת המלוכה, ולבד כמשפיענית סטייל בארמון הבריטי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
ביוש מייגן, נחמד לי להישאר אייקון אופנתי בודד בארמון. קייט מידלטון/GettyImages

המעמד הזה לא זר למידלטון. הרי עברו שנים מהרגע בו היא נישאה לנסיך וויליאם והפכה לדוכסית מקיימברדיג' ועד האירוסים של הארי למייגן מרקל, ובשנים הללו היא הייתה אייקון האופנה היחידי בארמון. בעוד שמרקל תוכל ללבוש כל מה שיתחשק לה - מחשופים, לקים צבעוניים, פלטפורמות משוגעות ועוד ועוד, מידלטון עדיין נשארת כבולה לקוד הלבוש הנוקשה של המלכה אליזבת והמסורת ארוכת השנים במשפחת המלוכה של בריטניה, ותצטרך לנווט את הבחירות האופנתיות שלה דרך החוקים הללו.

עוד בוואלה! אופנה

"השמועות נכונות": הווידוי המפתיע מהמלבישה של המלכה אליזבת

לכתבה המלאה
מייגן מרקל הנסיך הארי בירקנהד. GettyImages
מייגן מרגן לא מפחדת מצבעים בוהקים/GettyImages

במסגרת אותם קודים נוקשים, יש צבעים מקובלים יותר ויש מקובלים פחות, גזרות נכונות וגזרות שגויות וגם כמה פריטים שהם בגדר "ביג נו נו". מחקר של הארפר'ס בזאר האוסטרלי שבדק כל בגד שאי פעם לבשו הדוכסיות, זיהה כי יש צבע אחד שהן מעולם לא לבשו, ולמרבה ההפתעה - זה לא בגלל חוקי הארמון.

אם תחשבו על זה היטב או תחפשו הוכחות, תגלו שמידלטון ומרקל נמנעו ללבוש את הצבע הכתום מהרגע שנכנסו אל משפחת המלוכה. הסיבה: הוא פשוט לא מצטלם טוב. לכן, גם כוכבים בינלאומיים רבים נמנעים מללבוש אותו, בעיקר כשהם יודעים שהם צפויים לעמוד מול אורות הפלאשים.

קייט מידלטון. GettyImages
ורוד סבבה, כתום פחות. מידלטון/GettyImages

המלכה אליזבת לעומת זאת, לבשה כתום מספר בלתי מבוטל של פעמים. ולמרות הטענות שהצבע לא מצטלם טוב - כשמדובר במלכה החוק הזה כנראה לא תקף. המלכה, שידועה בחיבה שלה לצבעים עזים בכל גווני הקשת, מחזיקה במלתחה גם פריטים בצבע כתום ולא ממש מתייחסת לשאלה אם הוא מחמיא לה או לא ואם יורשה לנו לומר - זה נראה עליה לא רע בכלל. אולי הטיעון הזה ישכנע את קייט מידלטון להבא.

המלכה אליזבת. GettyImages
לא סופרת את הפלאשים. המלכה אליזבת לובשת כתום/GettyImages
מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
הוא כל כך מאוהב שלא אכפת לו איזה צבע היא תלבש. מייגן והארי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully