וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממקססת בסטייל: הדי ג'יי הכי שיקית ברשת

22.1.2020 / 7:30

פמלה טיק, לשעבר כץ, היא אחת המתלבשות הטובות בפיד האינסטגרם שלנו וזה בעיקר בזכות היכולת לערבב סגנונות. היא אוהבת בוהו, מבליחה עם אדג'יות ולעתים נדירות גם משלבת גלאם נשי. קבלו הצצה

אם פיד האינסטגרם שלכם זקוק להשראה, יש סיכוי גדול מאוד שפמלה טיק, לשעבר כץ, די-ג'יי, דוגמנית ופאשניסטה, היא מה שאתם צריכים. הצעירה מניו יורק יודעת לשלב בין כל הסגנונות הקיימים - ולצאת מנצחת, וברצינות - כמה אנשים אתם מכירים שיכולים ללבוש הכל? לטיק (28) יש סטייל מאוד מגוון ובעיקר לא מתאמץ. במלתחה שלה תמצאו ערימות של בוהו, אדג'יות בועטת וגם נגיעות של גלאם נשי. בריאיון בעבר אמרה כי היא "מתלבשת לפי מצב הרוח", ואם המשפט הזה נכון - מדובר באחת הנשים השמחות שיש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"אין לי סגנון כי מצב הרוח שלי מכתיב את הבחירות האופנתיות שלי", היא המשיכה. "לפעמים אני נראית כמו טום בוי ולפעמים אני גירלי-גירל לחלוטין. זה משתנה". למרות שהיא מחזיקה בתואר בפסיכולוגיה מאוניברסיטת קולורדו ובניסיון כעוזרת סטייליסטית ודוגמנית, טיק בעיקר עובדת בתור די-ג'יי. ברזומה שלה יש כמה אירועים מתוקשרים בסדר גודל בינלאומי כמו מסיבות של שבועות האופנה בניו יורק, אירועים של מגזיני האופנה הנחשבים כמו אל, ווג ומסיבות של המותגים ורסצ'ה וארטיציה.

עוד בוואלה! אופנה

שמלת הג'ונגל שהטריפה אותנו

לכתבה המלאה

בשנת 2017, אחרי שנתיים של זוגיות, נישאה לראיין טיק, ואימצה את שם משפחתו. בחתונתה, שגם זכתה לסיקור בווג, היא לבשה שמלה של ג'יי מנדל ונעליים של ג'ימי צ'ו ובעלה הגיע בחליפה של ראלף לורן. מאז נישאו השניים, הנוכחות של ראיין באינסטגרם של פמלה תכופה במיוחד וכך היא מספקת ל-54 אלף העוקבים שלה הצצה לזוגיות מעוררת הקנאה שלה.

מלבד תמונות רומנטיות להפליא, תוכלו למצוא בחשבון האינסטגרם שלה גם כאמור לא מעט לוקים מוצלחים שכדאי לאמץ בצורה כזו או אחרת. רוב הבגדים שהיא לובשת שייכים לבתי אופנה נחשבים: ראלף לורן, גוצ'י, פנדי, ולנטינו, ארטיציה, טורי ברץ, גאני והרשימה נמשכת. קבלו הצצה - ורוצו לעשות פולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully