וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלת הג'ונגל שהטריפה אותנו

19.1.2020 / 7:35

פריט נוסף מאת המותג הדני האהוב על הפאשניסטות מתפוצץ באינסטגרם. צבעוניות מנצחת של שחור ולבן עם פרינט חייתי של זברה, ג'ירפה ונמר גם יחד. התוצאה - מ-ע-ו-ל-ה!

rotate, שמלה מנומרת זברה. צילום מסך
שמלת הג'ונגל של Rotate/צילום מסך

המותג Rotate, אחד החביבים על קהילת ה'אינפלואנסריות' באינסטגרם, שיגר לאחרונה את אחת השמלות הכי יפות שראינו. אם לשפוט על פי מה שקורה בפידים הרותחים ביותר ברשת החברתית, דגם תרזה (370$) מבית האופנה הדני Rotate Birger Christensen רושם סוג של אובססיה ונראה כי הוא הפייבוריט התורן של קהל הפאשניסטות.

מדובר בשמלה באורך מידי המעוצבת בסילואטה ישרה ושסע צידי עמוק בחלק ההתחתון, כשאזור הטופ מציג צללית משוחררת יותר בעלת שרוולים ארוכים, נפח באזור הכתפיים ומחשוף סגור בגובה חצי גולף. מה שהופך אותה לכה אטרקטיבית הוא הפרינט הייחודי שמשלב ארבע דוגמאות שונות של זברה/ג'ירפה בשחור על רקע לבן המונחות יחד בלוק של בלאגן מסודר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

rotate, שמלה מנומרת זברה. צילום מסך
הפייבוריט התורן של הפאשניסטות/צילום מסך

אם צוללים עוד קצת פנימה ניתן להבחין באיזונים העדינים שבין הדפוסים ובכך שהגזרה היא מהסוג המחמיא למגוון מבני גוף. החיסרון במראה הבלתי נשכח שלה הוא שאחרי לבישה אחת כולם יזכרו אותה, אבל דווקא בעידן הצרכנות הנבונה יש לגיטימיות אופנתית "לחרוש" על פריט מוצלח - כך שמבחינתנו היא ממש לא חד-פעמית.

rotate, שמלה מנומרת זברה. צילום מסך
חד פעמית? או דווקא אופציה לחרישה?/צילום מסך

זו לא הפעם הראשונה שהלייבל הבועט מקופנהגן אחראי לבהלה אחר שמלה ספיציפית. לפני יותר משנה הוא כבש את האינסטה בזכות דגם מיני ורוד ושרוולי סטייטמנט נפוחים ומאז צבר מעמד של מותג בעל נוכחות אנדרגאונדית המבוקש בקרב מבינות דבר. "אנחנו מדינה בה המון נשים מתניידות על אופניים - בין אם לעבודה או לדינר פארטי - לכן מאוד חשוב לנו לעצב בסגנון המאפשר נוחות ויכולות תנועה", הסבירו צמד המייסדות ג'נט מדסן ואורה ולדימארס בראיון למגזין גרציה באוקטובר האחרון.

מלבד ה'תרזה' הקולקציה הנוכחית של Rotate מציעה כמה טופים בודדים ואוברול, אך בעיקר דגמים של שמלות בוייב אייטיזי משופעות בטונות של סקס אפיל אדג'י. לדבריהן, "החלטנו להתמקד בשמלות כי הבנו שיש לנו הבנה רחבה יותר לגבי מה נשים רוצות כשהן באות להתלבש".

עוד בוואלה!

הסט הזה מדהים - אבל מתי לעזאזל נלבש אותו?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully