וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בבית הלבן עפים עליה: איוונקה טראמפ מדהימה בחליפה של זנדאיה

21.1.2020 / 7:00

הבת הראשונה של ארצות הברית הגיעה לפגישת עסקים חשובה כשהיא לבושה בחליפה מתוך קולקציית שיתוף הפעולה של זנדאיה וטומי הילפיגר. התוצאה - מעונבת כמו שצריך בכנס מהסוג הזה ומגניבה גם יחד

מי ומה איוונקה טראמפ/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

הטירוף סביב זנדאיה הגיע עד לבית הלבן. עד כדי כך, שמתברר שאפילו הבת הראשונה של ארצות הברית, איוונקה טראמפ, חובבת את הסגנון שלה. בשבוע האחרון בחרה טראמפ ללבוש חליפה מהקולקציה המשותפת של זנדאיה וטומי הילפיגר לפגישת עסקים חשובה בנושא סחר בבני אדם שהתקיימה באטלנטה.

מדובר בחליפת שלושה חלקים בגווני אפור באווירת סבנטיז. בלייזר שנמכר בעלות של 295 דולר, חולצה שעולה 99.50 דולר ומכנסיים בעלות של 149.50 דולר. ביחס לבגדים אחרים במלתחה של טראמפ (38), מדובר במחיר לא בשמיים. את החליפה ציוותה טראמפ לעקבים בצבע שחור ועגילי חישוק זהובים. כמו כן, היא החליטה לאסוף את שיערה מה ששיווה לכל הלוק מראה מעונב ורציני. מצד אחד, זה בדיוק מה שהיא הייתה צריכה בכנס מהסוג הזה, ומהצד שני - היא עדיין הצליחה להכניס קצת קלילות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החליפה שלבשה טראמפ היא מתוך קולקציה אביב-קיץ 2019 של הצמד - זנדאיה וטומי הילפיגר, כאשר זנדאיה בעצמה לבשה אותה בפינאלה של התצוגה שהתקיימה במרץ בשנה שעברה. מי שעוד לבשה אותה בעבר היא ג'יג'י חדיד, שהגיעה כאורחת לתצוגה אחרת של טומי הילפיגר וכן, גם אתן יכולות לרכוש אותה בחנויות הרשת בישראל אם חשקתן בלוק.

טראמפ, שהייתה חלק מתעשיית האופנה עד שאביה הפך לנשיא ארצות הברית, העלתה תמונות שלה מהמפגש החשוב לרשת החברתית תוך שהיא מתעלמת מהבחירה האופנתית שלה. בפוסט היא התייחסה רק לתוכן המפגש, שעסק כאמור בסחר בבני אדם. זה לא חריג, מאז נכנסה טראמפ לתפקיד דיפלומטי היא הפסיקה עם מנהגים ישנים, ובהם קידום מותגי אופנה ותיוג של בגדים שהיא לובשת ברשתות החברתיות. הסיבה לכך נעוצה במידה רבה בניסיון להימנע מביקורת ציבורית שתטען כי היא מקדמת מכירות של מותגים מסוימים.

עוד בוואלה! אופנה

מצעד המעילים: כשאיוונקה ומלניה טראמפ הפיחו חיים באירוע יבשושי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully