וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתוח הישראלי החדש של אסוס משדרג את הקניות ברשת

20.1.2020 / 14:00

האתר המצליח משיק חידוש טכנולוגי שיקל על חווית הקניות ברשת ויהפוך אותה הרבה יותר מותאמת אישית. השוס האמיתי: מי שעומד מאחורי הטכנולוגיה המתקדמת היא חברת סטארט-אפ ישראלית

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

אסוס משיקה אפשרות חדשה באתר שהולכת לשנות את כל מה שהכרנו, ולהפוך את חווית הקנייה ליעילה יותר. מה שאומר - אנחנו מבזבזות יותר, הם מרוויחים יותר, אנחנו לא טועות במידות, לא מחזירות מוצרים - וכולם מרוצים. כבר בימים אלו הפיילוט בעיצומו, וכמו שזה נראה כרגע - מדובר בהברקה של ממש.

אז מה הקונספט? אסוס השיקה כלי חדש שמאפשר ללקוחות לצפות בבגדים לפי 16 מידות גוף שונות של 16 דוגמניות שונות. כך, שאם פריט מסוים מצא חן בעיני הלקוחה המשוטטת באתר - היא יכולה לראות איך הוא יושב על מידת גוף זהה לשלה. 800 פריטים כבר לוקחים חלק בפיילוט וגם אתן יכולות לראות אותם על שלל מידות הגוף הקיימות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אסוס. אסוס, צילום מסך
הברקה של ממש. כך נראית האפשרות החדשה/צילום מסך, אסוס

טים קארי, מנהל תוכן באסוס, אמר כי הכלי החדש, שנקרא "See My Fit" ("לראות את המידה שלי") מעביר את הכוח לידי הצרכניות. "בכלי הזה אנחנו משתמשים בטכנולוגיית מציאות רבודה מתקדמת שתאפשר ללקוחות לראות את הבגד שהן אוהבות על הגוף, בצורה שלא התאפשרה קודם כשהשתמשנו בצילומים רגילים של דוגמניות".

מי שעומדת מאחורי הטכנולוגיה החדישה והמתקדמת הזו שעליה דיבר קארי היא חברת סטארט-אפ ישראלית שנקראת Zeekit, ומאחוריה עומדים שלושה מוחות מייד אין יזראל - יעל ויזל, ניר אפלבוים ואלון קריסטל.

עוד בוואלה! אופנה

שבר את האינטרנט: כולן רוכשות את מעיל הטרנץ' הזה מאסוס

לכתבה המלאה
אסוס. אסוס, צילום מסך
כרגע רק על 800 פריטים. בקרוב על כל האתר?/צילום מסך, אסוס

בהודעה של אסוס על השדרוג באתר, התייחסה ויזל לטכנולוגיה של המוצר: "יחד עם אסוס יש לנו משימה משותפת להפוך את קניות הבגדים ברשת למותאמות אישית וקלות יותר לשימוש. הטכנולוגיה שלנו מספקת ללקוחות תחושת ביטחון ברכישת הפריטים".

אסוס פועלת בשנים האחרונות לא מעט בניסיון להקל את חווית הקנייה ללקוחות. החל ממתנות ללקוחות נאמנים, דרך מגוון תמונות וסרטונים של המוצרים ועד ניסיון להקל את מדיניות המשלוחים וההחזרות. הכל במטרה להחזיר אותנו לאפליקציה ולאתר שוב ושוב.

אסוס. אסוס, צילום מסך
16 מידות גוף/צילום מסך, אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully