וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרחות וצריכות! מצאנו את הטי-שירט המושלמת

21.1.2020 / 14:30

חולצה לבנה היא פריט הכרחי בארונה של כל אישה ואנחנו כבר שמנו ידינו על אחת סופר מדויקת. מותג רותח, איכות בלתי מתפשרת ומחיר נגיש יחסית. תודו לנו אחר כך

טי-שירט לבנה, פרנקי שופ. the frankie shop, אתר רשמי
צרחות וצריכות. הטי-שירט המושלמת/אתר רשמי, the frankie shop

מהרגע ששמנו עין על הטי-שירט צרחות הזו של The Frankie Shop ועד כתיבת שורות אלו עברה פחות מיממה והיא כבר סולד אאוט. אבל עדיין חובה להכיר את ה-Eva Padded Shoulder Muscle, חולצת טריקו לבנה חושפת זרועות המרופדת בכריות כתפיים שבשיא החורף רשמה בהלת פאשניסטות קיצונית באינסטגרם. ואל תתנו לסולד אאוט לייאש אתכן - ניתן להיכנס לחנות המקוונת Thefrankieshop.com, לבחור את הדגם והמידה ולהשאיר כתובת מייל לעדכון ברגע שהחולצה חוזרת למלאי. ניסינו - זה עובד.

נכון, לא מדובר בבשורה חדשנית, כבר ראינו בעבר טי-שירט עם כריות בכתפיים, המפורסמת שבהן מבית המעצב דריס ואן נוטן (210$ סולד אאוט). יחד עם זאת, הדגם של פרנקי הוא הכי נכון שראינו גם מבחינת הגימורים, החיתוך בזרועות ובמפתח הצוואר, וגם מבחינת תווית המחיר המאוד הגיונית של 75$ (כ-260 שקלים). במחיר כזה אפשר גם להוסיף לסל הקניות את הגרסה השחורה של דגם אווה.

אם אתן שואלות 'מה בוער לי לרכוש עכשיו חולצה ללא שרוולים?' תנו לנו להסביר. בראש ובראשונה יש לנו כאן את אחד המקרים בהם צריך לחטוף את המוצר כי הוא קשה להשגה. כשיגיע האביב אתן תודו לעצמכן ולנו על המהלך. דבר שני, הטופ הזה הוא בן הזוג המושלם לטרנד הרותח של מכנסי הפייפר באג (שקית נייר באנגלית ) - מכנסי באגי במותן גבוהה עם כיווצים שמשאירים מעליהם קטע בד נוסף באזור הצלעות התחתונות.

דמיינו שקית נייר ללא ידיות אותה אוחזים בחלק העליון כך שנוצר הידוק ומעליו עודף קל מהשקית. יחד מתקבל לוק רותח ומחמיא גם למי שלא ניחנה בסילואטה בעלת מותן מודגשת. היתרון השלישי טמון בקלות הלבישה שהופכת את הרכישה לחרישה בקטע קיצוני. או בקיצור - צרחות וצריכות.

עוד בוואלה!

בגבוה: הפריט הראשון שייכנס אלינו לארון ב-2020

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טי שירט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully