וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוסי פאוור: גווינת' פאלטרו חושפת שרירי בטן בתוך ואגינה ענקית

22.1.2020 / 12:30

השחקנית וגורו הבריאות הגיעה להקרנת סדרת הדוקו החדשה שלה בנטפליקס והציבה בכניסה ואגינה ענקית עשויה פרחים, קריצה לנר שהיא השיקה לפני כמה ימים בריח הואגינה שלה - והפך 'סולד אאוט' תוך שעות. ושרירי הבטן מה איתם?

אתר רשמי

גווינת' פאלטרו בעננים ויש לה את כל הסיבות להיות. אתמול היא הגיעה להקרנה מיוחדת של הסדרה הדוקומנטרית החדשה שלה בנטפליקס: "The Goop Lab" בלוס אנג'לס, וחוץ מלחגוג את ההצלחה הזו, היא קרצה לעוד שתי הצלחות נוספות בחייה. שלוש במחיר אחת.

כמה ימים קודם להקרנה המרגשת הזו, השיקה השחקנית וגורו הבריאות נר בריח הואגינה שלה. כן, זה אולי נשמע מוזר, אבל זה כנראה מספיק מסקרן כדי שהנר הזה יהפוך תוך שעות ספורות ל'סולד אאוט'. אם עוד פקפקתם בכישרון היזמות של פאלטרו, סיפור הנר מוכיח לנו שהיא יכולה לייצר זהב מכל מה שהיא חושבת עליו. כדי לקרוץ להצלחה המסחררת של נר הואגינה שלה, הציבה פאלטרו בכניסה להקרנה מיצג ענק בגווני ורוד-אדום עשוי פרחים, שנראה, גם למי שאינו יותר מדי יצירתי, כמו ואגינה. כך כל אורחי ההקרנה יכלו לעצור ולהצטלם לצד ואגינה מפרחים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גווינית' פאלטרו בתוך עיצוב פרחים בצורת שפתי ואגינה במסיבה של GOOP. GettyImages
הדמיון שלכם לא מטעה אתכם. גווינת' פאלטרו והתפאורה/GettyImages

גם פאלטרו עצרה להצטלם וזו הייתה ההזדמנות שלה להשוויץ בהצלחה מספר שלוש בחייה - שרירי הבטן. השחקנית בת ה-47 הגיעה לאירוע לבושה במכנסיים רחבים בצבע לבן וקרופ טופ על גבול החזייה בצבע תואם, שחושף את שרירי הבטן שעליהם היא עובדת קשה. פייר? שאפו. אם לנו היו כאלה שרירי בטן היינו חושפות אותם לראווה בכל הזדמנות. בגזרת האקססוריז הבינה פלאטרו שפחות זה יותר, שכן התפאורה והשרירים גם ככה עושים את העבודה, והלכה על תכשיטים עדינים - שרשרת, צמידים וטבעות, ונעליים שמתחבאות מתחת למכנסי הפיל הרחבים. ראינו מספיק.

עוד בוואלה! אופנה

קיץ באמצע החורף: גווינת' פאלטרו מזמן לא נראתה טוב כל כך

לכתבה המלאה
גווינת' פאלטרו ואגינה. GettyImages
מלבלבות - גווינת' מקבלת את האורחות/GettyImages
גווינת' פאלטרו. GettyImages
ספרי לנו מי המאמן האישי שלך.../GettyImages
גווינת' פאלטרו. GettyImages
זורחת. גווינת' פאלטרו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully