וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקו בין טראש לסקסי דק מאוד: סופיה ריצ'י מוותרת על החולצה

29.1.2020 / 6:43

הדוגמנית הצעירה העלתה לאינסטגרם שלה תמונות שנועדו כאילו להשוויץ בפריטי אומנות. בשורה התחתונה, לא יכולנו שלא לבהות בבחירה האופנתית ההזויה - בלייזר בלי שום דבר מתחת. לא חזייה, לא גופייה ובטח שלא חולצה

סופיה ריצ'י/gettyimages

כבר כמעט שנה עברה מאז הבחנו לראשונה בעובדה שסופיה ריצ'י (21) מושפעת מאוד מבנות משפחת קרדשיאן בכל הקשור בסטייל, והנה עכשיו אנחנו נכונות לגלות ששום דבר לא השתנה - ולהיפך. אחת המגמות הבולטות של השנה האחרונה היא הבחירה האופנתית ההזויה של בלייזר בלי שום חולצה מתחת. להתפשטות הטרנד הזה אחראיות במידה רבה בנות הקרדשיאן שהקפידו לתחזק אותו, ועכשיו תורה של ריצ'י לקחת בו חלק.

השבוע העלתה הדוגמנית הצעירה תמונות שלה עם מעיל עור - ושום דבר מתחת. לא חזייה, לא גופייה ובטח שלא חולצה. רק מעיל. מדובר במעיל של המותג frame, שאליו היא צירפה מכנסיים בצבע שחור, סנדלי עקב - וזה הכל. סופיה אולי רצתה לגרום לנו לחשוב שהוא משוויצה באומנות שבבית שלה, אבל בפועל ייחלה לכך שכולנו נתייחס לבחירה האופנתית, וזה באמת מה שקרה. בשלב הזה ראוי לומר לסופיה שבין סקסיות לטראש יש קו דק מאוד, וכדאי שלא לחצות אותו. למרות הבטן החטובה, לא כל מה שעושות אחרות כדאי לאמץ.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סופיה ריצ'י. אינסטגרם, צילום מסך
גם הבטן החטובה לא מצילה אותך. סופיה ריצ'י חושפת/צילום מסך, אינסטגרם

את אותו המעיל היא לבשה כמה ימים קודם לכן כשיצאה לסיבוב באל איי, אז הקפידה להוסיף עוד קצת פריטי לבוש ללוק שלה. ריצ'י ציוותה למעיל בגד גוף בצבע ירוק ניאון של ורסצ'ה ומכנסיים של המותג The Raw השייך לתאומות אולסן. בגזרת האקססוריז היא בחרה באיט-בג הכי נכון של הרגע, השייך למותג בוטגה ונטה.

זה הזמן להזכיר שאביה של הדוגמנית, הזמר ליונל ריצ'י, צפוי להגיע להופעה בישראל בחודש מרץ הקרוב. לפי מה שידוע כרגע, סופיה לא אמורה להצטרף לסיבוב ההופעות, אך אם בכל זאת יתחשק לה לקפוץ לביקור בארץ הקודש - אנחנו מקוות שהיא תארוז איתה במזוודה גם חולצות, שלא יחסר לה משהו ללבוש מתחת לז'קטים.

עוד בוואלה! אופנה

האם יש לנו קרדשיאן חדשה? סופיה ריצ'י מאמצת את הסטייל הטראשי

לכתבה המלאה
סופיה ריצ'י. splash
להתלבש זה לא רע. בחולצה של ורסצ'ה ותיק של בוטגה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully