וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי ריגול: בלייק לייבלי חוזרת לכותרות במחשוף קטלני

בתזמון מדויק, שלושה חודשים אחרי לידת בנה השלישי, הגיעה השחקנית היפהפייה להשקת סרטה החדש בשמלת קטיפה שחורה וענק פנינים משוגע. קודם לכן היא פופרצה במדרכות ניו יורק בעוד שני לוקים חזקים. התגעגענו אלייך

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס/gettyimages

הפעם האחרונה שראינו את בלייק לייבלי מסחררת את ניו יורק סיטי בשלל מערכות לבוש הייתה כשהיא קידמה את סרטה המדובר "A simple favor" בסוף 2018, שם הפציעה במספר חליפות מחויטות משגעות. כזו היא, לא יוצאת מהבית בשביל סתם צ'ק שמן כמו כל כוכבת ממוצעת, רק כשיש מה לפמפם. בטיימינג מושלם שכזה, שלושה חודשים לאחר לידת בנה השלישי, ללייבלי יש כבר סרט חדש בקנה והיא כאמור ערוכה לקרב.

מי שעדיין לא בקיא בפרטים המסקרנים, נזכיר כי לייבלי היא הסטייליסטית של עצמה ולא נעזרת באנשי מקצוע בכל הנוגע להרכבת לוקים, גם לשטיחים אדומים ולאירועים מתוקשרים. לפרימיירת הסרט "The Rhythm Section" שיוצא לאקרנים השבוע, הגיעה היפהפייה בת ה-32 בשמלת קטיפה שחורה של דולצ'ה וגבאנה שחשפה דקולטה מרשים. בגזרת האקססוריז, המוטיב החוזר של לייבלי מ-24 השעות האחרונות - כפפות עור רציניות שמתקשרות ככל הנראה למותחן הריגול אותו היא מקדמת וענק פנינים בשילוב אמרלדים ויהלומים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלייק לייבלי. GettyImages
התגעגענו אלייך. בלייק לייבלי חוזרת מחופשת לידה/GettyImages
בלייק לייבלי. GettyImages
לייבלי וג'וד לאו משיקים את הסרט החדש "The Rhythm Section"/GettyImages
בלייק לייבלי. GettyImages
שמלת קטיפה של דולצ'ה וגבאנה וכפפות ארוכות מעור/GettyImages

מוקדם יותר באותו היום פופרצה לייבלי כשהיא יוצאת ממלון ה-crosby הידוע בניו יורק בשמלת טרנץ' עם צווארון מסקרן בגוון ורוד עכור של ולנטינו. לשמלה הנהדרת התלוו מגפוני קשירה של ולנטינו גם כן, ליפסטיק בגוון רובי, כפפות מעור ועומס שרשראות זהב עם תליוני מנעולים.

שעות ספורות לאחר מכן היא עלתה על גרביוני רשת שחורים ומגפיים עד הברך של כריסטיאן לובוטין, שמלה שחורה עם פרחים לבנים קטנטנים בגזרה מחמיאה מאוד וכן, שוב, כפפות עור שחורות. אם זו הדרך של עולם האופנה לומר לנו שהטרנד הבא הוא כפפות מלחיצות של רוצח סדרתי - קנינו.

בלייק לייבלי. splash
דוהרת בעיר הגדולה. בלייק לייבלי בשמלת טרנץ' של ולנטינו/splash
בלייק לייבלי. splash
הסטייליסטית של עצמה - מגפיים של כריסטיאן לובוטין וגרביוני רשת/splash
בלייק לייבלי. GettyImages
אמרלד, פנינים ויהלומים. הענק המטורף של לייבלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully