וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט-אלגנט: ג'ניפר לופז משוויצה בשרירי הבטן רגע לפני הסופרבול

2.2.2020 / 12:10

הזמרת צפויה להופיע הלילה במחצית של אירוע הספורט הנצפה ביותר בטלוויזיה, ורגע לפני שזה קורה -הגיעה למסיבת עיתונאים לבושה באאוטפיט שמשדר מצד אחד "אני דיווה", ומצד שני "אני חולה על ספורט". התוצאה כרגיל מרהיבה

gettyimages

ג'ניפר לופז (50) ידועה בחיבה שלה לאופנת ספורט וביכולת המדהימה שלה להחזיק כל לוק, ספורטיבי ומיוזע ככל שיהיה, בצורה מושלמת. בסוף השבוע, היא החלה במסע היח"צ העצמי לקראת ההופעה שלה במחצית משחק הסופרבול, אירוע הספורט הטלוויזיוני הנצפה ביותר, ועשתה זאת עם האאוטפיט ההולם ביותר לסיטואציה. לופז, שתופיע הלילה לצד שאקירה, הגיעה יחד איתה למסיבת עיתונאים והדגימה איך לובשים אלגנט, שהוא גם קצת ספורט.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז מסיבת עיתונאים סופרבול. GettyImages
מחזיקה כל לוק בצורה מושלמת. ג'ניפר לופז באאוטפיט של אזדין אלאיה במסיבת העיתונאים של הסופרבול/GettyImages

בעוד ששאקירה בחרה בג'ינס קרעים שחור, טי-שירט ומגפונים, ג'יי לו החליטה שהיא באה כדי להוציא לנו את העיניים. הזמרת לבשה מכנסים מחויטים בצבע לבן, קרופ טופ תואם של אזדין אלאיה ועקבים דקיקים של ג'ימי צ'ו. על הדרך, סיפקה לנו הצצה לשרירי הבטן מעוררי הקנאה שלה.

כדי להתאים את עצמה היטב למאורע, בחרה ג'יי לו לצרף ללוק תיק קטן של ג'ודית ליבר בצורת כדור פוטבול משובץ אבנים זהובות. בין לבין היא גם לגמה מכוס המשקה משובצת האבנים שלה, שאותה אנחנו רואות בדרך כלל כשהיא יוצאת מחדר הכושר, סתם כדי להזכיר שהיא בעצמה אושיית ספורט עסוקה.

עוד בוואלה! אופנה

אימון בחדר כושר או סט צילומים? ג'ניפר לופז עובדת על הפיגורה

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז מסיבת עיתונאים סופרבול שאקירה. GettyImages
שאקירה, מה קורה אחותי?/GettyImages

הלוק המחויט עם האיפור הכבד לא הרתיע את הזמרת, והיא לא היססה לשחק קצת עם כדור הפוטבול - האמיתי כמובן, ברגע שהייתה לה הזדמנות. כך היא יצרה חיבור הולם בין שני העולמות: הלוק שמשדר דיווה אלמותית, לבין עולם הספורט הקרוב ללבה. זו ההזדמנות כמובן להזכיר שהיא מאורסת לאלכס רודריגז, שחקן בייסבול לשעבר, כך שעולם הספורט ממש אבל ממש לא זר לה - עד כדי כך שהוא חי אצלה בבית. לנו נשאר רק לכוון שעון מעורר לאמצע הלילה, ולקום לצפות בהופעה שלה ושל שאקירה, שתהווה לחלוטין עוד רגע שיא בקריירות של השתיים.

ג'ניפר לופז מסיבת עיתונאים סופרבול. GettyImages
צפו ברגע שיא בקריירה של ג'יי לו הלילה/GettyImages
ג'ניפר לופז מסיבת עיתונאים סופרבול. GettyImages
פשוט לא נפרדת מהכוס/GettyImages
ג'ניפר לופז מסיבת עיתונאים סופרבול שאקירה. GettyImages
לא מתרגשת מהלוק המחויט וזורקת כדורי פוטבול בכיף שלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully