וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא צב, נינג'ה: למה גברים ישראלים מפחדים מצווארון גולף?

6.2.2020 / 9:19

הפריט המדובר שאהוב על הכוכבים הגדולים בעולם מתקשה למצוא את דרכו לארונם של הגברברים המקומיים. פיצחנו עבורכם את הנוסחה בכדי שגם עם צווארון גולף תרגישו סופר אטרקטיביים כמו דיוויד בקהאם, מגה סטרייטים כמו ניק ג'ונאס ומלאים בסוואג כמו פי דידי

ג'נטלמן צווארון גולף - ראשית. מערכת וואלה, מערכת וואלה! NEWS
מימין: COS ,395 ש"ח | בלנסיאגה לבוטיק אמור, 4,290 ש"ח | פולו ראלף לורן, 273 ש"ח/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה

הכל התחיל בשיחה עם חברה בעלת טעם טוב, שסיפרה לי שבעלה הלוהט אולי חובב פאשן, אבל ממש לא מוכן ללבוש סוודר עם צווארון גולף - אותה חולצה עם רצועת הבד שמקיפה את הצוואר - למרות שהיא חושבת שמדובר במראה מוצלח עבורו. התירוצים שלו כללו את "אני צריך להיראות כמו סרסור מהסבנטיז?" (אם תיפטר מהגורמט אז לא), המשיכו ב"חם לי מדי, אני נחנק, לא נושם איתם!" (כיום יש תרופות להתמודד עם התקפי החרדה), והגיעו לקלישאת המחץ, "גולף זה רק לנשים, זה פשוט כל כך גיי" (גם לטפח את שיער המפשעה גבר. אני יודע שגם אתה עושה את זה).

מה שגרם לי לחשוב: האם פריט אופנתי שכולל צווארון גולף (או "צווארון צב", Turtle neck בלעז) הולם רק מטרוסקסואלים (נכון, המילה הזו מדיפה ריח של אפטר שייב מהניינטיז) שמגיעים ממדינות שבהן הנשים אוהבות את גבר שלהם בתחתוני בוקסר ממשי, מקומות שבהם החורף באמת מתחיל בנובמבר, או לחילופין, שמור אך ורק לפאשניסטות עם זיפים שאוהבים גברים אחרים? לא יכול להיות שהגבר-גבר הישראלי הממוצע, זה ששותה בירה עם החבר'ה, משחק כדורסל במגרש בית הספר ביום שישי אחר הצהריים ומתלהב מפורנו מדי פעם, יוכל לשחק אותה כשהוא לובש את החולצה שמסתירה את הצוואר?

דיוויד בקהאם בצווארון גולף. GettyImages
סטייל אייקון בצוואר עטוף. דיוויד בקהאם/GettyImages

איך שלא תנסו להתחמק, מדובר בפריט לבוש נועז אך נצחי עבור בחורים יפים ואמיצים. לא לצבים, לנינג'ות. עזבו את העניין הטכני של חימום הצוואר כשטסים לחופשת סקי, או שמדובר בפתרון לעצלנים שלא רוצים להיסחב עם צעיף בערב חורפי צונן כמו אלה של העונה הנוכחית. חולצה או סריג איכותיים עם צווארון גולף עשויים להוסיף תחכום, כמו שאתם חושבים שהזקנקן שגידלתם עושה (אבל, מממ, לא תמיד מצליח) ואפילו להקפיץ את תחושת יוקרה של המראה הכללי.

עוד בוואלה!

תורת האינסטוש: הטופ ששבר החודש את הרשת

לכתבה המלאה

אז מה כל כך מפחיד את הישראלים בצווארון שכזה? הנשים כבר הבינו את המסתורין והקוליות שהפריט השנוי במחלוקת מוסיף למראה, כמו שקרה אצל אושיות בינלאומיות כמו הראפר דרייק (אחלה גבר, גם בקליפ ל"Hotline Bling"), לניק ג'ונאס ודיוויד בקהאם (אייקוני סטייל גבריים) כשהם יוצאים מהבית לקנות במכולת או לג'יי זי ופי דידי (ראפרים שהם מודלים לחיקוי עבור וומנייזרים ברחבי הגלובוס) שלבשו כזה תחת ז'קט מעומלן כשהם צועדים על השטיח האדום. סטיב ג'ונס המנוח (אבל איזה גאון!), אימץ לעצמו את הלוק ואז המציא את האייפון. כולם סטרייטים אגב.

דרייק בצווארון גולף. GettyImages
שם את ה-ס' במילה סוואג. דרייק/GettyImages
ארמי האמר בצווארון גולף. GettyImages
גם בשילוב ז'קט טוקסידו כמו של ארמי האמר/GettyImages

קשוחים שעדיין לא משוכנעים, ישמחו לגלות שפריט גולף מנצח, כמו כל בגד בייסיק בארון הגברי, יכול להשתלב במראה יום קלאסי כמו בלוק נוצץ לערב. הוא גם סופר פרקטי ואפשר ללבוש אותו מעל לגופייה או טי-שירט מבלי שיבחינו בהם. צווארון שכזה, עשוי לגרום לכם להיראות ארוכים (או גבוהים) יותר ואף יסייע להדגיש את תווי הפנים היפות שלכם, כשהוא משאיר מקום להתמקד בלסת, בזקן המעוצב או בעיניים - כך שסביר להניח שגם אם תבחנו תמונה שבה לבשתם גולף בעוד שנים, לא תמלמלו בשקט "מה לעזאזל חשבתי", אלא עדיין תיראו אלגנטיים. ניצחון!

זאין מאליק בצווארון גולף. GettyImages
מסייע למראה בוגר ומחוספס. תראו את זאין מאליק!/GettyImages
ניק ג'ונאס בצווארון גולף. GettyImages
תמיד קלאסי בשחור או בכחול נייבי, כמו במקרה של ניק ג'ונאס/GettyImages

רגע, אך אם לא נולדתם בראד פיט או דה רוק, חובבי גולפים וותיקים שכמותם, יש כמה שיקולים שאתם צריכים לקחת בחשבון לפני שתצאו מהחנות עם פריט הלבוש הזה. כאלה שייגרמו לבנות המין היפה להעריך אתכם אפילו יותר.

הגודל כן קובע. מן הסתם: אתם לא רואים להיראות כמו חתיכת קישקע לא אטרקטיבית מהחמין של שבת. כך שמעבר ליעילות המחממת, צווארון במידה שלכם, כזה שזז עם הגוף ולא מסרבל את התנועה - כשהוא משולב עם מכנסיים צמודים (כשהוא מעט אוברסייז) או משוחררים יותר (אז לכו על האופציה ההדוקה) - יכול לגרום לאנשים לסובב אחריכם את הראש כאילו הייתם חברי העשירון העליון בין פשוטי העם.

אסי עזר בצווארון גולף. אינסטגרם, צילום מסך
אסי עזר מדגים: סטייל מתוחכם בצווארון גולף/צילום מסך, אינסטגרם

תחליף למכופתרת? בהחלט: מה דעתכם לנטוש את החולצה הלבנה שקניתם לעלייה לתורה של בן הדוד ולנסות סריג גולף תחת החליפה המחויטת? נכון, אפשר לצעוד עם אחד שחור (או בכחול נייבי) על שטיחים אדומים, אבל אפשר גם לצוות קז'ואלי יותר (בהיר בגוון אפרפר או לבן) לג'ינס כשיוצאים לדייט בקולנוע או לדרינק בבר. בוגר, הולם ובסופו של דבר יכול לעשות רושם קליל וקצת פחות מתאמץ.

נשים אוהבות את הצווארון הזה. גם עליך: המסתורין, הסוואג, החספוס שמתלווים לחלק העליון של הלוק כשאתה לובש את צווארון הגולף הנכון עבורך, מסתכמים בכך שאתה משדרג את הסקס אפיל שלך בפני העולם, גם כשאתה אקסטרה-מכוסה.

seperator

גבר, כך תשלב את צווארון הגולף גם בארון הבגדים שלך

ג'נטלמן צווארון גולף ברשקה. ברשקה,
עם טקסטורה נעימה לעין | ברשקה ב-199 ש"ח/ברשקה
ג'נטלמן צווארון גולף נקסט. נקסט,
לביזנסמן שמאס בעניבה | אתר Next ב-211 ש"ח/נקסט
ג'נטלמן צווארון גולף קסטרו. קסטרו,
בגוון אפור מנצח | קסטרו ב-99.90 ש"ח/קסטרו
ג'נטלמן צווארון גולף מאסימו דוטי. מאסימו דוטי,
רומנטי בסריג קלוע | מאסימו דוטי ב-425 ש"ח/מאסימו דוטי
ג'נטלמן צווארון גולף אלסי. אלסי,
ספורטיבי במראה שכבות | Ellesse ב-279 ש"ח/אלסי
ג'נטלמן צווארון גולף רנואר. רנואר,
מושך עין בשילוב צבעים | רנואר ב-99.90 ש"ח/רנואר
ג'נטלמן צווארון גולף טרמינל איקס. טרמינל איקס,
בגוון בז' נטרלי | אורבן אאוטפיטרס לטרמינל איקס ב-189.90 ש"ח/טרמינל איקס
ג'נטלמן צווארון גולף זארה. זארה,
מאצ'ו מן בלבן | זארה ב-99.90 ש"ח/זארה
ג'נטלמן צווארון גולף קוס. COS,
אוברסייז מפגיז לסטרייט שיעיז | COS ב-495 ש"ח/COS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully