וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתף שהסעירה את בריטניה: חברת הפרלמנט מוכרת את שמלת המריבה מאסוס

9.2.2020 / 14:15

חברת הפרלמנט בבריטניה טרייסי בראבין לא חשבה שהשמלה שהיא קנתה מאסוס ב-35 פאונד תעורר כזו סערה. אבל אז הכתף שלה נחשפה, הטוויטר הוצף, המלאי אזל והביקוש הרקיע שחקים. ויש מי שמוכן לשלם על השמלה הזו 13 אלף פאונד

ASOS/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

קייט מידלטון רק לאחרונה חזרה להיות משפיענית האופנה הבולטת בבריטניה, אחרי שגיסתה מייגן מרקל החליטה לעזוב את הארמון ולעבור לקנדה - והנה כבר יש מישהי חדשה שמערערת על האבסולוטיות שלה. הפעם מדובר למרבה ההפתעה בחברת פרלמנט מטעם מפלגת הלייבור, טרייסי בראבין, שהפכה לאושיית סטייל בין לילה - ועל הדרך עושה שירות מעולה לחנות המקוונת הגדולה של בריטניה - אסוס.

הכל התחיל בשבוע שעבר, אז הגיעה בראבין (58) לפרלמנט לבושה בשמלה שחורה חשופת כתף של אסוס שעולה 35 פאונד. כשבראבין נאמה, אף אחד לא התייחס למילים שלה - והרשת התמלאה ביקורת על הכתף החשופה. בין היתר, כתבו שהיא נראית שיכורה, שהיא בהנגאובר או שהיא נראית כמו פרחה. בראבין, שהייתה שחקנית אופרות סבון לפני שעברה לפוליטיקה, לא נשארה אדישה ומיהרה להגיב בטוויטר: "מתנצלת שאין לי זמן לענות לכל מי שהגיב - אבל אני יכולה לאשר שאני לא בהנגאובר, לא פרחה, לא עומדת להניק, לא שיכורה ולא עברתי תאונת דרכים. מי ידע שאנשים יכולים להיות כל כך אמוציונליים בגלל כתף?".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

חברת פרלמנט בריטניה טרייסי בראבין. רויטרס
הרגע שהסעיר את בריטניה. טרייסי בראבין/רויטרס

ואולם, למרות הביקורת הקשה על השמלה - נראה שהיו מי שלגמרי התלהבו מהסטייל שלה. באסוס דיווחו כי השמלה הפכה אחרי התקרית לסולד אאוט והביקוש מרקיע שחקים. האם מדובר ב"אפקט בראבין" החדש בבריטניה שמאיים להדיח מהפסגה את "אפקט קייט" הישן והמוכר? ייתכן לגמרי.

אחרי שבראבין הבינה את הפוטנציאל של הסערה, היא החליטה לנתב אותה לכיוונים חיוביים יותר - והעמידה את שמלת המריבה למכירה פומבית ולהבטיח שתעביר את כל הכסף שהיא תקבל עבור השמלה לעמותה שפועלת למען קידום נשים מנהיגות. עד כה, הוגשו 136 הצעות מחיר עבור השמלה, כשהגבוהה בהן היא 13 אלף פאונד. ולהזכירכם, את השמלה אפשר להשיג באסוס ב-35 פאונד בלבד, שכן לפי שעה היא עדיין במלאי - אך לא ברור לעוד כמה זמן. קייט מידלטון, מאחורייך.

עוד בוואלה! אופנה

הפיתוח הישראלי החדש של אסוס משדרג את הקניות ברשת

לכתבה המלאה
אסוס שמלה שחורה כתף חשופה של חברת פרלמנט בריטניה. אסוס, אתר רשמי
שמלת הסערה. לפי אסוס היא נמכרת מהר והביקוש מרקיע שחקים/אתר רשמי, אסוס
אסוס שמלה שחורה כתף חשופה של חברת פרלמנט בריטניה. אסוס, אתר רשמי
הכל התחיל בגלל כתף חשופה/אתר רשמי, אסוס
חברת פרלמנט בריטניה טרייסי בראבין. GettyImages
בבגדים שלא מעוררים סערה. חברת הפרלמנט טרייסי בראבין/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully