וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר נני! פראן דרשר חוזרת בהפקת אופנה להארפר'ס בזאר

אחת הדמויות הכי צבעוניות מהניינטיז מככבת בהפקת אופנה למגזין הארפר'ס בזאר האמריקאי לרגל עליית הסדרה החדשה שלה. החליפה המנומרת שם, השיער הגדול התמתן ואנחנו הוצפנו געגועים

אימג'בנק GettyImages

הכוכבת הענקית מהניינטיז, זו עם הקול המאנפף, החצאית הקצרצרות והפרינטים המנומרים לנצח תהיה אחת הדמויות האייקונית שהפציעו על מסך הטלוויזיה שלנו. פראן דרשר, הלוא היא פראן פיין, האומנת הצעקנית מפלאשינג, קווינס, שכבר שנים לא מככבת בתעשיית הבידור, הצטלמה להארפר'ס בזאר האמריקאי שם היא מככבת בהפקת אופנה שעושה כבוד ללוקים המוטרפים מפעם.

בקומדיה הפרועה "נני", הסטייליסטית הצמודה של דרשר, ברנדה קופר, הקפידה להלבישה במיטב המעצבים הגדולים בעולם מדולצ'ה וגבאנה, מיסוני, דיור ועם חיבה גדוליה למוסקינו. בכל הלוקים הנבחרים דגש מיוחד על חצאיות או שמלות מיני קצרות, גרביונים ועקבי סטילטו בכל צבעי הקשת.

לרגל עלייתה של הסדרה החדשה שלה indebted, שנכון לשעה זו לא תגיע לישראל, הצטלמה דרשר בת ה-62 להארפר'ס והעניקה פרשנות עכשווית והרבה יותר מעודנת ללוקים המוגזמים מימי "נני".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

פראן דרשר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
הומאז' ללוק המנומר האייקוני/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

בתקופה בה הטרנדים החזקים של הניינטיז נמצאים במלתחות של כולנו, נראה כי זה די מתבקש להחיות את המלתחה של מיס פיין. פרינטים חייתיים, חליפות שני חלקים, גולפים תחת מעילי פרווה (בסיבוב שלנו כבר סינתטי), קשתות עבות לשיער ואפילו משקפי שמש מיניאטוריים.

תחת הטייטל 'היא יודעת שהיא אושיית אינסטגרם', בכל זאת - 322 אלף עוקבים באינסטוש, מצולמת דרשר בהפקה בז'קט פפיטה נהדר של דולצ'ה וגבאנה עם חצאית עיפרון שחורה, סיכת דש ואקססוריז זהובים, בשמלת בלייזר שחורה של בלמיין, חולצה של ורסצ'ה עם צעיף תואם וטוטאל לוק מנומר של חולצה עם מחשוף סירה וכובע ברט.

בניסיון לבחור את הלוק האהוב עליה ביותר מימי הסדרה, השחקנית די מתקשה: "צווארון הגולף השחור עם המכנסיים הצמודים, העקבים הגבוהים והחגורה הזהובה זה לוק איקוני. מצד שני לבשתי כל כך הרבה אאוטפיטים כשירדתי במדרגות של מיסטר שפילד שתמיד הרגשתי כמו אודרי הפבורן".

עוד בוואלה!

לא בלי בתי: דמי מור עושה כבוד לתמונת העירום האייקונית שלה

לכתבה המלאה
פראן דרשר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
ז'קט פפיטה של דולצ'ה וגבאנה/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

דרשר, שחלתה בסרטן והחלימה, מדברת בפתיחות רבה על המחלה שטלטלה את עולמה: "אני מרגישה שהתפרסמתי, חליתי בסרטן ושרדתי כדי לדבר על זה. אז אני מדברת". עת היא מפמפמת את הקומדיה החדשה שלה, היא מעדכנת כי בימים אלו ממש מפרמטים את "נני" למחזה מושקע בברודווי שם יתנו במה מכובדת ללוקים הידועים של פראן פיין: "העניין בנני שהיא תמיד הייתה סקסית, אבל אף פעם לא זולה", מחדדת דרשר, זה קו דק שהקפדנו מאוד לא לחצות".

לכל מי שעדיין צמאה ללוקים המשוגעים של דרשר בתפקיד האומנות הלוהטת, מוזמנת להיכנס לחשבון האינסטגרם FFF, שם מופיעים תיוגים לכל בתי האופנה שלקחו חלק בפרויקט המדהים הזה.

פראן דרשר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
שמלת בלייזר של בלמיין/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר
פראן דרשר. הארפר'ס בזאר, אתר רשמי
חולצה וצעיף של ורסצ'ה/אתר רשמי, הארפר'ס בזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully