וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים קטנות: אל תוותרו על צווארון מפית במלתחת החורף שלכן

12.2.2020 / 7:00

מפת השולחן מבית סבתא נכנסת חזק למלתחות של חובבות האופנה מסביב לגלובוס ומקבלת פרשנות מעניינת בדמות צווארון אוברסייז. ניתן לשלב מתחת לסריג כפתורים, סווטשירט בסיסי והמשקיעניות יכולות אף לקבל מענה יוקרתי בשאנל

צווארון, אופנה. אינסטגרם, צילום מסך
החולצה החמה של הרגע של הלייבל La Vest/צילום מסך, אינסטגרם

האופציה לייצר טוטאל לוק מעניין באמצעות שכבות זוכה לפופולריות רצינית בקרב קהל הפאשניסטות בשנים האחרונות והעניין פרקטי בעיקר בעונות הקרות. תת-קטגוריה קלה ליישום ומוכרת מאוד בז'אנר טמונה בחולצת כפתורים המשמשת כבסיס משדרג באמצעות צווארון המבצבץ מתחת לסריג או סווטשירט.

לאחרונה זיהינו שהאיט גירלז המובילות אימצו בלהט מיקרו-טרנד נוסטלגי בזירת הצווארונים המתפקד כטריק הסטיילינג הנכון של שלהי החורף: צווארוני אוברסייז בסגנון מלתחת 'נשים קטנות' עם אסוציאציה חזקה למפת השולחן מבית סבתא. על פי התמונות באינסטגרם המראה המתקבל הוא סופר-שיקי וקל ליישום, מה גם שלא צריך לשבור קופת חיסכון על מנת להשיג אותו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ליאנדרה מדין-כהן

בין נערות הפוסטר שמדגמנות אותו בלהט ניתן למצוא את ליאנדרה מדין-כהן, מייסדת ה-man repeller, שמקפידה לאחרונה לחרוש עליו לא מעט וגם דואגת לתעד. אצלה בארון ניתן למצוא דגמים יקרים מבתי האופנה קלואה וגאני לצד דגם ה-School Shirt ב-150 יורו מהלייבל La Vest בעיצוב המשפיעניות בלנקה מירו ומרייה דילורד.

מותג צעיר נוסף שהיא מקדמת בעמוד האינסטגרם שלה הוא Sea הניו יורקי שמציע סריגים עם צווארון בילט אין ביניהם אפור חלק עם צווארון כותנה מעוגל ורקום בלבן או לבן עם צווארון כחול ועליו רקמת פרחים בגוון שמנת. אצל גאני מדובר במגמה גורפת עם דגם ה-Ruffled collar שמוצע בלבן ותכלת חלקים (139 יורו) לצד גרסאות מודפסות וצבעוניות (169 יורו). מי שרוצה חותמת מעגנת לנושא יכולה למצוא אותה בקולקציית הקוטור האחרונה של בית האופנה שאנל שנערכה בחודש שעבר בפריז, בה הוצג הצווארון הנזירי כאלמנט מרכזי שהופיע בלא מעט דגמים.

עוד בוואלה!

המרענן הרשמי של החורף: מגפוני קולור בלוק בשחור לבן

לכתבה המלאה

קולקציית הקוטור של שאנל

הצווארון של גאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully