וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממחזרת בגבוה: איוונקה טראמפ במעיל יקר בטירוף

12.2.2020 / 12:15

הבת הראשונה של ארצות הברית נסעה לניו המפשייר כשהיא לבושה במעיל טרנדי, אבל יקר במיוחד. זה לא הסתכם רק בזה, כי חכו שתשמעו כמה עלו הנעליים. הבשורה הטובה: מדובר במעיל ממוחזר

מי ומה איוונקה טראמפ/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

כבר הרבה זמן שאיוונקה טראמפ לא הוציאה לנו את העיניים עם פריט לבוש במחיר אסטרונומי, אבל הנה הגיע הרגע שהיא שלפה מהארון את אחד המעילים היקרים שיש לה. השבוע המריאה הבת הראשונה של ארצות הברית לניו המפשייר מלווה בסגן הנשיא, פייק פנס, כשהיא לובשת מעיל פפיטה בשחור-לבן, אחד הטרנדים הרותחים של העונה. מדובר במעיל של המעצבת הבריטית סוזאנה שהמחיר שלו הוא לא פחות מ-2,260 דולר, בתרגום זריז לשקלים - 7,684 שקלים. אולי לא הדבר הכי יקר שלבשה איוונקה, אבל לחלוטין לא מדובר במחיר נגיש.

אלא שהעלות הגבוהה של הלוק לא מסתכמת במעיל. נוסף לו, נעלה טראמפ מגפיים גבוהים עם עקב של ג'יאנביטו רוסי שעלותם - 1,340 דולר. מתחת למעיל היא לבשה חולצת גולף שחורה ומעליו הוסיפה חגורת מותן. בגזרת האקססוריז בחרה בתיק של המותג LOEWE, גם הוא למעושרות בלבד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

איוונקה טראמפ. AP
מעיל יקר וטוב. איוונקה טראמפ/AP

לזכותה של טראמפ ייאמר שמדובר בלוק ממוחזר. בדצמבר האחרון לבשה איוונקה את אותו המעיל, אז ציוותה לו זוג עקבים שחורים ועגילי פנינה שהחמיאו לקארה הקצר שלה, שהספיק להתארך מאז. בכך, מצטרפת טראמפ למגמת מיחזור הבגדים שרק הולכת ותופסת תאוצה בזמן האחרון. יותר ויותר אושיות סטייל, שחקניות ודוגמניות מגיעות לאירועים פומביים, כשהן יודעות שיצלמו אותן ויבדקו מה הן לובשות, בבגדים שהן לבשו בעבר באירועים מתוקשרים לא פחות. בכך הן מקדמות מסרים של קיימות והפחתת צריכת טקסטיל, שידועה בתור אחת התעשיות המזהמות ביותר בעולם.

עוד בוואלה! אופנה

גם בבית הלבן עפים עליה: איוונקה טראמפ מדהימה בחליפה של זנדאיה

לכתבה המלאה
איוונקה טראמפ דונלד טראמפ. AP
עם חגורת מותן וגולף שחור. איוונקה טראמפ ואביה דונלד טראמפ/AP
איוונקה טראמפ דונלד טראמפ. GettyImages
מזל שהיא ממחזרת. איוונקה טראמפ/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully