וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה סטייל: התשובה האופנתית לנגיף הקטלני

13.2.2020 / 11:39

בעוד הווירוס המסוכן ממשיך להתפשט, חובבי אופנה החליטו להפוך את הלימון ללימונדה ולהשתמש במסיכות הפנים כפריט אופנתי. על המסלולים בשבועות אופנה, בקרב משפיעני רשת ובמלתחה של פאשניסטות. הכירו את הטרנד חדש - שגם יכול להציל חיים

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

נראה שבזמן האחרון אי אפשר לדבר על שום דבר מלבד נגיף הקורונה. מדובר בווירוס מלחיץ ומסוכן במיוחד שמתפשט בקצב מהיר, יוצר בהלה של ממש בכל הנוגע לטיסות לסין ולמדינות שכנות, דורש בידוד מהחולים בו וכבר גבה את חייהם של אלפי בני אדם. אלא שבעולם האופנה החליטו לקחת את הלימון ולעשות ממנו לימונדה. יש מי שיגיד שמדובר באקט חסר רגישות, אבל חובבי אופנה ברחבי העולם החליטו לאמץ את מסכת הפנים ולהפוך אותה לפריט טרנדי.

משפיעני אופנה שהעלו תמונות שלהם עם מסיכות פנים לרשתות החברתיות נשבעים שמדובר במסר חיובי, שמטרתו לעודד אנשים לחבוש את המסכות הללו כדי למנוע את התפשטות הנגיף. אחרים טוענים כי זה ניצול ציני של מצב חירום עולמי. ואולם, חרף הביקורת ובעוד הווירוס עדיין מתפשט וטרם נמצא לו חיסון או מרפא - גם הטרנד ממשיך ותופס תאוצה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

מסיכות פנים שבוע האופנה ניו יורק. GettyImages
מסר חשוב או ניצול ציני? סטריט סטייל בשבוע האופנה בניו יורק שמתקיים בימים אלו/GettyImages

מלבד משפיעני אופנה ברשתות החברתיות, בשבועות האופנה האחרונים ראינו לא מעט מסיכות - על המסלולים ומחוצה לו. כך למשל, המותג The blonds הציג השבוע מסכות פנים על הדוגמניות במסלול בניו יורק. בשבועות האופנה בברלין, ניו זילנד, סין, יפן ונוספים נצפו עוד מסיכות פנים מעוצבות. גם מחוץ למסלול נרשמה נוכחות מפתיעה של מסיכות, כשאורחים ואורחות רבים הוסיפו מסיכת פנים ללוק שלהם כאביזר לגיטימי לחלוטין. בעוד שמסיכות פנים על מוזמנים לשבוע האופנה בטוקיו או קוריאה הן מובנות מאליהן, כשגם אורחים בפריז ובניו יורק מאמצים אותן - אפשר לקבוע חד משמעית שמדובר בתופעה אופנתית שהולכת לסחוף אחריה את התעשייה כולה.

עוד בוואלה! אופנה

נשים קטנות: אל תוותרו על צווארון מפית במלתחת החורף שלכן

לכתבה המלאה
מסיכות פנים שבוע האופנה ברלין. GettyImages
שבוע האופנה בברלין בחודש שעבר מאמץ את הטרנד/GettyImages
מסיכות פנים שבוע האופנה ניו יורק  The Blonds. GettyImages
על המסלול של המותג The blonds בשבוע האופנה בניו יורק/GettyImages

חשוב להזכיר שיש כמה כוכבות בינלאומיות שכבר אימצו את הפריט עוד לפני וירוס הקורונה. כך למשל, אריאנה גרנדה כבר מזמן יצאה להסתובב ברחובות העיר כשהיא עוטה מסיכה מהסוג הזה. גם קארדי בי בכמה הזדמנויות כיסתה את הפנים, ואפילו בחודש שעבר במהלך שבוע האופנה בפריז. גם נועה קירל שלנו בחרה במסיכת פנים בלוק של המעצבת ליה פתאל כשצעדה על השטיח האדום של טקס פרסי MTV בנובמבר האחרון.

קארדי בי מסיכת פנים. splash
קארדי בי עם מסיכת פנים בפריז/splash

נראה כאילו וירוס הקורונה הקפיץ את המניות של מסיכות פנים מעוצבות, אבל כאמור - הן היו שם עוד קודם. כבר שנים שבעולם משווקים מסיכות מהסוג הזה כדי לצמצם חשיפה לזיהום אוויר, בעיקר במדינות המזרח. מוקדם יותר השנה, גם אוסטרליה הפכה להיות לקוחה של מסיכות הפנים הללו בגלל שריפות הענק במדינה. והנה עכשיו, נראה שהשוק העולמי כולו פתוח לקבל את הפריט הזה ולהפוך אותו מאביזר רפואי לפריט אופנתי. נכון שכרגע זה עוד נראה לכן מוזר, אבל הימור שלנו - בעוד חצי שנה זה כבר יהיה סופר לגיטימי לעטות מסיכת פנים כשדרוג מדליק לכל לוק. טיפ חשוב - עבדו על הסמייז. זה כל מה שנותר לכן לחשוף.

מסיכות פנים שבוע האופנה פריז. GettyImages
אולי כדאי שתצטיידו כבר עכשיו. אורחים בשבוע האופנה בפריז/GettyImages
מסיכות פנים שבוע האופנה טוקיו. GettyImages
שם זה כבר מובן מאליו. מוזמנת לשבוע האופנה בטוקיו/GettyImages
מסיכות פנים שבוע האופנה סיאול קוריאה הדרומית. GettyImages
סטריט וור לגיטימי בסיאול, דרום קוריאה/GettyImages
מסיכות פנים שבוע האופנה ניו זילנד. GettyImages
באוסטרליה הפכו לקוחות נאמנים למסיכות בגלל גל השריפות. על המסלול בניו זילנד השכנה/GettyImages
מסיכות פנים שבוע האופנה ניו יורק  The Blonds. GettyImages
המותג The blonds בשבוע האופנה בניו יורק הוציא קולקציה שלמה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully