וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוות חג הוולנטיין: לקים משגעים ליום הכי רומנטי בשנה

שירלי אכסלרוד

13.2.2020 / 14:50

חגיגות וולנטיין בפתח, וכידוע לכל, המנהג הוא למרוח על עצמך משהו בסקאלה המגוונת שבין אדום לבורדו. בזמן שליפסטיק בצבע הזה לא בהכרח יעבוד לכל אחת, מניקור הוא כבר בקונצנזוס. קבלו הצעות סקסיות לדייט של מחר בערב

ESSIE

לקים, אופנה. יח"צ,
אין דבר כזה דייט רומנטי בלי ציפורניים מטופחות. Essie בגוון בורדו מספר 55/יח"צ

הצבע המוביל של החורף הוא אדום שחור עמוק. מצד אחד קלאסי וחם, מצד שני דרמטי - שזה בדיוק בדיוק אנחנו, חמות וקלאסיות ובמיוחד דרמטיות. הוא מתאים לכולן, הולך טוב עם ציפורניים ארוכות וקצרות, ולפי אימפריית הלקים Essie, יעבוד העונה בניואנסים שונים - בעיקר עם נטייה לסגלגלות חצילית ואפילו עם אלמנטים מנצנצים. למי שמעדיפה לעשות את זה בעצמה, מציעים ב-essie ערכה שכוללת לק בצבע בורדו וטופ מקצועי ב-60 שקלים.

Essie בגוון בורדו מספר 55, חציל מספר 44 - בעלות 42 שקלים לבקבוק.

OPI

opi, לקים. יח"צ,
קולקציית סקוטלנד החורפית של OPI/יח"צ

בנמסיס OPI בחרו לעונה בגוונים פחות קלאסיים, לא לפני שישבו לעשן משהו ואז להמציא להם שמות. קולקציית סקוטלנד החורפית של המותג מציעה "כחול חד קרן" עמוק ובוהק - OPI Grabs the Unicorn by the Horn. כתום מיגרנה בשם Suzi Needs A Loch- Smith שברשותכן נשמור לאביב, והמוצלח מכולם - Rub-a-Pub-Pub - אפור עמוק, סולידי ומדוכדך שמסמל את כל מה שאנחנו מרגישות כלפי הקור הזה.

OPI ב-65 שקלים לבקבוק.

עוד בוואלה!

פצצות לגבות: מה ההבדל בין מיקרובליידינג לשיטת השערה?

לכתבה המלאה

מורגן טיילור

מורגן טיילור, לקים. יח"צ,
מורגן טיילור, לקים/יח"צ

עגמומית פחות, חגיגית יותר היא הקולקציה האדמדמה של מורגן טיילור, מותג שעשה לאחרונה עלייה לארץ. בורדו עמוק, אדום כתמתם, גווני פטל שונים והכי חשוב מברשת נוחה שמזכירה את זאת של OPI.

מורגן טיילור ב-55 שקלים לבקבוק, להשיג ברשת Nail Studio.

CATRICE

קטריס. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
לקים מנצנצים של catrice/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

בגזרה המטאלית, ובמחיר קטן: ל-Cartice סדרת גוונים בגימור מוזהב ומבריק מאד. המותג מבטיח ששתי שכבות דקות יספיקו לכיסוי מלא, אך הנסיינית שלנו, שיודעת דבר או שניים, טוענת שאי אפשר ללכת על פחות משלוש.

Gold Effect Nail Polish ב-16 שקלים לבקבוק, להשיג ברשת Be.

שמן שיקום והזנה של מורז

לקים, אופנה, מורז. יח"צ,
שמן שיקום והזנה, מומלץ בכל בית/יח"צ

צרות עולם ראשון: המניקור המושלם נחרב אחרי שבהתקף קרייבינג פתחתן בכוח את השימורים של המלפפונים החמוצים? הגיע הזמן להכיר בציפורניים כאזור שווה זכויות ובפעם הבאה למזער את נזקי היובש ומזג האוויר עם לחות הולמת. השמן של מורז, למשל, דורש מריחה זריזה פעמיים ביום, הוא נספג מהר - אפשר לחזור להקליד מיד אחרי המריחה, לא שמנוני במיוחד, מריח נחמד, וישמור על הציפורניים ועל העור שמסביבן רכים, לחים וענוגים.

מורז, שמן שיקום והזנה ב-80 שקלים ל-14 מ"ל.

ערכה לייבוש ביתי של ביוטיקייר

ערכה לייבוש ג'ל. יח"צ,
פתרון ייבוש במחיר שפוי/יח"צ

ביוטיקייר ממשיכים לייצר בהלה עם מוצרים במחיר מינימלי, והפעם מכונת לד לייבוש ביתי של ג'ל ב-40 שקלים. ההבטחה היא כי המכונה בטוחה לעור ולא יוצרת כתמים כמו מכונות UV, אבל למצוא נסיינית שתסכים לדחוף אליה יד, ובכן - זו היתה משימה מאתגרת. אז מי זו היתה? אותה אחת שלא היססה למרוח מייק אפ ב-14.90 שקלים: "נזק מצטבר, אם יש כזה, יתגלה רק עוד עשור או שניים. בינתיים, אני נהנית מהספק. במבחן התוצאה -המכונה אכן מייבשת. היא מתחברת בקלות לחשמל עם USB, יחסית מרווחת, כולל מקום נוח לאגודל ויש לה טיימר לכמה זמני ייבוש שאפשר לכוון בקלות. כל שנותר הוא להתארגן על שתי ידיים פחות עקומות, שיצליחו לשייף ולמרוח".

ביוטיקייר, מכונת לד לייבוש לק ג'ל ב-40 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully