וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליזבת הארלי מתעקשת שהיא "מבוגרת מדי" לביקיני - אך האינסטגרם שלה אומר אחרת

14.2.2020 / 0:01

כוכבת "אחת שיודעת" מדגמנת באינסטגרם את מותג בגדי הים שלה ובניגוד מוחלט חושפת בריאיון שבגילה היא כבר לא מסתובבת בחוף עם ביקיני. האם היא הולכת להתחרט על פליטת הפה הזאת?

INSTAGRAM

אליזבת הארלי, כוכבת "הרי את מכושפת לי" ו"אחת שיודעת", התארחה בפודקאסט של סוזנה קונסטנטין, "תקלה בארון הבגדים שלי", וכן - בהחלט נרשמה שם "תקלה" כזו חשפה שעל אף שהיא מדגמנת ומקדמת בעצמה את מותג בגדי הים שלה "אליזבת הארלי ביץ'" - היא עצמה לעולם לא תסתובב בחוף ציבורי בביקיני. האם בחשיפה הזאת היא איבדה קהל לקוחות שלם?

כוונותיה היו תמימות. הארלי סיפרה שבגילה (54) היא מעדיפה לכסות את עצמה כשהיא נופשת לה בחופים ציבוריים, אך כשהיא בבריכה הפרטית שלה - אין לה בעיה לעלות על ביקיני. "רובנו נראות טוב כשאנחנו שוכבות, אבל בעמידה אנחנו מעדיפות לכסות את עצמנו. גם אני כזאת. אני מעדיפה להתכסות", סיפרה הארלי, "בטח לא הייתי מסתובבת בחוף ציבורי בביקיני. אני מבוגרת מדי בשביל זה, אבל באופן פרטי אין לי בעיה". כל זה היה בסדר גמור ועובר בשקט, אלמלא מעריצים מיהרו לציין שעמוד האינסטגרם שלה משקף תמונת מצב אחרת לגמרי. העמוד כולל אינספור תמונות שלה בביקיני ובגדי ים של המותג הנושא את שמה שלכאורה מותאם לכל גיל. האמנם?

מסרבת לרבוץ בחוף בביקיני. אז מה זה??

View this post on Instagram

It's a perfect day ?

A post shared by Elizabeth Hurley (@elizabethhurley1) on

בפעם האחרונה שהיא עלתה לכותרות זה היה דווקא הבן הדוגמן שלה, דמיאן בן ה-17, שמשך הרבה תשומת לב לאמא שלו. השניים פרסמו תמונה שלהם מבלים יחד בחג המולד והפתיעו את העוקבים בדמיון המפתיע ביניהם. היא גם סיפרה בריאיון למגזין "You" על הקשר החזק שלה עם בנה: "התברכתי בילד עם אישיות שמשלימה אותי. חברים שלי מודים שלמרות שהם אוהבים את כל הילדים שלהם, לכל אחד מהם יש ילד אחד מיוחד שהאישיות שלו ממש משקיפה אותם ושהם ממש מבינים אחד את השני. ככה אני מרגישה עם דמיאן".

מעדיפה להתכסות

אליזבת' הארלי ובנה דמיאן

האזינו לפודקאסט:

html error

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully