וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפרורי ומנומנם? הכי לא! הטוטאל לוק החזק של השנה

16.2.2020 / 7:00

יש היאמרו כי מדובר בצבע חסר אווירה, מוריד ומדכא ויש כאלו שיבינו עד כמה הוא פרקטי, על זמני ומתאים להכל. אפור בהיר רושם תעופה מטורפת ברשתות החברתיות והכל כמובן בסינכרון מדויק עם מותגי העל שהכריזו עליו כשחקן מרכזי לשנה הקרובה

מקס מארה שבוע האופנה מילאנו ג'יג'י חדיד דוצן קרוס  קנדיס סוונופול. GettyImages
50 גוונים של אפור בהיר. על המסלול של מקס מארה/GettyImages

כדאי שתתחילו להתרגל לדעיכה בגזרת החום-בז-קאמל שהסתערה על המלתחה במהלך החודשים האחרונים. על פי מדד האינסטה, מסתמן מיצוי ונרשמת התקדמות לעבר החלופה החדשה במשבצת 'הגוון המשעמם שישמש רקע לכל הצבעוניים' בדמות מלך המרדימים: אפור בהיר. וכמו בסרט ששמו מוצלח בהרבה מתוכנו, תתכוננו ל-50 גוונים של אפור בהיר. שהוא מצד אחד צבע פרקטי, על-זמני ומתאים להכל, ומצד שני קשה להתעלם מהעובדה שהוא לא בול מרים אווירה לקראת עונת האביב שבפתח.

אריאנה גרנדה. GettyImages
יודעת מה טוב לה. אריאנה אפרורית בג'יאמבטיסטה ואלי/GettyImages

אנו בטוחות שהמחשבה 'מה חדש פה בעצם? אפור תמיד היה ויהיה בסביבה', עוברת לכן בראש ברגעים אלו, אבל זה לא המצב. גם לא מדובר בגחמה של כמה איט-גירלז ברשת. סקירה של הקולקציות החדשות ממסלולי אביב-קיץ 2020 מגלה שהוא הולך להיות שחקן מרכזי בביצה האופנתית בזמן הקרוב. כך שאם שמות נותני טון כמו פראדה, ז'יבנשי, שאנל, מקס מארה, דיור, אקנה, סלין, סטלה מקרטני, לואבה ופנדי בחרו לתת התייחסות לאפורים בהירים דווקא בעונה החמה - יש פה תופעה ראויה לציון.

עוד בוואלה!

קורונה סטייל: התשובה האופנתית לנגיף הקטלני

לכתבה המלאה

ברמה הפונקציונלית אפשר לאמץ אותו בשתי מתודות: כטוטאל לוק על טהרת האפור ליצירת סטייטמנט קוהרטני, כזה שעובד נהדר בשילובי טון על טון ושילובי טקסטורות של משי או סריגי כותנה רכים לצד פריטים מחויטים היוצרים פרשנות בעלת עומק סופיסטי. אופציה נוספת היא לתת לו להיות חוט מקשר ומאזן כרקע לערבוב צבעים ודפוסים שלא מתחברים בקלות.

אם נקשר את המגמה האפרורית לסיפור הגדול יותר, מקורה בערגה לנייניטיז ובנבירה הפופולרית בארכיונים של אותו עשור, שלא מפסיק להפתיע עם גרסאות שונות לזרם המינמליזם ששלט בשיח האופנתי של אותה תקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully