וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינטזנו על הפנים של עינת ארליך - אז הלכנו להזריק

21.2.2020 / 7:29

פאשניסטת המערכת אלינור דביר יצאה לברר מי האיש שעומד מאחורי המזרק אשר משפץ את פניהן של עינת ארליך, יעל רייך ודורין אטיאס. ברור שהשכבנו גם אותה על מיטת הטיפולים ולפניכם ההוכחות

עינת ארליך ל'דלתא'. זהר שיטרית,
הכל התחיל מהרצון להיות מתוחות טבעי כמו עינת ארליך. ארליך בקמפיין לדלתא/זהר שיטרית

טיפולים אסתטיים באזור הפנים מהווים את אחד התחומים הנפוצים ביותר בעולם האנטי-אייג'ינג, המסייעים לאלו המעוניינים לשפר את המראה ללא צורך בפעולות כירורגיות. לא פעם תהינו פה איך נשים כמו עינת ארליך ושירלי בוגנים מצליחות להשתבח עם השנים ולהציג מראה נחשק המנצח את תהליך ההתבגרות הטבעי באופן שאינו נראה 'מטופל'.

מסתבר שהסוד שלהן הוא המטפל הצמוד, ד"ר אודי בר, תופעה חד-פעמית בפני בעצמה, והאיש שאחראי ללוק המשופץ, שבו זמנית נראה טבעי להפליא, של לא מעט מהפרצופים שאנחנו רואים על המסך. את רובם הוא אינו מסכים לחשוף, מטעמים מובנים, אך חלקם דווקא אוחזים בטייטל "שגרירים" וביניהם נמנים גם המגיש האקטיביסט אברי גלעד, אשת האופנה והגלאם דורין אטיאס והדוגמנית היפהפייה יעל רייך.

אודי בר. רון קדמי,
ד"ר אודי בר ויעל רייך בצילומי התערוכה שלו/רון קדמי

"המטרה שלי היא לשמר את הסקס אפיל", מגלה לנו בר בריאיון בקליניקה התל-אביבית שלו, "יותר מידי לא טבעי ומתאמץ זה לא סקסי", הוא חושף את הגישה שממגנטת אליו את כל המי ומי של התעשייה. "מי שרוצה להתרחק מהפנים המפוחלצות פשוט מגיע אליי", הוא מספר ומוסיף "הסגנון שלי טבעי כי אני פשוט מעריץ יופי ואני מוציא מכל אחת את היופי הייחודי שלה".

קל להגיד, אבל בכל זאת, אנחנו רואים המון מקרים מוגזמים של נשים שיש להן גישה לרופאים מליגת הבסט אוף דה בסט כמו ניקול קידמן ומדונה למשל.
"קודם כל צריך להבין את השינויים שחלים עם ההתבגרות ברקמות הפנים, שינויים המשווים להן מראה מבוגר ולא חיוני. וזה לא רק קמטים, מדובר גם בנפילה ותזוזה של קווי המתאר ולשינויים בפיזור השומן על הפנים. כל אלו מקנים מראה עייף ולא רענן, והפתרון הוא לא רק הזרקות. אני משלב גם טיפולי לייזר פרנקשיונל שמצעירים את העור".

עוד בוואלה!

פצצות לגבות: מה ההבדל בין מיקרובליידינג לשיטת השערה?

לכתבה המלאה
אודי בר, אלינור דביר. יח"צ,
על מיטת המטופלות - אלינור דביר שרדה כדי לספר/יח"צ

שמענו פה לא מעט על נשים מהתעשייה שמכורות לקרם שלך. האם קרם שנמכר ללא מרשם רופא אכן יכול להביא לתוצאות שאתה מספר עליהן?
"הוא פשוט עובד ולא רק אני מעיד. הקרם דה לה קרם ריץ' הוא המשך ישיר למוצר המנצח שלי הקרם דה לה קרם שמסתמך על נוסחת בסיס של תכשיר שפיתחתי כבר בשנת 2002 ויוצרה אז על ידי מפעל תרופות תחת מרשם. הקרם היחיד שקיבל ממשרד הבריאות את ההגדרה 'מפסל את העור, ומייתר צורך בטיפולים עמוקים'. הייחודיות בקרם החדש הוא העושר בשמני אבוקדו ובורג המאפשרים את השימוש בקרם כקרם לילה לבעלי עור רגיל או כקרם גלובלי לבעלי עור יבש, עור רגיל, מעורב או שמן".

אחרי שהבטחנו לנסות את הקרם הכה מדובר, חידד לנו הד"ר שמתהדר בשיער לא רגיל כי "לוק רענן מגיע גם מהשיער שנראה 'פרש'. זו מסגרת חשובה שנותנת קוהרנטיות למראה הפנים".

אודי בר, אלינור דביר. יח"צ,
מצח, סנטר ועוד. כך זה נראה מקרוב/יח"צ

מחקרים היום כבר מראים שכדאי להתחיל כמה שיותר מוקדם, מה הגיל המומלץ בעיניך?
"תראי, אני עושה את זה 23 שנים, למדתי רפואה והתמחיתי בתחום הרפואה האסתטית. מהניסיון שלי גיליתי שנשים שמתחילות בגיל צעיר יותר נשמרות לטווח הרחוק. בהתחלה התנגדתי לטפל בנשים בנות 25 ועם השנים גיליתי שזה דווקא חכם. אבל כל מקרה לגופו וחשוב לבוא ולהתייעץ עם הרופא. רופא עם אינטגריטי יגיד את האמת ולא יעשה סתם בגלל שמישהי רוצה".

היום יש נערות בגיל 16 שכבר מזריקות שפתיים. מה אתה חושב על זה? ואיזה השלכות יכולות להיות למי שמתחילה בגיל כזה צעיר?
"אין השלכות, יש בחורות צעירות מאוד שיש להן שפתיים צרות בטירוף. באופן כללי אני ממש לא מסכים לכל אחת ומחייב חתימה של ההורים. אם אני חושב שזה לא יראה טוב אני לא מסכים. ואני תמיד אומר: 'אל תסכלו בסלפי, זו לא האמת'. לפעמים צריך להדוף ולשכנע שזה לא מתאים, ואני מסביר להן באריכות למה לא כדאי שהן ילכו לרופא אחר והוא יעשה להן".

ואם מגיעה לקוחה שממש מבקשת את המראה המוגזם, אתם מסכים?
"לעולם לא. לא תמיד הפנים יכולות לשאת כמויות. אני מסרב ומשקיע בהסבר מנומק למה זה לא נכון כדי שלא ילכו למישהו שכן מסכים".

בוא נדבר כוכבות - איזו מפורסמת מוזרקת הכי טוב?
"ג'וליה רוברטס וסידני קרופורד. נראות מעולה".

דורין אטיאס. רון קדמי,
הרמה מדויקת - עצמות הלחיים של דורין אטיאס/רון קדמי

מה אתה חושב על הזרקות של חומצה היאלורונית באף?
"וואו, אני ממש מבקש מאנשים - אל תמהרו לעשות ניתוח אף. אף מגלשה זה בלתי הפיך. בואו להתייעץ לגבי הטיפול במילוי של חומצה. זה מחזיק שנים כי יש שם סירקולציה נמוכה של דם. לגבי הזרקה באזור החזה - התוצאות והכאב לא שוות את זה ".

ומה לגבי שומן עצמי?
"ה- FDA לא ממליץ על זה כי מרבית השומן העצמי נספג תוך שנה והספיגה לא סימטרית. מצד שני יש כאלו ששמים כמויות עצומות כי יודעים שזה נספג ואז נראים כמו פוחלצים תקופה ארוכה. אני מעדיף חומצה היאלורונית".

לפינאלה - הסנדלר לא הולך יחף. מה אתה מזריק לעצמך?
"טעמתי מכל מרכולתי מה שנקרא. אני משתמש בקרם והוא פנומנלי ואני גם עושה לעצמי בוטוקס במצח, לייזר פרקשיונל וחומצה הילארונית. כן, אני עושה לעצמי".

אברי גלעד. רון קדמי,
אין במה להתבייש - שגריר של טיפולים אסתטיים. אברי גלעד/רון קדמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully