וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאם ג'ינס שריסק את ג'סיקה סימפסון

18.2.2020 / 7:18

לקראת צאת האוטוביוגרפיה של הכוכבת, היא סיפרה בריאיון על חוויה שהותירה אותה שבורת לב. ב-2009 היא צולמה לובשת מאם ג'ינס - והתגובות הרעות על המשקל שלה חירבו את הביטחון העצמי שלה. "הייתי צובטת את השומנים שלי עד שנוצרו חבלות"

יח"צ - חד פעמי

בריונות ברשת יכולה לצלק נפש של בן אדם, וג'סיקה סימפסון היא ההוכחה לכך. בריאיון שהעניקה הכוכבת (39) למגזין Stellar לקראת צאתה לאור של האוטוביוגרפיה החדשה שלה, סיפרה בגילוי לב על בודי-שיימינג שעברה ב-2009, שהשאיר אותה פגועה מאוד. הסיבה לשיימינג: מאם ג'ינס שלבשה בפסטיבל מוזיקה בפלורידה.

"הלקיתי את עצמי לא מעט בגלל התמונה הזו", סיפרה סימפסון. "לקחתי כדורי דיאטה וצבטתי את שומן הגוף שלי עד שנוצרו חבלות. אנשים זכרו אותי בביקיני שוטפת מכונית, כמו שהייתי בסרט 'הדיוקס קורעים את האזרד', אבל השתניתי מאז. הבן אדם שאני מציגה היום לעולם הוא מאוד פגיע ורגיש, אבל אני דואגת לו".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

ג'סיקה סימפסון. GettyImages
"הבן אדם שאני מציגה היום לעולם הוא מאוד פגיע ורגיש". ג'סיקה סימפסון/GettyImages

"התמונה הזו שהסתובבה בעולם שברה את לבי", המשיכה סימפסון. "זה לא התמונות כמו מה שכתבו עליהן. זה הוריד אותי למטה לגמרי". התמונה שצילקה את נפשה של סימפסון צולמה בהופעה שלה באותו פסטיבל. מלבד הג'ינס המדובר, לבשה סימפסון גופייה שחורה, חגורה כפולה מנומרת ועגילים גדולים זהובים. המשקל החדש שהציגה בהופעה, גרמה לאנשים רבים להתייחס לגוף שלה (כן, זכור לנו שגם אנחנו), בצורה שגרמה לפגיעה קשה בביטחון העצמי שלה, כך היא מעידה.

לאחרונה היא הוציאה לאור אוטוביוגרפיה חדשה שנקראת "ספר פתוח" ובו היא מדברת בכנות על מערכות יחסים, טראומות ילדות ומאבקים נוספים כמו שימוש באלכוהול. פרק שלם בספר מוקדש לנושא המשקל והשם שלו: "מוות על ידי מאם ג'ינס".

עוד בוואלה! אופנה

קורונה סטייל: התשובה האופנתית לנגיף הקטלני

לכתבה המלאה
ג'סיקה סימפסון 2009. GettyImages
"התמונה הזו שהסתובבה בעולם שברה את לבי". סימפסון והג'ינס ב-2009/GettyImages

נראה שהספר המדובר היווה מעין טיפול לכוכבת, שלאחרונה במסגרת קידום המכירות מבלה לא מעט מול המצלמות ומציגה סטייל נכון ומחמיא. היא מקבלת באהבה את הגיל, זונחת את התמונות הסקסיות יתר על המידה, ומעדיפה לוקים מוקפדים בחסות בתי אופנה מובילים. על הבלונד הבוהק, שהפך לסימן היכר שלה לאורך השנים, היא לא מוותרת וממשיכה לתחזק אותו היטב. אליו היא מוסיפה תמיד משקפי שמש גדולים ומשתדלת לבחור במונוכרומטיות אחידה לכל לוק, גם אם נועזת.

ג'סיקה סימפסון. GettyImages
טיפול נפשי בחסות אוטוביוגרפיה/GettyImages
ג'סיקה סימפסון. GettyImages
השלמה עושה טוב לעור הפנים/GettyImages
ג'סיקה סימפסון. GettyImages
טוטאלוקים אחידים, גם אם נועזים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully