וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלאס לקרקס: לאן נעלם הסטייל של קנדל ג'נר?

19.2.2020 / 8:21

עומס העבודה בחודש שבועות האופנה העולמי כנראה פגע בשיקול הדעת של הטופ מודלס, אחרת אין לנו שום הסבר ללוק הנורא הזה של קנדל ג'נר שכולל פרינט פסיכודלי, מחשוף לא מחמיא ושילוב נעליים שרק מסבך את הכל. יצא לך קרדשיאן - תתעשתי על עצמך ומיד!

בלה חדיד בתצוגה של טום פורד בלוס אנג'לס/צילום: אינסטגרם בלה חדיד

עומס העבודה בשבועות האופנה כנראה שיבש משהו בשיקול הדעת האופנתי של הדוגמניות החזקות, אחרת אין לנו שום הסבר ללוקים שהן לובשות בזמן האחרון. הפעם על הכוונת נמצאת קנדל ג'נר, שיצאה לבלות בלונדון אחרי תצוגת האופנה של ברברי, שם צעדה על המסלול. הערב שאחרי התצוגה היה רווי אירועים עבור הדוגמנית, התחיל בביקור בתערוכה והמשיך לאירוע של מגזין לאב, שם היא גם נראתה צמודה לדוגמן לוקה סבאת', האקס של אחותה, קורטני קרדשיאן.

את כל הערב הארוך הזה העבירה ג'נר כשהיא לובשת טוטאל לוק פרפרים פסיכודלי מטריד במיוחד של ז'אן פול גוטייה. מדובר באאוטפיט שני חלקים: חצאית מקסי וחולצה עם שרוולים ארוכים שלכל אורכה הקדמי קשירות שאמורות ליצור מחשוף סקסי, אבל בעצם לא משתלבות עם הפרינט הדומיננטי. גם הבחירה במגפונים לא התאימה ללוק, כך שנשאר לנו מעט מאוד מילים חיוביות להגיד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קנדל ג'נר. GettyImages
מה אומרים? לא אומרים. קנדל ג'נר בז'אן פול גוטייה/GettyImages

מי שעוד בילתה איתה באותו היום היא בלה חדיד, שכבר נזפנו בה על אאוטפיט בעייתי, ונראה שעדיין לא חל אצלה שיפור של ממש. חדיד הגיעה לאירוע כדי לחתום על עותקים של המגזין, היות והיא זו שנמצאת על השער. הלוק הנבחר: ג'ינס בהיר וחולצת גולף לבנה עם גוונים אפורים עם חיתוכים עגולים באזור החזה ובאזור הצלעות, שלגמרי לא היו נחוצים. מי שבאה לשמוח בשמחתה היא אמה, יולנדה, שהלכה על חליפת משבצות של ברברי עם חולצת סאטן מתחת. קצת נורמליות בתוך כל הכאוס הזה.

עוד בוואלה! אופנה

ככה הורסים טרנד: הסריג הקטן של בלה חדיד מתפוצץ לה בחזה

לכתבה המלאה
בלה חדיד מסיבה של מגזין LOVE. GettyImages
לחולצה יש פוטנציאל, אבל אז מגיעים החיתוכים העגולים והלא ברורים. בלה חדיד/GettyImages
בלה חדיד מסיבה של מגזין LOVE יולנדה חדיד. GettyImages
קצת נורמליות בתוך כל הכאוס. בלה ויולנדה חדיד/GettyImages

גם קאיה גרבר, עוד דוגמנית עסוקה, הגיעה למסיבה של מגזין לאב בלוק קלאסי שאי אפשר לטעות איתו. הבחירה בפשטות משדרת לעולם - "נמאס לי להתלבש", וזה כנראה מה שמרגישה קאיה אחרי כמה שבועות שבהן היא לובשת ופושטת בגדים משוגעים, מופרעים ומפוארים של מעצבי העל השונים במסגרת הצעידה שלה על המסלולים. למסיבה של המגזין לבשה גרבר שמלת מיני בגזרת סליפ בצבע שחור ובלייזר מעל. כשאת לא יודעת מה ללבוש - לכי על שמלה קטנה שחורה.

קאיה גרבר מסיבה של מגזין LOVE. GettyImages
הלכה על פשטות. קאיה גרבר/GettyImages
קאיה גרבר מסיבה של מגזין LOVE. GettyImages
נמאס לה להתלבש/GettyImages
קנדל ג'נר מסיבה של מגזין LOVE. GettyImages
ללמוד להבא/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully