וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מקורונה: התאומות מיפן שכובשות את שבועות האופנה

24.2.2020 / 6:45

בזמן שנגיף הקורונה משתולל בעולם, תאומות זהות בשם איה ואמי סוזוקי הופכות לדבר הכי מדובר בכל תצוגה של שבוע אופנה אליה הן מגיעות. עם קארה בוורוד פוקסיה, סטייל צבעוני ולוקים תואמים - אי אפשר שלא להתמגנט

אינסטגרם

זה נכון שבתקופה האחרונה המילה "יפן" מזכירה לנו בעיקר את וירוס הקורונה, אבל יש לא מעט דברים טובים שקורים במזרח הרחוק, ולא סתם מעצבים ומגזיני אופנה מסמנים את טוקיו כבעלת פוטנציאל להפוך לאחת מבירות האופנה העולמיות. אחד מהדברים הטובים שהגיעו מיפן הן צמד משפיעניות אופנה, אחיות תאומות בעלות הרכב מוזיקלי, שפשוט אי אפשר להוריד מהן את העיניים. אמי ואיה סוזוקי, תאומות זהות בנות 31, נמצאות בתקופה הארחונה בשורות הראשונות של כל התצוגות הכי נחשבות בשבועות האופנה העולמיים ומצליחות להכניס וייב רענן לסטייל האירופאי ששולט במקום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

איה אמי סוזוקי משפיעניות אופנה יפן. GettyImages
אי אפשר לפספס אותן. איה ואמי סוזוקי מגיעות לתצוגה של ורסצ'ה במילאנו/GettyImages

גם אם הייתן רוצות לפספס אותן, זה קשה עד בלתי אפשרי שלא להבחין באמי ואיה. שתיהן מסתובבות עם קארה בצבע ורוד פוקסיה בולט שממגנט אליו את המבטים של כל מי שסביבן. בריאיון שהעניקו לאחרונה, סיפרו כי הסרט "המעון של מיס פרגרין לילדים משונים" השפיע על ההחלטה שלהן להתאים לוקים. "פעם היינו מתלבשות שונה והקפדנו על תסרוקות שונות, אבל ראינו את הסרט הזה והחלטנו שבתור תאומות אנחנו צריכות להתאים את הסטייל. העובדה שהדמויות בסרט התלבשו אותו דבר נגעה בנו והחלטנו לנסות. ראינו שזה מעורר עניין מעבר לים - ובחרנו להמשיך עם זה".

עוד בוואלה! אופנה

קורונה סטייל: התשובה האופנתית לנגיף הקטלני

לכתבה המלאה
איה אמי סוזוקי משפיעניות אופנה יפן. GettyImages
"ראינו שהלבוש הזהה מעורר עניין מעבר לים - והחלטנו להמשיך עם זה". מגיעות יחד לאירוע של ווג/GettyImages

השתיים נולדו בהממטסו שביפן. בגיל 15 עברו לטוקיו והחלו לגבש סגנון אופנתי צבעוני ושמח, בהשראת הסטייל המזוהה עם האזור המדליק הרג'וקו. במקביל, החלו לעבוד בתחום המוזיקה. "אנחנו אוהבות אופנה מאז שהיינו בחטיבת ביניים", הן סיפרו בריאיון לעיתון מקומי ביפן, "להורים שלנו היו כמה בוטיקים. בגיל 15 נסענו לטוקיו וידענו שאנחנו רוצות להיכנס לסצנת הסטריט סטייל המקומית".

עם הזמן הן הפכו לדמויות מוכרות בכל בית ביפן עם מותג משלהן, שערי עיתונים ושלל קמפיינים, אבל עדיין לא הצליחו לשבור את המחסום הבינלאומי. השינוי הגדול קרה ב-2017. "נסענו לשבוע האופנה בניו יורק על חשבוננו", הן מספרות. "מגזין אל העלה תמונה שלנו וברגע אחד גדל לנו מספר העוקבים באינסטגרם. קשה לנו להאמין, אבל זו הייתה ההתחלה של הכל".

איה אמי סוזוקי משפיעניות אופנה יפן. GettyImages
"מגזין אל העלה תמונה שלנו - וברגע אחד עלו לנו העוקבים"/GettyImages

שלוש שנים כמעט עברו מאז, והיום התאומות נחשבות שגרירות של יפן בכל שבועות האופנה העולמיים. באינסטגרם יש לכל אחת מהן כמעט 300 אלף עוקבים ובתי אופנה בעולם מביעים בהן עניין בלתי פוסק. הן מוזמנות לתצוגות ומקבלות בגדים בחינם של מעצבי על, העיקר שיכניסו לו נגיעה יפנית צבעונית ושמחה.

"אנחנו בעיקר רוצות להיות מקוריות", הן אומרות. "מותגי על מבקשים מאתנו ללבוש בגדים שלהם, ואנחנו עושות את זה - אבל חייבות להישאר נאמנות לטעם האישי שלנו. אנחנו מנסות לייצר איזון בין בגדים של מעצבי על לאופן שבו אנחנו רוצות לבטא את עצמנו". באחד הריאיונות סיכמו: "אנחנו רוצות להיות אייקון אופנה בינלאומי".

ואכן, הנוכחות של אמי ואיה בשבועות האופנה העולמיים מכניסה את יפן אל אור הזרקורים. הן מנגישות את השפה, הסגנון והתרבות של המזרח ומצליחות לשלב אותה היטב עם התרבות המערבית של ערים כמו פריז, מילאנו, לונדון וניו יורק.

איה אמי סוזוקי משפיעניות אופנה יפן. GettyImages
אף אחד לא חושש להידבק מקורונה כשהן בסביבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully